ZorróAszter
Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

Nolblog Saját blogom Segítség

Feltöltök

blogolok videót képet hangot


Magyarországon a külföldi befektetések körülbelül fele nem azonosítható illetve különféle vegyes tulajdonban van. A másik fele gyakorlatilag négy ország tőkéseié.


Ezek csökkenő sorrendben:

Németország

Hollandia

Ausztria

Franciaország


A britek és amerikaiak részesedése látszólag nagyon kicsi, de az is lehetséges hogy az említett nem tisztázható tulajdonviszonyú 50% többsége angolszász.


Azonban abból, hogy elsősorban Németország őrködik felettünk, abból az következik, hogy valóban a német tulajdon a domináns. A hollandoknak szava se hallik.


A kollaboráns kormányok ezek érdekeit szolgálják az elmúlt negyed században.


Holnap kiderül, hogy a kormány lép-e a holland gyarmattartónk ellenében.


Borítékolom: nem fog


A bónusz kérdés: ha Orbán a gyarmattartóink legjobb pincsikutyája, akkor pont a menekültügyben nem együttműködő?

Vagy ő végezte a piszkos munkát, hogy rákényszerítse a „Jóérzésű Nyugatot a határok lezárására, a menekültek kiebrudálására és hogy mindezek ellenére továbbra is mélyenérző demokrata fényben sütkérezhessenek, akik csak a körülmények hatására törtek meg humanizmusukban? Miközben Orbán is learathatja a babérokat itthon?



2016. 01. 19.


Ajánlott linkek a témából:

Különadók

Atlanti charta


További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

5
6 Jelentkezz be a szavazáshoz!

Hozzászólások

Eddig 59 komment érkezett

1. little
2016. 01. 20. 0:46

Kedves Zorró,
A minuszok nem tőlem származnak, de ön mégis egy fura alak. Mit is ért ön a "gyarmattartók" alatt? A befektetőket?
Mert kérem nem ugy mint a gyarmattartókat, akik, eszi nem eszi nem lehetett tőlük megszabadulni, a befektetőre, maga szerint legalábbis, szükség nincsen, vagy ha még van is, ki lehet ebrudalni az országból.
De hát gondolom ez se egy megoldás.
Mit is akarna ön?
De tényleg?
Szaladjon neki, írja le egypár sorban.

2. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 1:19

Kedves Little!

Ha nem mondja, akkor is biztos lettem volna benne, hogy nem Ön volt.

Ám erről már sokszor beszélgettünk.

Igen, a befektetésnek azt a neokolonialista szisztémáját nevezem gyarmattartásnak, ami lényegileg ugyanaz, mint ami kezdődött a bennszülötteknek üveggyöngyökkel való becsapásával, aztán mikor nem kellett nekik több üveggyöngy, akkor jött a kancsuka: népirtás, rabszolgaság, és a többi. Lásd mi került elő és mennyiért kelt el az Atocha rakományából, lásd ópiumháború, rabszolgaság, és minden ami ezzel együtt jár. Belga-Kongó,

Ezek a befektetők nem szimpla befektetők. Ezek ezeknek a volt népirtóknak, rabszolgakereskedőknek, rabszolgatartóknak az ivadékai.

Ezek nem tisztességesen jutottak a világon befektethető milliárdokhoz hanem ezekből. És nem fair versenyben jutottak a magyarországi vagyonukhoz, hanem pénzen vett politikusok által nekik juttatok lehetőségekkel, adókedvezményekkel, egyebekkel.

Mikor eladták a konkurenciának a magyarországi vállalatokat: a Tungsramot az amerikai konkurenciának, a Kábelgyárat a németnek, a csokoládégyárakat a hollandoknak, svájciaknak.

Ezt nyugaton ugye ellenséges kivásárlásnak nevezik ugyebár.

De nemcsak ilyenek voltak és vannak. A kollaboráns kormányok biztosítják világszerte, hogy a gyarmattartók a befektetett pénz sokszorosát vigyék haza a lehető legrövidebb időn belül.

És igen: a rendszer lényege, hogy ha valaki ellenáll, akkor van két lehetőség: vagy tönkreteszik, vagy megbombázzák.

Így ömlik át a jövedelem a szegény nyomorult országokból, a nyolcvan százalékból a tíz százaléknyi gazdaghoz.

