ZorróAszter
Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

Nolblog Saját blogom Segítség

Feltöltök

blogolok videót képet hangot


Az ötvenhatos propaganda sikeresen elfedte a sortüzeket kiváltó legmélyebb okot.


A Rákosi-doktrína szerint a magyar nép a szocializmus mellett van. Aki pedig a népre, államra támad, az csakis fegyveres ellenség lehet.


Azt a rendőrtisztet, ÁVH-s tisztet, aki fel merte volna vetni, hogy a karhatalmi erőknek tömegoszlatásra is fel kellene készülni, ott helyben rögtön letartóztatták volna és leverik a veséjét a pincében.


Így a karhatalmi erők nem készültek fel tömegdemonstrációk kezelésére, tömegoszlatásra, a népharag levezetésére.


Amikor pedig ezeket a katonákat géppisztollyal kivezénylik a tömeg ellen, három dolog történhet.

A hosszú várakozás közben a tömeg próbálkozik. Egyre agresszívebb. Egymást heccelik. A vége pedig az, hogy megindul a fegyveres katonák felé. Ekkor

- a katonák elszaladhatnak, ha tudnak

- nem szaladnak el. Elveszik tőlük a fegyvert

- Lőnek



2015. 09. 10.



További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

0
4 Jelentkezz be a szavazáshoz!

Hozzászólások

Eddig 156 komment érkezett

1. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 13:06

Lehet, hogy életveszélyes, de szükséges!

Nem csak éles lőszer van. Én a sós puskát preferálnám, a csőszöknél az volt. Egy jól irányzott (nagy farizomba) történt lövés után az illetőnek nem gond, hogy nincs hova leülnie.

A büntetésvégrehajtásban a külső őrszemélyzet fel van szerelve finomabb és durvább gumilövedékkel, a végső lövedékek viszont sörétek.

No persze az sem baj, ha van önvédelmi fegyver is a katonáknál.

2. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 13:18

A híradások nem erről szólnak. Hanem katonák határra vezényléséről fegyverrel.

Nem börtönőrök, csőszök vagy rohamrendőrök, hanem katonák.

És nem sóspuskáról, gumilövedékről, hanem a rendszeresített katonai fegyverekről.

3. Quick
2015. 09. 10. 13:21

Zorro, kérem!

Hihetetlenül nehéz helyzetben vannak a rendvédelmisek, akárcsak most már mi is... Belül a szívünk, a lelkiismeretünk szemben a lelkünkkel az önvédelmi ösztön... Szerencsétlen katonál, rendőrök!

...mert már idáig is eljutottunk:

www.youtube.com/watch

4. Osszián
2015. 09. 10. 13:26

Egyelőre a rendőrök ellátásáról:

"Ma Röszkén a kukoricaföldön levő menekült gyűjtőpontban délután 5 óra körül egy huszonéves rendőr jelent meg az egészségügyi sátornál, ahol a következő beszélgetés zajlott köztünk. (A rendőr azt gondolta, hogy én is a külföldi civil orvoscsoporttal dolgozom):
Rendőr: Elnézést, nincs véletlenül kálcium vagy magnézium önöknél? Vagy valami vitamin?
Én: Csak B6 vitamin van nálunk sajnos. Miért, mire kell? Valaki beteg? Mindjárt jön az orvos.
Rendőr: Nem, nekem kéne, mert reggel óta nem kaptunk enni, és legyen bennem valami legalább.
Ekkor megjelent az egyik orvos, aki odaadta a saját gyümölcsjoghurtját a rendőrnek."

Svejk tudja, milyen éhen szomjan a hazát védeni. Ki is fejtette erről a véleményét. Idézzem?

5. Osszián
2015. 09. 10. 13:27

"Én a sós puskát preferálnám, " - bele, egyenesen a vén náci seggedbe.

6. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 13:32

Kedves Quick!

Nem tudom, mi történt itt. De nekem nem tetszik a jelenet.

Honnan tudta az operatőr, hogy épp ekkor oda kell fordítani a kamerát a riporterről, mert valami érdekes fog történni?

Más tévéknél nem láttam még olyat, hogy helyszíni közvetítésnél ilyen módon kezelje az operatőr a kamerát függetlenül a riporter szavaitól.

Ha nem a riportert veszi, akkor azt mutatják, amire a riporter mutat.

És nem tőle függetlenül össze-vissza.

7. Lancelot
2015. 09. 10. 13:33

Aki szelet vet, vihart arat.

8. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 13:34

"Idézzem?"

Speciel nem tudom, mire gondolsz, úgyhogy lécci idézd.

9. Quick
2015. 09. 10. 13:35

Zorro, kérem!

Itt egy másik video.... 4.58-nál azt mondja a beszélő: "Nem lennék rendőr semmi pénzért sem..."
Onnan már elmentek, de ott vannak a KöKinél és a város egyre több pontján...

Melyik ujjunkat harapjuk? Mindegyik fáj!!!!!!

10. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 13:35

Dear Sir,

jobb lenne nem így.

Ebből tragédia lehet.

11. Quick
2015. 09. 10. 13:36

Lancelot!

Aki szelet vet vihart arat? - Ez úgy gondolja, visszafele nem érvényes?????

12. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 13:36

9. Quick
2015. 09. 10. 13:35

Melyik videora tetszik gondolni?

13. Lancelot
2015. 09. 10. 13:38

Képzetlen katonák, frissen végzett rendőr újoncok, vagy provokáció, vagy tehetetlenség, de rohanunk a szakadék felé.

14. Osszián
2015. 09. 10. 13:39

"- Müllerné - szólt ki a szobából Švejk csendes hangja -, Müllerné, jöjjön csak ide egy kicsit.