Ha pedig ficánkolnak, akkor jön a nyakukba harmadik lehetőségként a junta, meg a rendkívüli állapot.

Nemsokára ott a Parlament előtt az Orbán-junta-törvény.

3. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 1:31

Egyébként az, hogy ideírtam, hogy "Borítékolom: nem fog", kockázatos kijelentés.

Ugyanis az UBER annyira nyíltan és pofátlanul csinálja mindezt, hogy az a gyarmattartóknak se érdeke, hogy a nagy szőrös lópata ennyire kilátsszon.

Ám Orbán annyira a nemzetközi nagytőke bábja, pincsikutyája, hogy megkockáztatom, egy szava sem lesz ehhez sem.

Sőt lehet hogy az egész taxis-cirkusz mögött a FIDESZ és az UBER áll.

4. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 1:39

Közben megnéztem, nem plagizáltam-e az "ÜBERelés"-sel, de úgy néz ki, nem.

Vagy csak az intelligens íróurak nem alacsonyodnak le ilyen olcsó-szójáték-hülyegyerekeknek színvonalra mint én szoktam

:o)

5. little
2016. 01. 20. 3:12

Kedves Z.
Noch einmal:
"Mit is akarna ön?
De tényleg?
Szaladjon neki, írja le egypár sorban."

6. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 4:05

Kedves Little!

Ön ki akar fárasztani engem. Ír pár sort én meg fejtsem ki a húszszorosában. :o)

Leírtam azt is, hogy mit értek gyarmatosításon, gyarmattartókon.

Azt is, hogy a rendszerből nincs kibúvó. A renitenseket megbüntetik:
- tökekivonással, elszigeteléssel nyomorba döntik, vagy
- nyakukra ültetnek valami juntát vagy
- ráuszítják a szomszédait, vagy megbombázzák maguk

Éppen melyik a célszerű főleg világpolitikai és pedagógiai célzattal.

"Mit is akarna ön?"
Nyilván nem nehéz kitalálni mindezekből: Azt, hogy fejezzék be ezt. A világ erőforrásai elég mindenkinek bőven. Ha folytatják annak katasztrófa lesz a vége záros határidőn belül.

Elviselhetetlen lesz a Föld vagy így vagy úgy.

Vagy amúgy, hogy valamelyik baromcsorda ránkereszt egy marék mesterséges vírust.

7. maxval (látogató)
2016. 01. 20. 5:25

Orbán próbál fellépni a gyarmattartók ellen, immár szövetségben a csehekkel, lengyelekkel, szlovákokkal. Pontosan ezért van hatalmas liberális hecckampány ezen országok ellen.

Ha Orbán lenne a legjobb pincsi, nem támadná őt a brüsszelita háttérhatalom,

8. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 6:47

Kedves MaxVal!

Csudálkozom, hogy akinek a fantáziája olyan élénk, mint Önnek, nincs annyi, vagy arra nincs, hogy ha minden színjáték, akkor ez a huzakodás is az.

Merthát mi derül ki ebből a huzakodásból?

A Nyugat számára az, hogy mi nyugatiak milyen kurva nagy demokraták vagyunk. Főleg ezekhez a bugris balkáni barbárokhoz képest.

Mi derül ki a huzakodásból a magyar választók számára?

Hát hogy Orbán míly gigantikusan nagy magyar. Hogy óvja a magyar népet "ezektől"!

Szóval ez a dramaturgia és koreográfia oly tökéletes, mintha Shakespeare írta volna meg.

Mi meg szájtátva bámulunk.

Bámuljuk az előadást.

9. pietnik
2016. 01. 20. 8:06

Ennek a nagy huzakodásnak van ám egy másik háttere is Max!!
Ugyanis tegnap olvastam(na,ugyan hol,az alternatív hírekben!!!!),hogy a magországok(Németo.Olaszo.Franciao.Hollandia.) szépen meg fogják alakítani a Belső EU-t,a többi ,utólag csatlakozott ország meg mehet,amerre akar!
Jahh,meg ha tud!!
Mert ugyanis éppen aszterkérem írta,hogy mennyi,és kik kezében lévő iparunk van,és hogy ezek jövedelméből nekünk csak annyi jut,mint a hármas ikrek közül a harmadiknak!
És hogy a négy ország,amit felsoroltál szervezkedik ahhoz,hogy kivédje valahogy ezt a traumát,hát azt azért teszik,hogy a saját bőrüket mentsék,Orbánnal az élen!
Sl-ben éppen most adták el a dánoknak Lévától Nové Zámkiig a szántóföldeket!
Ha leválnak az eu-ról,mi is marad a szlovákoknak?!

10. Nyírfa2
2016. 01. 20. 8:20

Üdv., a jónépnek!

Kedves ZorróAszter, engem inkább szomorít, hogy a magyaroknak nem magának a neokolonializmusnak a ténye fáj, hanem az, hogy nem ők a gyarmatosítók.
S miután ez nem megvalósítható, mindig oda dörgölőznek, ahonnan leeshet egy kis morzsa az asztalról. Németország? Usa? Oroszország? Törökország? Kazahsztán? Kína? Közel-Kelet?
Mindegy.

11. Kokó
2016. 01. 20. 9:31

'Aszter kérem!
Ön már megint felelőtlenül kombinál...
Nem az a baj amit gondol, hanem az, hogy le is írja...:-))
Mert mi van akkor, ha rátapint a lényegre???
Egyelőre esetleg a nickjét tiltják ki csak...
De mi van akkor, ha az anyakönyvét semmisítik meg?
Egyenlőre csak elbagatellizálják, olyan "savanyú a szőlő" alapon, hogy az a baja hogy nem ön nyert a legtöbbet, aztán majd jönnek a továbbiak...
Telefonok, apró pici műszaki hibák, amelyek kizárólag ott hatnak, ahol szükség van rájuk stb...:-)))

12. napos
2016. 01. 20. 10:16

10. Nyírfa2
2016. 01. 20. 8:20
Tudjuk, hogy neked már az a gondolat is fáj, ha a magyaroknak elvileg valamiböl haszna lehetne.
Ki volt a kakukk az esetedben?

13. napos
2016. 01. 20. 10:18

10. Nyírfa2
2016. 01. 20. 8:20
Eddig a gyarmatosítást egyszerüen letagadtátok. Most akkor mi a helyzet, mégiscsak tudtok a globalista diktatúráról?

14. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 10:22

Kedves Nyírfa!

Ennek egy következménye van:

az hogy az a pénz se marad itt, mint ami maradhatna.

Az ugyanis megvalósítható még gyarmati körülmények között is, hogy annyit megfogni legalább, aminek megszerzésére nem érdemes anyagi és más energiákat belefektetni, mert az összeg túl kicsi ahhoz

Ennek hiányában meg ellenállás nélkül áramlik ki a maximálisan lehetséges, Magyarország meg a környező országoknál is jobban szegényedik. És csak a kollaboránsok gazdagodnak

15. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 10:26

Kedves Kokó!

És maga nem fél, hogy egy reggel az összes tévéadó ugyanazt mutatja, hogy Orbán napszemüvegben kihirdeti a rendkívüli állapotot és hogy a NER helyett megalakította a NMKK-t, a Nemzeti Megmentés Katonai Kormányát?

:o)

16. Frady Endre
2016. 01. 20. 10:30

#4: Bocs, de én már több cikk alatti kommentben is olvastam itt-ott az überelés szót. Én magam pár helyen így kommenteltem: "Taxiland, Taxiland Über Alles!"
:)
Amúgy miért baj, ha valaki itt befektet és munkahelyet teremt? Ez gyarmatosítás lenne?
:)

17. pietnik
2016. 01. 20. 10:42

Endre!
89 óta,mióta megszüntettek 1,5 millió munkahelyet,hány olyan munkahely létesült,ami a mai magyar munkahelyek létszámát,a bennük foglalkoztatott, addig tengődő,minimálbéren vergődő munkanélküliek jelentős hányadát felszívta volna!?A bérekről nem is beszélve!!
Munkahelyet teremtek pár száz taxisnak!?Autószerelőnek,diszpécsernek,adminisztrátornak!?
Szövőnőnek,esztergályosnak,téglagyári munkásnak,traktorosnak mikor?!Azoknak,akik értéket teremtenek!!!
Mindenki szolgáltatni akar,csekély "munka" ellenében nagy suska-nagy zseb,de abból nem lesz szappan,szeg,csavar!!
Nem mindegy ám ,hogy kinek teremtek munkahelyet!

18. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 10:48

16. Frady Endre
2016. 01. 20. 10:30

Kedves Mester!

Akkor bocs. Csak az überelésre és a taxira kerestem rá.