Amikor Müllerné ott állt az ágya mellett, Švejk éppoly halkan ezt mondta: - Üljön le, Müllerné.

Hangjában volt valami titokzatos ünnepélyesség.

Miután Müllerné leült, Švejk a könyökére támaszkodva kimondta a nagy szót: - Bevonulok!

- Jesszus Mária - kiáltotta Müllerné -, és mit tetszik majd ott csinálni?

- Harcolni fogok - felelte Švejk síri hangon -, Ausztria nagyon benne van a pácban. Odafönt már egészen Krakkóig, lent meg Magyarországig vagyunk nyomva. Püfölnek minket, mint a kétfenekű dobot, ahová csak nézünk, és ezért hívnak be engemet katonának. Hát nem olvastam magának tegnap az újságból, hogy valami felhők gyülekeznek drága hazánk egén?

- De hiszen mozogni se tetszik tudni.

- Az nem számít, Müllerné, majd tolókocsiban vonulok be katonának. Ismeri azt a cukrászt, a sarkon túl, annak van egy ilyen kocsija. Ebben vitte mindig friss levegőre a nagypapáját, azt a komisz, sánta öregembert még évekkel ezelőtt. És maga is ebben a kocsiban fog eltolni engem, Müllerné, a hadseregbe.

Müllerné sírva fakadt: - Ne fussak doktorért, nagyságos úr?"

Szó, ami szó, Simicskó muszklija lenyűgözőbb, mint elődje pocakja. Ám a sejt lógó hasánál is...

15. Quick
2015. 09. 10. 13:45

Hoppácska!

Lemaradt a video, tessék:

www.youtube.com/watch?v=KpXqF90EiLI

16. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 13:46

Kedves Osszián!

Köszi az idézetet.

Tényleg döbbenet, hogy Simicskó ebbe belement.

Tényleg egyik hülyébb mint a másik.

Tényleg nem veszik észre, hogy a látványpolitizálás közben mikor tévednek életveszélyes lapályra.

17. Quick
2015. 09. 10. 13:50

Zorro, kérem!

Ez már nem csak lapály, úgy tűnik mocsár a javából... Ki nyújt majd nekünk egy szalmaszálat, amibe még belekapaszkodhatunk?

18. maxval bircaman HFQJBLWX
2015. 09. 10. 13:51

Az esetek zömében a nem éles lőszer kiválóan hat.

19. Osszián
2015. 09. 10. 13:53

Hm

A rendőr is ember, erre van bizonyíték.

A katona is!

Most képzeld el, hogy ott Orbán féle prehumán viselkedést várnak el tőlük!

Amit ráadásul Brassótól, Bukaresten át, Bécsen keresztül és Párizsról nem is beszélve - Londonig, Washingtonig - minden tisztességes ember elítél.

Pedig, ha a most kapott (menekültekre!) 4 millió eurónak jó esetben CSAK a felét lopják el, a másik felét TÉNYLEG a tranzitállomások, az adminisztráció, az ellátás és egyebekre fordítják - már nincs ekkora Magyarország köpködés.

De félő: a 90% -át lopják el, és a menekültek a földön alszanak, étlen szomjan. (Ha nincs civil segítség).

20. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 13:54

18...csak ne legyen vak....

21. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 13:56

Már bocsánat, de a prehumánok csak prehumánul értenek.....vagy még úgy sem......

22. vektorviktor (látogató)
2015. 09. 10. 13:56

Gazember Virág!
Lőjenek rád!
Bármivel.

23. Osszián
2015. 09. 10. 14:00

22. vektorviktor (látogató)
2015. 09. 10. 13:56

Mindig elkövetjük azt a hibát, hogy nácikkal leállunk akár csak egy szóra is.

Itt egy "prehumán" jelenet, egy "prehumán" kisgyerekkel és egy rendőrrel:

444.hu/2015/09/08/sutit-kinal-a-menekult-kisfiu-a-magyar-rendornek/

24. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 14:06

18. maxval bircaman HFQJFHWX
2015. 09. 10. 13:51

"Az esetek zömében a nem éles lőszer kiválóan hat."

Épp ellenkezőleg. A tömeg abból látja, hogy a katonaság határozatlan, nem elég elszánt, és nem fog lőni élessel.

25. Osszián
2015. 09. 10. 14:39

Az a baj, Zorró, hogy még mi is kerülgetjük, mint a macska a forró kását. Pedig az Orbán kormány ocsmánysága, embertelensége, álságossága (mert az uszításhoz bezzeg volt esze meg pénze 8 hónap óta) ránk ég.

A képünkre ég, akár éljeneztük, akár borzadoztunk.

Orbán náci világot teremtett. És ez a jövő héten fokozódik.

Közben meg ügyes lókupecként tartja a markát.

26. Quick
2015. 09. 10. 14:41

Osszián!

Érvként már nagyon gyorsan eljutottál a nácizásig! Szerinted ez jól van így? Mert szerintem nem! Vannak itt olyan bloggerek akik olyan felsőbbrendű kivülállóként beszélnek a hazai történésekről, hogy vérlázító! (Te mondjuk nem annyira) De nekik csak egy klasszikust tudok idézni: Akinek nem tetszik el lehet menni! Ha a harmadik kontinens nem felel meg nekik, Izrael remek hely, a kibucokban mindent megtalálnak, amit itt nem! Kapnak egyenruhát, egyen házat, egyen véleményt...
Lehet, hogy onnan már nem tünne olyan nagyon nácinak a magyar átlagember?

Most már nácizhatsz - ha kedved tartja, de előtte mesélj már mikor is és mit vittél a menekülteknek? Van Szegeden belőlük most már több mint kellene...

27. Osszián
2015. 09. 10. 14:49

Jön a magyar baka! Felszabadítja a kerítést.