A kérdésére: azért mert a jövedelmet itt szerzi, de az adóval a saját államát és állampolgárait gazdagítja. Oda ömlik a pénz négy-ötszáz év óta.

És miért? Miért neki van erre tőkéje? Mert négy-ötszáz év óta rabolja ki, fosztogatja a világot, és alakította ki ezt a világrendet, ahol immár automatizmusként működik mindez. Már komolyabb erőszakot, népirtást se kell folytatni a fenntartásáért.

19. pietnik
2016. 01. 20. 10:52

11-re!
15-re!
Kokó,amit te írsz,az már javában folyik!Nem vettél magadon észre semmit?!Nem tüntek el írás közben a kommentjeit,nem ment el az internet pontosan akkor,mikor valamit közölni akartál?!Nem ugrott neked jópár troll?!Nem szüntetik meg ezt a közös oldalt?!
Meg még sokminden amit nem vettél-vettünk észre!mikor szokott rádtörni a fejfájás,mikor kerültél infarktus közelbe,romlott el a fűtésed két karácsonykor egymás után,miért lopták el a kocsidat éppen nagyszombaton,stb,stb.
Aszter kérem!
Amit pedig ön ír,az itt van az orrunk előtt ,bevezetési közelségben,ha maradunk a zeuban,ha nem!És ha a szinjáték része a kilépésünk,ha valóság,egyre megy!!
Az eu-nak épp úgy érdeke,hogy ne legyen majdan Majdan annak érdekében,hogy lépjünk ki a zejuból,vagy legyen már vége Orbán birodalmának,vagy mind a kettőért,vagy éppen azért,hogy megszünjön a rabszolgaságunk!

20. Kokó
2016. 01. 20. 11:09

'Aszter 15,:
Ez a kihirdetés már megtörtént, 'Aszter kérem!
Csak rendszerváltásnak hívták, és legalább olyan hatékonyan vagy még inkább mintha karhatalom tette volna...
Propagandának hívják, a "szabadság" frázisa a nehéztüzérség benne...

21. Nyírfa2
2016. 01. 20. 11:16

12., 13. napos

no comment

22. Nyírfa2
2016. 01. 20. 11:25

14. ZorróAszter

Minden megváltozik, ha - HA - egyszer ráérez , felfogja, megérti, belátja a magyarság, hogy a Kárpát-medence nem azért központi hely, hogy az itt élő nép vezényelje a világpolitikáét, hanem, hogy híd legyen a keleti és nyugati kultúrák között, egy mindenkoron békés és minden szempontból gazdaságos találkozóhely.
Ha ez a - szerintem szükséges - felismerés megtörténik, nem lesz több dolgunk a függőséggel. 100 év? 50?
Ez azon is múlik, miként, merre halad nem csak Európa, a földet benépesítő országok, hanem maga az evolúciós folyamat.

23. Frady Endre
2016. 01. 20. 12:45

#18: Úgy tudtam, hogy a külföldi cégek (Andy Vajna adózatlan kaszinóival ellentétben) csak adókedvezményt kapnak, nem pedig adó mentességet. Vagy rosszul tudom?
Amúgy pl. Budaörs annak idején nagyon ügyesen az Auchannal építtette meg a városkának is hasznos autópálya le- és felhajtókat, meg egy-két átvezető hidat is (az egyiket én terveztem). Ők az odatelepült külföldi cégek miatt lettek az egyik legjómódúbb magyar település (a másik London) ;-)

24. napos
2016. 01. 20. 14:13

23. Frady Endre
2016. 01. 20. 12:45
Söt, NyE is attól lett jómódú, hogy a globalisták azt akarták. Na nem jótétszorgalomból, hanem a SzU terjeszkedésének megakadályozása céljából
Ez is abba a körbe tartozik, hogy övék a diktatórikus hatalom.
Meg tudják a példát mézesmadzagként mutatni akárhol.
Akik pedig nem akarják öket eltartani, azok pusztuljanak.
Ez a rend, így van rendjén - szerintetek.

25. napos
2016. 01. 20. 14:16

21. Nyírfa2
2016. 01. 20. 11:16
Szóhoz se tudsz jutni - föleg nem magyarhoz -, az világos.
Jobb is, mint amikor a magyarok gyülölete bugyog belöled.

26. little
2016. 01. 20. 14:33

re 6. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 4:05
Mi a baj az Audi győri avagy a Mercédesz kecskeméti befektetésével? Ezernyi embert alkalmaz akik adót fizetnek, a beszolgálók, pénzt keresnek, maga az anyavállalat is fizet adót.
Ha nem lennének ott jobb lenne? Ezt nem komolyan gondolja!
mégegyszer kérdem. Mi az amit ön akar.
Ez a világ olyan hogy a befektetők hasznot is akarnak maguknak, ezzel lenne a baj?
Milyen világban él ön? Mi ez a süket gyarmatosítás szöveg?
Egy mese világban akarna ön élni?

27. Nyírfa2
2016. 01. 20. 14:34

25. napos

Azért ismerd el, Hofi jobb. :)

Jut eszembe, a világ mely tájáról árad a hazaszereteted? :)
Kossuth is Amerikából volt óriási hazafi, nem is tartom semmire.

28. napos
2016. 01. 20. 16:59

27. Nyírfa2
2016. 01. 20. 14:34
Eszedbe? Nem tévedsz?
Tudjuk, hogy kiket tartasz valamire.

29. napos
2016. 01. 20. 17:06

8. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 6:47
Én sokféle összeesküvéselméletet igaznak tartok, mert logikusak.
Itt ezzel azonban van egy kis bajom. NyE-ban egyre nagyobb tömegek gondolják, hogy Orbán jár helyes úton, a propaganda ellenére. Ez a globalistáknak nem érdeke.
Most még a lengyelek is rákontráznak. Vagy ott is a globalisták akarták a kormányváltást?
Az, hogy Orbán a háttérben megalkuszik, az még nem az önként és dalolva esete.
Az ellentét nyílván nem a közjó kérdésében van, azt itthon is meg külföldön is lesz@rják. De a külföld teljes kiszolgálása rontja a hazai lehetöségeiket.

30. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 17:27

Kedves Pietnik és Kokó!

Nehéz megmondani, hogy mi a Nyugat érdeke.

Nem kizárt, hogy az egész EU bővítés csupán fátyol volt a zökkenőmentes gyarmatosításon.

De ha lehull a lepel, az nekünk még sokkal rosszabb. Az azt jelentené, hogy többé a látszatra sem adnak, és olyanok leszünk mint egy banánköztársaság vagy egy afrikai gyarmat.

31. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 17:33

Kedves Nyírfa!

Ezeknek a földrajzi jellegű dolgoknak száz éve még volt jelentősége a hadászatban is, a kereskedelemben is. De főleg az elmúlt ötven évben ez gyökeresen megváltozott. És semmi se mutat arra, hogy újra kialakulna. Hacsak nem az atomháború utáni legújabbkőkorszakban.

32. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 17:39

23. Frady Endre
2016. 01. 20. 12:45

Kedves Mester!

Nem. Nem tudja rosszul. Nincs teljes adómentesség. És Endi Vájná sem csak magát képviseli, hanem kitudjamilyenCosaNostrát.

De nem is jó a teljes adómentesség, mert akkor kilóg a nagy szőrös lópata, az meg nem jó.

A lényeg hogy ne a gyarmaton adózza a legnagyobb részt, és a nyereség és a termelt árú a gyarmattartó országot gazdagítsa.

Ráadásul a gyarmat kénytelen emiatt a saját népét extrán adóztatni, amivel még a saját versenyképességét is tovább csökkenti velük szemben más piacokon.

Ki van ez találva!

33. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 17:54

Kedves Little!

Mondtam, hogy Ön ki akar fárasztani engem :o)

Ott a válaszom.

Az is, hogy a rendszert a gyarmatosítók úgy alkották meg, hogy a legeslegrosszabb azoknak, akiket a gyarmati rendszerből teljesen kizárnak és még csak ki sem zsákmányolják őket. Mert ők tőke hiányában tényleg csak vegetálhatnak.

Ám mindenki tudja, hogy a Nyugat hogy került ebbe a pozícióba, és hogy a világ urai nem az eszükkel kerültek ebbe a pozícióba, hanem a gátlástalan aljasságukkal.

Ez látszik például abban is, hogy napi politikai okokból lenyomják az olajárakat, miközben legnagyobb problémánk a fosszilis kibocsájtás ugye.

Vagyis: alakítsák át a rendszert, hagyják sőt segítsék elő a legszegényebb, mesterségesen nyomorban tartott térségek fejlődését, és ne tartsák fenn szándékosan a piramist mert az egész emberiségre nézve rossz vége lesz.