Jövőkép:

"- Sehová se menjen, Müllerné, ha a lábamat nem nézi, így is egészen egészséges kanonenfutter vagyok, és az ilyen időkben, amikor Ausztriának szorul a kapcája, minden kripli a helyén kell hogy legyen. Főzze csak nyugodtan tovább azt a kávét.

S mialatt Müllerné könnyes szemmel és feldúlt arccal leszűrte a kávét, Švejk, a derék katona, így dalolt az ágyban:

Generál Windischgrätz meg az egész stábja,
kiadták az ukázt, gyerünk a csatába,
hop, hop, hop!
Gyerünk a csatába, akinek van lába,
Jézusunk, Mária, itt legyetek máma,
hop, hop, hop!

A rémült Müllerné e félelmetes csatadal hatására megfeledkezett a kávéról, és minden ízében remegve, iszonyodva hallgatta, hogy fújja tovább Švejk, a derék katona, az ágyban:

Itt legyetek máma, hogy a hídra megyünk,
az a híres Pimont nem bír akkor velünk,
hop, hop, hop!
Solferino alatt de sok legény vérzik,
patakba folyt a vér, benne voltunk térdig,
hop, hop, hop!

Benne voltunk térdig, nem is volt az csoda,
mert úgy hívnak minket: tizennyolcas baka,
hop, hop, hop!
Tizennyolcas baka, hej, de jó a dolgod,
hozzák már utánad szekéren a zsoldot,
hop, hop, hop!

- Nagyságos úr, kérem, az isten szerelméért - hangzott gyászosan a konyhából, de Švejk már be is fejezte harci dalát:

Szekéren a zsoldot, kocsin a menázsit,
nincsen ilyen ezred a világon másik,
hop, hop, hop!

Müllerné kirontott az ajtón, és orvosért szaladt. "

28. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 14:50

22...igen, ez ismerős vélemény, 2006-ból....akkor Vektor elvtárs is a "rendvédők" között volt, vagy csak instruálta őket.

Tulajdonképpen 2006 tapasztalatai sokat segítenek abban, hogy hogyan lehet, és hogyan nem lehet gumilövedékeket használni......hogy humán, vagy prehumán kisérlet volt-e azt döntse el ki-ki maga.

29. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 14:53

A vaktöltény és az éles töltény között nagyon sok alternatíva van.

A két véglet esetében valaki hibázik.

30. Osszián
2015. 09. 10. 14:57

26.

Annyit biztosan vittem, amennyit te.

Sőt, most, hogy az itteni ellenségeim szerencsét hoztak nekem, de piszok nagyot - most nagyon sokat tudok segíteni.

Aki a menekült emberekkel, férfiakkal, asszonyokkal, gyerekekkel így bánna el: "Én a sós puskát preferálnám, a csőszöknél az volt. Egy jól irányzott (nagy farizomba) történt lövés után az illetőnek nem gond, hogy nincs hova leülnie."

Az náci. A javából!!!

Van ellenvetésed? Nem náci? Hanem mi? Kérném szépen!

A nagy farizomba - virág et. seggébe egy kiló sót. Még 100 ft sincs - összeadjuk.

31. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 14:58

Van sok minden a kelléktárban:

A nemzetközi szerződések értelmében lakosság ellen be nem vethető fehérfoszforos bombákat használ csapatai mozgásait álcázó füst képzésére az izraeli hadsereg Gázában, bizonyította fényképfelvételekkel a londoni Times. Izrael tagadja a vádat, a hadsereg szóvivője szerint a lövedékek üresek. A fehérfoszfor füstbombaként bevethető, pedig a fehérfoszforos így is súlyos sérüléseket okoznak a harctéren rekedt civileknek.

Fényképfelvételekkel tudja igazolni a Times, hogy Izrael fehérfoszforral töltött tüzérségi lövedékeket is bevet a Gázai övezetben. Az oxigénnel keveredve azonnal hevesen, sűrű füsttel égő fehérfoszfort a nemzetközi szerződések értelmében tilos a polgári lakosság ellen bevetni.

A Times már a hétvégén arról cikkezett, hogy Izrael mégis használhat fehérfoszforos lövedékeket, hogy a katonák csapatmozgásait álcázza. A lap több olyan civil sérültről is tud, akiket feltételezhetően fehérfoszfor okozta égési sérülésekkel ápolnak.

"Nem ismerem a fehérfoszfort, de az biztos, hogy az elmúlt hetek sérültjei közül soknak nagyon furcsa égési sebei vannak. Nagyon mélyek, nem olyanok, amilyeneket látni szoktunk" - nyilatkozta a lapnak Nafez Abu Saban, az al-Sifa kórház égési osztályának vezetője. A levegővel érintkezve lángra lobbanó fehérfoszfor akár tíz percen át is éghet, a testre kerülő részecskéi mélyen beéghetnek a bőrbe.

Az izraeli hadsereg tagadta a fehérfoszfor használatát. A Times viszont képi bizonyítékokkal igazolta azt.

A nemzetközi besorolások szerint az M825A1 füstbomba, és ezek használatát nem tiltják szerződések. A fehérfoszforos gyújtóbombák civil lakosság elleni bevetését azonban igen.

32. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 15:02

30 1 kg só, az már nem sörétespuska nagyságrend.

A csőszök régen tudtak vigyázni a terményre. A só a bőr alá jut, és csíp, ameddig fel nem szívódik. Nem okoz maradandó károsodást. Nyilván csak izomra lőhető.

A régi csőszök bizonyára mind nácik és fasiszták voltak.....:-))

33. Firecrest
2015. 09. 10. 15:05

Bizony a dánok is nagyon benácultak a határon.....

34. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 15:05

...de mondja, Osszián, ha a sós puska náci megközelítés, akkor a foszfor micsoda?

35. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 15:10

Kedves Virág elvtárs!

Az a baj a nácikkal, hogy nem csatlakozhatnak hozzájuk azok, akinek csak minimális esztétikai érzékük is van.

Például mikor Csurka Pista felállt a Parlamentben, hogy követelje Izrael elitélését valamilyen csúnyaságért, ezzel valójában megakadályozta azt, hogy ilyen akarcsak a közeljövőben is akárcsak felvetődhessen.

Ezzel nem azt akarom mondani, hogy Csurka Pista, Vona Gabi, vagy Ön Moszad ügynök.

Bár ki tudja?

:o)

36. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 15:14

25. Osszián
2015. 09. 10. 14:39

Kedves Osszián!

Orbán nem náci, csak egy gátlástalan idióta.

Nem érdekli őt semmi, csakhogy a saját meg a cimborák zsebét kitömje.

De ez itt most egy rendkívül veszélyes lépés.

Amit akkor is el kell kerülni, ha magában hordozza Orbán látványos bukásának a lehetőségét.

Mert inkább maradjon ez az enyveskező szarkacsorda, minthogy tragédia történjen.

37. Osszián
2015. 09. 10. 15:19

Akkor kezdjük elöéről.

Jön a menekült, asszonyával, egy vagy két vagy több gyerekével.

Odaáll virág elvtárs, vén náci faszkalap - és szépen sóval töltött puskával lövöldözi őket.

Te vén hülye. Ha elvágod a kezed 2mm -es nagyságban, és sóval érintkezel, üvöltesz, mint a fába szorult féreg!

Honnan vetted ezt a sóval töltött puska motívumot? Ilyen a valóságban nem volt, nem lehetett, mert nagyon komoly testi károkat okozott volna - de meg a puska csöve se erre volt alkotva.

A Svejkben van ilyen anekdota, az igaz - na de komolyan kérdezem, hány kiló sót tudnál nyugodtan elviselni a seggedbe lőve?

Szalagcím:

"Hasznos találmány az átalakított puska, ami sóval riasztja el a legyeket és egyéb repülő rovarokat. "

38. Quick
2015. 09. 10. 15:19

ZorroAszter!

Re: 35.

Mennyi igazsága van! :(

39. Quick
2015. 09. 10. 15:24

Osszián!

Hogy én mennyire örülök annak, hogy az itteni ellenségeid jóvoltálból ekkora szerencséd lett...
De, ha megkérhetlek ne segíts se te se az elvbarátaid Magyarországon senkinek! Ugyanis érdemben semmit nem tesztek, ehelyett ha valaki uszít akkor ti! Menjetek most már a jó büdös 3,14csába nácizni! Ugyanis itt a történet, ha nem vettétek volna észre már régen nem rólatok szól, hanem azokról, akik tiszta szívből magyarok! Kisemberek, gyerekek, lányok asszonyok - nem NÁCIK!

Vetted, hülye gyerek? Elég volt! Érthető voltam vagy megismételjem?:

40. Osszián
2015. 09. 10. 15:25

"Orbán nem náci, csak egy gátlástalan idióta.

Nem érdekli őt semmi, csakhogy a saját meg a cimborák zsebét kitömje."

Mikor mondtam az ellenkezőjét?

Sőt, Jehuval mondom, hogy MÉG CSAK NEM IS NÁCIK - hanem teljesen elvtelen, hazug, tolvaj, képmutató maffiózó banda.

Nácikok a blogjainkon pislognak és magyarázkodnak. De nem úgy meg nem amúgy.

Foszfor?

És a többi, hogy jön ide egy civilizáltnak hazudott köztársaságot illetően?

Ott terror van.

Reménykedj, öreg náci, hogy itt nem lesz.

41. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 15:25

Kedves ZorróAszter !

Nem hiszem, hogy a hadsereg a határon gondot jelentene.
Negyven évig két egymásra atomfegyvert "fogó" hatalmi tömb is így oldotta meg a dolgot s a törökök sem óvatoskodnak, pedig van gond ott is bőven.
Eleve nem is értem, hogy egy az életét már régen biztonságban tudó menekült miért indulna meg egy másik ország katonái ellen ? Nem teljesen normális, ha a katonák a támadás ellen védekeznek ?
Én sok minden elfogadok, pl. azt is, hogy adjunk enni a menekülteknek, adjunk nekik szállást és biztonságot , mindaddig, amíg hazu tudnak menni mindannyian a szülőföldjükre. De azt nem tudom elképzelni, hogy rátámadhatnak a katonaságra. Azt viszont el tudom képzelni, hogy ilyenkor a katonaság rájuk lő. Ez nem abnormális, ez a természetes és nem szabad összekeverni a dolgokat.
Próbáljon meg Ön rátámadni izreli vagy amerikai katonákra. Csodálkoznék, ha törvénykönyveket bogarásznának, hogy mit kell tenni.
Valahol szerintem véget kellene vetni a liberális ámokfutásnak és tudatosítani, hogy egy gazdasági migránsnak is vannak kötelezettségei, sőt elsősorban azok, ha védelmet szeretne.
Amúgy érdemes elolvasni az Index idevágó cikkeit is a valódi menekültekről, akiknekeszük égában sincs elhagyni a térséget is igyekeznek vissza mihamarabb.

42. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 15:27

Kedves Osszián!

Virág elvtárs nemcsak a menekülteket gyűlöli.

Utál ő mindenkit. A magyarokat is..

Még tán saját magát is

43. nobody is here
2015. 09. 10. 15:32

RE: 39. Quick
2015. 09. 10. 15:24

+++++

44. Osszián
2015. 09. 10. 15:33

"De, ha megkérhetlek ne segíts se te se az elvbarátaid Magyarországon senkinek! "

De, biza, segítek!!!

És nem is kicsivel, nem egy családi kvóta kiszorított pár ezrével - nagyon is segítek, segítünk, mert nagyon sokan vagyunk.

Hogy ki magyar?

Talán tudok róla, 1500 vagy több évre visszamenőleg.

Kérek szépen még egy pár mocskolódást - ilyen a telhetetlen ember - hátha még jobban klappolnak a dolgok...:-))) a dolgaim, a dolgaink.

Aki meg náci féreg, az sajnos náci féreg - ott vagy tévedésben, Manetti, hogy nem fogod fel: ma a menekültekébe, holnap a te hátadba, aztán a fiad hátsójába lőné a sóval töltött vadászfegyvert. Te tudod...

45. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 15:38

41. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 15:25

Kedves Cuba Libre!

A dolog nem úgy szokott kezdődni, hogy a tömeg rátámad a katonákra.

Hanem úgy hogy a katonaság meg akar akadályozni valamit, amit a tömeg akar.

És a dolog eldurvul az indulatok szítása, a tehetetlenség érzése meg az ellentmondó lépések láttán.

A tömegekkel szemben való fellépés egy szakma. A katonáknak nem ez a szakmája. Ha rákényszerítik őket, hogy szakképzetlenül csináljanak valamit, főleg fegyverrel, abból tragédia lehet.

A kommunizmusban rettegtek ettől.

A kapuőrségnek se volt lőszere a géppisztolyhoz. A járőröző katonai rendészeknek se.

Az őröknek is megmondták, hogy aki lő, az többet ki sem mozdul a laktanyából sőt a konyhából. Pucolhatja a krumplit a kopaszokkal amíg le nem szerel.

Mert rettegtek attól, hogy megint rosszul kezeljenek konfliktushelyzetet, és valaki megint lőjön.

Én is azért szaladtam el mindig a VÁP elől, mert tudtam, hogy csak üres tár van náluk.

Egyedül a győri pályaudvaron kaptak el. Jól megfuttattam a tiszti VÁPot. Ráadásul egy századost.

Kész csoda hogy nem jelentettek fel.

Szerintem azért úsztam meg, mert azt hitték, hogy győri vagyok, és leszerelés előtt álló öreg szaksziként alig voltam otthon másfél év alatt.

46. nobody is here
2015. 09. 10. 15:43

Kedves Quick!

Megnéztem az általad belinkelt filmeket. Az első, amelynek a címe az "Egy bevándorló üzenete a keletiből a Magyaroknak!" lehet akár provokációs céllal szerkesztett is, de lehet igaz is. ZorróAszterrel ellentétben azt gondolom, hogy az operatőr körbe akart mutatni a Keleti aluljáróban, hogy a néző lássa, mi maradt a helyszínen. A fiatalember pedig elég élénk karmozdutokkal gesztikulálva próbálta meg felhívni magára a figyelmet, és az operatőr rajta feledkezett. Ez így elképzelhető.

Az teljesen más kérdés, hogy egy terrorista vajon tett volna ilyen torokmetsző mozdulatot, vagy nem. Bár nem kizárt az sem, hogy igen, hisz az IS videókon bemutatta még a nyilvános kivégzéseket is, hogy az egész világot provokálja vele. De sokkal valószínűbb, hogy pusztán egy nyikhaj arab hülyegyerek fenyegetéséről van szó, aki ezt jópofa heccnek tartja. De ez is kifejezi, hogy bizony ilyenek az arabok.

A fenének sem kell az ilyen közénk. Gondold el, a diszkóban majd ilyenekkel riogatják tini lányokat és provokálják a fiúkat!

47. Quick
2015. 09. 10. 15:48

Osszián!

Sajnos nem egy srófra jár az agyunk! Helyes! Nácizz csak nyugodtan, mindekit, aki nem ért veled egyet - de véd a hátadat és a seggedet, mert szükség van rá! Nem a "nácik" bántják makd, elhiheted!

48. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 15:48

45.kedves ZorróAszter !

Igen, tudom, ilyenkor pedig az általam idézett hadseregek képviselői golyózáporban részesítik az akaratukban megakadályozni szándékozott embereket. Nem is igen fordul elő velük, hogy valaki másra számít. A magyar katonaság magyarország bármely területén, bármely négyzetcentiméterén tartózkodhat. Aki megtémadja őket, arra rálőhetnek, ezt természetesnek tartom. Még egy rendőr is agyonlőhet bárkit, aki rátámad, mint más országokban is.

Hogy a tömeg mit akar, az egy dolog. Ha ez a tömeg katonákra akar támadni, tegye az Al-Quaidával vagy az IS-el. Ott okosodhatnak, amit akarnak és próbálhatnak, amit akarnak. I
Ha itt teszik ugyanezt, ugyanarra kell, hogy számítsanak.

Aki katonákra támad, azt könnyen agyonlöhetik. Szerintem ebben nincs semmi különös, nekik meg végképp tudniuk kell. Ban tapasztalatuk, nem mentem fel őket semmilyen oknál fogva. Ha ennyi energia van bennük, menjenek haza és harcoljanak. Vagy térjenek észre.

49. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 15:52

Kedves Cuba Libre!

Volt Ön katona?

Nem személyeskedni akarok, de abban amit mond, abban mintha némi személyes tapasztalat hiányából fakadó naivitást vélnék felfedezni.

50. Quick
2015. 09. 10. 15:54

Alex!

A másik videot is nézd meg, ha van időd! Az nem szerkesztett...

Egyebekben meg nekem nagyon gyanús, hogy szervezett irányítás alatt menetelnek a tömegek! Akik most a Keletitől indultak, azt skandálták: Deutscland... Ők Németországba akartak menni, mindannyian, természetesen, mint szír menekültek... Az olasznok Nagy Britania a céljuk... A dánoknál Svédország...