Ha az egész világot nem gátlástalan és aljas hülyék irányítanák ötezer éve, már rég az ötödik évezredben járhatnánk.

34. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 17:57

Kedves Napos!

Nézze meg, hogyan viselkedett ugyanez a Nyugat mondjuk akár Pinochettel is.

És Orbán azért mégsem Pinochet.

Vagy legalábbis még most nem az.

35. Nyírfa2
2016. 01. 20. 18:08

31. ZorróAszter

A termelés, a gazdálkodás szempontjából most is van jelentősége. Mindaddig így lesz, amíg nem a tudatunkkal állítjuk elő a fogyasztási termékeinket, és alakítjuk a környezetünket.

36. Nyírfa2
2016. 01. 20. 18:10

28, napos

Ha többen vagy, akkor megkérlek, szórakozz magatokkal.

37. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 18:58

De ugye itt nem a fényevésre tetszett gondolni ? :o)

Én se azt mondtam, hogy semmi, de egyre kevesebb.

38. Nyírfa2
2016. 01. 20. 19:57

Jól félre van értelmezve az a "fényevés"! :)

39. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 20:23

Mindig olyan rejtélyes tetszik lenni.

Mit lehet a fényevésen félreérteni?

40. little
2016. 01. 20. 20:30

re 33. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 17:54
Idézem:
"Vagyis: alakítsák át a rendszert, hagyják sőt segítsék elő a legszegényebb, mesterségesen nyomorban tartott térségek fejlődését, és ne tartsák fenn szándékosan a piramist mert az egész emberiségre nézve rossz vége lesz.

Ha az egész világot nem gátlástalan és aljas hülyék irányítanák ötezer éve, már rég az ötödik évezredben járhatnánk."
Na itt van a kutya elásva. Ön nem látja azt a hihetetlen fejlődést amin mi, az emberiség az 5000 év alatt keresztülmentünk.

Magának semmi sem jó, mert az erkölcsök akkor mások voltak. És mert, mint mindig, voltak vesztesek és nyertesek. És hogy igenis megváltoztatni a szegény országok sorát, csak hosszú idő alatt lehet, nincsen arany puskagolyó.

Kétlem, hogy ön hisz az evolúdcióban.

41. Pare
2016. 01. 20. 20:45

Ez egy szép kerek összeesküvés-elmélet!
Én sem mínuszoltam.

42. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 20:56

Kedves Little!

Hiszek az evolúcióban is meg a revolúcióban is. Csak a contrarevolucióban nem.

Az emberiség iszonyú mi értéket pocsékolt el a hülyeségekre meg ennek az okádtató berendezkedésnek, piramisnak a fenntartásába.

De. Látom a fejlődést, csak azt is látom, hol tarthatnánk, ha nem a hülyék önzése irányítaná a világot évezredek óta.

Háborúk, pusztítás, a fejlődés mesterséges visszafogása, felesleges beruházások, mesterséges munkanélküliség, felesleges és érdemtelen luxus a gátlástalan gazembereknek, és sorolhatnánk napestig.

43. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 21:02

Kedves Pare!

Ha kimondta a varázsigét: "összeesküvés-elmélet!", akkor már ugye minden cáfolva van.

Mint a mágiában. Érv nem is kell.

Azonban itt tények is vannak.

És ha elkezdené cáfolni a tényeket, és akkor az egész "összeesküvés-elmélet" összeomlik.

De ugye ezt nem fogja tenni.

Hisz az Abrakadabrát már kimondta.

Az "összeesküvés-elmélet" pedig ugye pont három nagy jelentőségű szó:
össze, esküvés és az elmélet a harmadik.

:o)

44. Pare
2016. 01. 20. 21:10

Az össze- igekötő.

"Az összeesküvés titkos szövetkezés vezető politikai személyiség ellen, vagy az állami, társadalmi rend erőszakos megdöntésére. Minden összeesküvés-elmélet alapja a titok, más szavakkal a magyarázat hiánya. Mircea Eliade óta tudjuk, hogy a mítosztalanított világban élő ember teremt magának újakat."
(Wikipédia)

45. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 21:53

Az össze nem szó?

Össze kellene söpörni.

Összeesküvés és összeesküvés-elmélet definíciók:

Helyes. Jó kezdés.

Mostmár csak azt kellene igazolnia folytatásképpen, hogy én beszéltem például titokról.

46. napos
2016. 01. 20. 22:05

36. Nyírfa2
2016. 01. 20. 18:10
Dehát te vagy a szórakoztató.
Már teljesen levetköztél.

47. napos
2016. 01. 20. 22:10

44. Pare
2016. 01. 20. 21:10
A Reichstag felhyújtása melyik kategóriába tartozik?
A lengyel támadás No ellen?
Az iraki háború megszervezése?
Shakespeare az ujjából szopta történeteit?
A pénzbirodalom tulajdonosai olyan hülyék, hogy nem szervezik meg hatalmukat? A bilderberg gyülések csak zsúrok züzlányoknak, ugye?

48. napos
2016. 01. 20. 22:13

40. little
2016. 01. 20. 20:30
Az emberi társadalmak fejlödését nem az evolúcióelmélet, hanem a történelmi matrializmus modellezi. Amiben viszont nem kell hinni, de ismerni illik.

49. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 22:13

"A bilderberg gyülések csak zsúrok züzlányoknak, ugye?"

Áh! Ezt már megbeszéltük:

zorroaszter.uw.hu/archives/2013/07/08/Oszinten_a_Bilderberg_csoportrol/

:o)

50. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 22:15

Márcsak azért mondom, hogy Pare olvtársnak is igaza legyen hogy írtam én már összeesküvésről is.

:o)

51. napos
2016. 01. 20. 22:31

50. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 22:15
Nem szerencsés ilyen dolgokon humorizálni.
Azért nem, mert a burzsuj technika pont az elméletek nevetségessé tételére irányul.

52. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 22:37

Lehet hogy nem szerencsés de jó :o)

53. Nyírfa2
2016. 01. 20. 23:37

39. ZorróAszter

Nem én hozakodtam elő a fényevéssel. :)
Inkább egy választható jövőképpel. Csak nem bírtam kihagyni. :)

54. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 20. 23:49

Én sem! Azért hoztam elő a fényevést :o)

55. Nyírfa2
2016. 01. 20. 23:56

:))

Jó éjt!

56. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 21. 8:13

És jó reggelt! :o)

57. Nyírfa2
2016. 01. 21. 19:02

Valamint estét! :)

Jó ez a cím - mekkora disputa lehetősége van benne.
Hát, csak beköszöntem.

58. ZorróAszter (szerkesztő)
2016. 01. 21. 21:10

Jó estét!

Áh! Már elakadt a társalgás.

Liitle olvtárs és Pare olvtárs se akarja tényoldalról rombolni az összeesküvés-elméletemet.

Pedig tippeket is adtam.

Például Pare olvtársnak, hogy mutasson rá a titok elemre. Meg az összeesküvés elemre.

De itt abba is maradt a társalgás.

:o)

59. Nyírfa2
2016. 01. 21. 22:02

Ön igazán mindent megtett, de hát....ilyenek vagyunk.

Írja meg véleményét, kérdéseit!

Ez egy mentés. A cikk jelenleg ITT kommenthető »»»»

(A kommentek ide némi késéssel kerülnek át onnan)

Címkefelhő

@hm belfold @hm kulfold @hm kult @hm tech 1919 1956 20111023 2012 12 21 24 óra 56 A hetedik pecsét A természetfilozófia matematikai alapjai Ádám és Éva Adolf Hitler Albert Einstein Aljanépek Alkotmány állatok Alma Álmos álom általános alvási bénultság alvási paralízis Amerikai Népszava Anders Anton Pavlovics Csehov apokríf árják Árpád Atlanti charta ÁVH ÁVÓ Az Élet Értelme Az ember aki túl keveset tudott Bacsó Péter baloldal baromarcú Bary József Bástya elvtárs Bástya elvtárs lánya Bayer Zsolt Bayer Zsolt Orgovány Biblia Bibó Bizánc Bornyi Sándor brainstorming Bristol buddhizmus büntetőeljárási törvény Casablanca cenzor cenzúra Chai Christine Lagarde Churchill Clark Ádám tér Clifton híd Csatáry László Csehov Csillag csuklyás hacker Csurka István De Sade Demokratikus Koalició díj DK Dörner György Durrington Elbert János elhárítás ellenforradalom elővigyázatossági megállapodás előzetes mentesség Eötvös Kollégium Etűdök gépzongorára evangélium évszakok fajelmélet Farkas Mihály Farkas Vladimír fasiszta fekete mise feuillant FIDESZ filozófia fizika Fodor András forradalom földönkívüli filozófusok Galambos Lajos Galaxis útikalauz stopposoknak Galileo Galilei Generalplan Ost genetikailag Gironde globalizáció Gólem Google Google Street View Gömbös Gyula gravitáció gumiló György Gyurcsány Ferenc Hádész Hádész háza hamis vád Hankiss Elemér Harunalrasid a NOLBLOG ESZE Határon túli magyarság Hazug cenzorok HCJD hitel Hmmmm Homérosz hónapok Horthy Miklós Hubble huszárvágás hülyék logikája Hűség színHáza idő IMF Ingmar Bergman irodalomtörténész Isaac Newton Isambard Kingdom Brunel István jakobinusok James Nasmyth Jane Birkin Jézus JOBBIK József Attila Kádár Káin és Ábel Káin gyermekei Kalászos Karancskeszi Katyn Kazár Birodalom Kazária kémbotrány kémkedés kémügy Képíró Sándor KériSzépen Kertész Ákos Kertész Mihály készenléti hitel kettős állampolgárság Kettős mérce KGB Koan kollégium kommunista kontraszelekció Kopácsi Sándor kormány Kövér László köztársasági elnök közgazdasági Köztársaság tér Kubatov Gábor Kun Béla Laborc Sándor Lator László Lázár János liberális liberálisok liberalizmus lincstörvény Ling doktor lipótmezei megnyitás lobogó lobogója logika Löw rabbi Lubjanka Lukács György Lukácsy Sándor Magyar magyar kártya Magyar Köztáraság zászlaja Magyar Köztársaság Magyar Nemzeti Szocialista Párt magyar zászló Magyarország magyarság Maja naptár Manci néni márki Matolcsi Matyica mazochizmus médiatörvény Mein Kampf Michael Curtiz Michelangelo Antonioni MIÉP Miniszterelnök mise MOSZAD mozi Mumus Munka Törvénykönyv Munka Törvénykönyve műfelháborodás műmagyar náci fajelmélet Nagy Imre Nagyítás Nagymama nagypolgárság Nauszikaa Negyedik Köztáraság Nemzeti Felszabadítási Front Nemzeti Hírközlési és Média Hatóság Nemzeti Valutaalap nemzetközi nagytőke Nemzetközi Valutaalap népbiztosok Newton niceai hitvallás niceai zsinat NKVD Nobel nyelvújítás nyelvújító Nyikita Mihalkov nyilas nyilasok Nyírő József nyugger Odüsszeia Odüsszeusz Orbán Orbán Viktor orvos orvos elvándorlás Pál apostol Palócföld Palócország Pap Ignác Parlament patkó Perry Mason Persona perspektíva Pesti srácok Péter Gábor Philosophiae Naturalis Principia Mathema Pi Pieter Bruegel Piros László plágium Platonov Quodlibet Rácz Kálmán Rákosi Rákosi Mátyás Raoul Wallenberg REM rémhír Rendőrség Roosevelt Schmitt Pál sci fi horror Semmelweis Egyetem Sibrik Miklós felüljáró Sigmund Freud Sikorski Soho Solymosi Eszter SS SS Great Britain Stonehenge Szabó Dezső szadizmus szakdolgozat Szálasi Ferenc Szamuely Tibor Szent Korona Szent Korona tan Szent Péter esernyője szeretet Szilvásy György Színről színre Szovjetunió Sztálin T4 program Tanácskormány Tanácsköztársaság Tanú tárgyalás Tarlós Tarlós István Tarski TASZ tél tengeri népek Tiszaeszlár tömegvonzás Trafó transzcendens Turán Turáni Átok Tükör által homályosan Új Munka Törvénykönyv Új Munka Törvénykönyve Új Színház unortodox untermensch übermensch ügyvéd űrtávcső vadászok a hóban Vátra védőügyvéd vérvád vérvád tagadók Veszprém Victor Laszlo Vietkong Vietnami Néphadsereg Viktor Viktor László vlágvége Vo Nguyen Giap Wass Albert Wenceslaus Hollar woodhenge Yankari zászló Zen Zentai Károly zéta Reticuli zuhanás zsidó népbiztosok