Nekem csak a szimatom súgja, hogy valami nem stimmel - hogy mi lehet az igazság, azt a katona embereknek, a konfliktusok megoldásához értőknek kellene elemezni...

51. Osszián
2015. 09. 10. 15:54

41. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 15:25

Cuba!

Zorró legalább annyira nem híve a liberalizmusnak, mint te - mégis másként lát, de nem is ezt akarom mondani.

Hanem a több ezer éves exodusokra hivatkoznék, amiknek sokszor valódi okai sem igen voltak (ezt több történelmi témájú írásomban megírtam), csak egyszer fogta magát egy népcsoport, és útnak indult.

Vagy voltak okok.

Ilyen volt a zsidó exodus, ilyen volt az első század hatalmas népvándorlási hulláma (germánok, longobárdok, hunok, gepidák, avarok), majd így, a népvándorlás utolsó hullámaként mi, magyarok, a IX. század végén, amikor is megszűnt ez a tendencia - nagy vonalakban, mert azért jöttek még besenyők, kunok, jászok.

Okuk volt rá.

Le is lehet egyszerűsíteni az okokat - kevés legelő, más népek veszélyeztetése - ennyi elég is volt - ezek a népek addig sem voltak röghöz kötött letelepültek.

A mai exodus okai mások. A világ is más. Neked mondjam, hogy megállapítani az okot "nem egyszerű", hogy a kérdés "bonyolultabb"?

Sok szavad igaz - amit én számot kérek az az emberség.

Nem értem ugyan, milyen liberális ámokfutásnak szeretnél véget vetni - de ha véget vetsz, akkor mi lesz a menekülttömeggel, hová küldenéd vissza, egyáltalán az emberségnek milyen közvetlen köze van a liberalizmushoz - és mikor embertelenedik el az ember - ha nagyon libsi, vagy ha egyáltalán nem libsi - hanem mi?

52. Quick
2015. 09. 10. 15:57

Jól van, most már nem javítgatok, mert látom alaposan felment a vérnyomásom! A fenébe... bocs' a hibákért!

53. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 15:57

51. Osszián
2015. 09. 10. 15:54

"Zorró legalább annyira nem híve a liberalizmusnak, mint te ..."

Mondjuk ebben van valami :o)

54. nobody is here
2015. 09. 10. 16:00

Kedves Quick!

A másik videó, amely a "Bevándorlók lázadása a Keletinél" címet viseli, az sokkal egyértelműbb, ugyanis nyilvánvalóan nem megrendezett jelenetről van szó, hanem valódi a hír.

Itt is hülyegyerekek szítják a hangulatot. Egyáltalán nem tartom kizártnak, hogy ez szándékos, azaz tudatos IS akció. Be is jelentették, hogy vannak ilyen céljaik. De bizonyítani semmit nem lehet, hiszen vagány srácok magánakciójaként védhető az egész. De azt nagyon jól szemlélteti, hogyan lehet provokálni a magyar társadalmat és benne a magyar rendőrséget.

Minden elismerésem egyébként a magyar rendőrségé, akik ezidáig elég jól állták a sarat, és nem dőltek be a provokációknak. Mert nagy baj lehet belőle!

...................................

Egyébként én nem hiszek abban, hogy ezt az iszlám megszállást meg lehet állítani PC módon. Talán még az sem állítaná meg őket, ha fegyverhasználatra sor kerülne. Legfeljebb kiderülne, hogy a terroristák nem a "halál elől futnak", azaz nem menekültek.

Többször elmondtam már, hogy a fagyok beálltával meg fogjuk látni, hogy a migránsok a gyerekeiket feláldozva is be akarnak jutni Európába. Az ő fagyhaláluk lesz a belépőjegyük, és közben, a gyerekeik halála révén is saját magukat fogják tuningolni Európa ellen. Nem fogják meghúzni magukat fűtött helyen, hogy kivárják a tavaszt.

............................

Az IS stratégiában mindez benne van. Beterveztek ők mindent. Még az Osszián/várady-féle idegenszívű hazaárulók szereplését is betervezték, a vektorviktor-féle "nácizásokat" is. Nagyon jól tudják, hogy ilyen belső ellenséggel (ötödik hadoszloppal) terhelten Európa tehetetlen az iszlám megszállással szemben.

55. Osszián
2015. 09. 10. 16:01

45. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 15:38

Szinte megoldhatatlan probléma.

Mikor lőhetek? Mikor nem? Sőt, tuti, hogy egyáltalán nem is lőhetek, de akkor édesjóistenem mosmá'micsináljak?

Oda visznek egy csomó operett módon kiképzett balfácánt. (Tudta Hende) - ott aztán mi lesz.

Élőben.

CNN, BBC, meg hasonlók.

És mindez azért, hogy a 18-as választáson szavazókat szerezzen a sejt, kerül, mibe kerül, 4 millió euró most, (8-at kért), felét ellopják, majd a jónép visz plédet meg vizet meg pelenkát.

56. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 16:06

49.kedves ZorróAszter !

Még az is lehet, hogy én pontosan tudom, mit jelent egy háború és mit jelent katonának lenni ilyen körülmények között és még az is lehet, hogy ezt itt én tudom leginkább.

57. nobody is here
2015. 09. 10. 16:06

"amit én számot kérek az az emberség" - mondja Osszián.
Én meg Ossziánon kérem számon az emberséget. Még provokáltam is, hogy mutassa már meg a humanizmusát. Nem tette. Zaklatásnak vette a kérésemet. És most ismét ő papol emberségről.

Én nem látok emberséget a liberalizmusban (valójában neokonzervativizmusban). A liberalizmus (valójában neokonzervativizmus) zászlóvivőiben sem.

58. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 16:06

55. Osszián
2015. 09. 10. 16:01

Ha a katonák lőnek, Orbán bukik. Az világos mint a Nap.

Csak ők hülyék annyira, hogy ezt ne lássák. Azt hiszik, ebben is annyi a kockázat, mint a rezsimesében meg a szabadságharcban.

De egy ember élete se éri ezt meg.

Se ezt, se mást.

Arról már nem is beszélve, hogy nézne ránk a világ.

59. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 16:09

56. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 16:06

Hát az lehet. De akkor miért állítja azt, hogy a katonák mindig a helyzet urai tudnak maradni csakmert náluk van a fegyver.

Hogy ez nincs így, azt még én is tudom.

Pedig én csak operettkatona voltam.
Vitéz tartalékos őrmester.

60. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 16:11

51.Osszián,

tudom, hogy ZorróAszter nem liberális. Sőt ...de nem akarom, hogy megint filmjeleneteket linkeljen be...:-)
A liberális ámokfutás az, ami minden törvénytelenséget igazol. Ennek kell véget vetni.
Én azt szeretném, ha az európai népek azok tudnának maradni a saját országaikban.
Aki pedig katonákra támad, azt agyon szokták lőni. Ez nem nálunk, máshol van így jelenleg.
Ezt éppen azoknak kell tudni, akik ide akarnak jönni.
Nincs mit fokozni ezen:...ha már itt vannak, lássuk el őket. Kapjanak egy biztos helyet, de kötelesek betartani a szabályokat.
Aki ez ellen beszél, az törvénytelenségre buzdít. Ennek kell véget vetni.

61. nobody is here
2015. 09. 10. 16:11

"És mindez azért, hogy a 18-as választáson szavazókat szerezzen..." - mondja Osszián. És könnyen lehet, hogy igaza van. De amit Osszián művel, az is azért van, hogy a 18-as választásokra szavazatokat szerezzen. Kapóra jönnek neki a menekültek is. Az kapóra jönne neki, ha tényleg a menekültek közé lőnének a katonák vagy a rendőrök. Hízna a mája, és óriási sikernek tartaná a választási kampányában. Számára kívánatos fejlemény volna...

62. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 16:16

59.Kedves ZorróAszter !

Nem mondtam, hogy mindig a helyzet urai tudnak maradni. Van, amikor ezért meg kell harcolniuk, sőt van olyan, hogy ez még akkor sem sikerül.
Én azt mondtam, hogy aki katonákra támad, annak számolnia kell azzal, hogy agyonlövik.
ha a katonaság, mint a Magyar Köztársaság egyik fegyveres szerve azt mondja egy az életét féltő menekültnek, hogy álljon meg, akkor meg kell állnia. Ha a katonára támad, annak kötelessége védekezni, alkalomadtán fegyveresen. Szerintem ez tiszta ügy.
Semmi nem menti fel a menekülőket az alól, ha katonákra támadnak.
Próbáljon meg bárki más komoly országokban katonákra támadni. Ön előbb lenne halott, mielőtt elérne hozzájuk. Valaminek azért kell maradnia az államokból. Ha már a katona is egy senki, az a tiszta anarchia. Ezt is kötelessége megadályoznia a hadseregnek.

63. Osszián
2015. 09. 10. 16:18

Bizonyilyeezazosszián....)))))))

64. Osszián
2015. 09. 10. 16:32

60. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 16:11

Hát mondok én mást?

Csakis emberséges bánásmódot követelek. Ételt, alhatást, meleg szobát.

Tudod, milyen megható képeket hagytak hátra a szegedi állomást elhagyó gyerekek?

index.hu/mindekozben/poszt/2015/07/23/szeged_rajz_menekult_koszonet/

A gyerekek szíveket rajzoltak.

A rendőrök már nem bírják a stresszt: kápóként, ávóskénk kellene viselkedni - de a nagy részük családos, becsületes ember.

staxnet.com/post/egy-menekult-kisgyerek-sutivel-kinalta-a-magyar-rendoroket

Ez a rendőr SOHA nem fog belelőni semmivel egy menekült családba!

De katonatársa se.

65. Osszián
2015. 09. 10. 16:33

60. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 16:11

Hát mondok én mást?

Csakis emberséges bánásmódot követelek. Ételt, alhatást, meleg szobát.

Tudod, milyen megható képeket hagytak hátra a szegedi állomást elhagyó gyerekek?

index.hu/mindekozben/poszt/2015/07/23/szeged_rajz_menekult_koszonet/

A gyerekek szíveket rajzoltak.

A rendőrök már nem bírják a stresszt: kápóként, ávóskénk kellene viselkedni - de a nagy részük családos, becsületes ember.

Ez a rendőr SOHA nem fog belelőni semmivel egy menekült családba!

De katonatársa se.

66. Osszián
2015. 09. 10. 16:34

67. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 16:38

De türelmetlen vagy :o)

68. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 16:44

62. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 16:16

Kedves Cuba Libre!

Egy átlagos katona nagyon nehezen lő fegyvertelen civilekre bármit is csináljanak.

Ha meg életveszélybe kerülnek, akkor meg hajlamosak túlreagálni a dolgot.

Ezért mondtam, hogy életveszélyes ostobaság katonákat ilyennek kitenni.

Ez két különböző szakma.

Ön se szívesen szereltetné a gáztűzhelyét vízszerelővel.

Életveszélyes.

69. nobody is here
2015. 09. 10. 16:44

Osszián sajtóhíreket tart. Ezt más korban úgy hívták, hogy красный уголок.
Van itt olyan link, amit már vagy ötödször tesz be.

70. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 16:45

64.Osszián,

én azt hiszem, hogy erről a kérdésről nem ugyanazt gondoljuk.
Legalábbis nem ugyanúgy. Én szinte semmit sem engednék meg abból, amit a "menekültek" megengednek maguknak és egy pillanatnyi kétségem sincs, hogy az alkalmas pillanatban vissza kell térniük a hazájukba.
De azt sem gondolom, hogy a törvénytelenségek felett örömködni vagy azokat támogatni kellene. Azt sem iszem, hogy a hazájukért aggódók nácik lennének, vagy akik nem akarnak átváltozó országokat.

71. nobody is here
2015. 09. 10. 16:50

Egyetértek. Veszélyes dolog a katonaságot ebbe a krízisbe belekeverni.
De konstruktív javaslatokat szeretnék hallani mindenkitől, hogyan lehetne a menekülteket együttműködő és törvénytisztelő magatartásra bírni? Mert szerintem, ami a menekültválságban a menekültek részéről folyik, az a legelejétől kezdve sem ez, sem az.

Még kitoloncolni sem tudjuk azokat, akik nem tanúsítanak együttműködő magatartást és nem tisztelik a törvényeinket, hisz két napon belül itt van újra. Csak magunknak csinálunk. De az sem megoldás, ha átpasszoljuk őket a Németeknek, mert az Uniós pénzforrásokat csapolja ez is. Minél több bevándorlót kell eltartani, annál kevesebb a fejlesztésekre visszaosztható pénzösszeg.

72. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 16:57

Kedves Cuba Libre!

Az itt a legnagyobb lódítás, miszerint van olyan veszély, hogy ezek a menekültek itt maradhatnának.

Nem maradnak itt. Ki lesznek ebrudalva.

A túlnyomó nagytöbbségük. Csodálkoznék, ha az 5% itt maradhatna.

Európában annyi irgalom sincs, és soha nem is volt, mint amennyi az Iszlám Államban.

Ha nem így lenne, akkor ezek a sokmilliós keresztény közösségek nem maradhattak volna fenn több mint ezer évig az isztám hatalmi központok közvetlen közelében.

Irakban, Sziriában, Egyiptomban, ...

Hol maradhattak fenn iszlám közösségek Európában?

Csak Boszniában meg Albániában, mert onnan a törökök későn vonultak ki, és akkor már nem volt szokás a nyílt népirtás Európában. Vagy legalábbis ezt hittük.

Szóval nem fog itt maradni ez a tömeg. Világos mint a Nap.

Csak azon agyalnak hónapok óta, hogy tüntethetnék el őket szépen. Vagy ha csúnyán, akkor fű alatt.

73. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 17:07

Csodálkoznék, ha 5 % ittmaradna.....az 5 % az 10.000 ember!

Osszián szegedi képei...nagyot tudna csudálkozni, ha az is az IS stratégiája lenne? .....meg a helyes angolsággal krétázó csecsemők.....?

A kérdést fölvetik, hogy a katonák belelőnének-e a családokba.....én azt a kérdést teszem fel, hogy családosok, gyermekesek végre az EU-ba jutottak, miért nem tesznek eleget az itteni (fegyveres) hatóságok kéréseinek, és miért törnek át a rendőrökön saját és gyermekeik testi épségét is veszélyeztetve. ....és csendben kérdem, kik azok, akik szürke tömegként osonnak a gyermekes családok árnyékában, ellenállhatatlanul, pajzsként tolva maguk előtt a mankóst és a tolókocsist, hogy szem ne maradjon szárazon.....ez mind egy stratégia része.

74. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 17:22

Az lehet hogy stratégia része, legfeljebb az a kérdés, hogy végső soron kinek a stratégiájának a része.

És mi a végső célja?

Mert az borítékolható, hogy a keresztény Európában annyi keresztényi szeretet sincs, mint az Iszlám Államban.

Úgy kihajítják innét a nyomorultakat gyerekestűl, csecsemőstűl, tolókocsistúl, hogy a lábuk se éri a földet.

Csak persze nem a Al Dzsazira meg a többi kamerái előtt, hanem majd szépen sutyiban.

Mert ki az a hülye, aki elhiszi, hogy nem mindegy Magyarországnak, mennyi a kvótája?

Lehet akár 100 ezer is. Azok miután bejelentkeztek itt, mennek is rögtön vissza Németországba illegálisan akár illegális munkavállalónak.

Ki hiszi azt, hogy Merkel ezt nem tudja ugyanígy?

75. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 17:26

Azt nem tudom, ki hol volt katona az átkosban, én egy légvédelmi alakulatnál voltam burcsis, nálunk az őrség tele tárral adta a szolit. Amíg ott voltam egyszer lőtt figyelmeztetőt az egyik őr, amikor egy részeg bemászott a kerítésen. Megfektette a pocsolyába, aztán az őrparancsnok és az ÜTI vette át az irányítást.
Az őrparancsnoknak tele tárral pisztolya volt, ha sorkatona volt, akkor is.
A teljes katonai és őrkiképzés alig volt több egy hónapnál.

Ha a katonák sörétest kapnak, gumi, só, vagy egyéb töltettel, nem kell nekik egy hét, hogy perfektek legyenek, a jog-szabályismeretekkel együtt.

76. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 17:28

Hogy kinek a stratégiája? Első körben az IS jöhet számításba, második körben azok, akik pénzelik az IS-t.

77. nobody is here
2015. 09. 10. 17:28

Hogy a pánikot eloszlassam, én úgy tudom, hogy a katonaság nem használhatja a határon a fegyvereit, a rendőrségnek vannak alárendelve. Így ez semmi mást nem jelent, mint esetleg (maximum!) a rendőrség létszámgondjait orvosolja. De én szkeptikus vagyok ebben is, ha egyszerre 48 ezer menekült ér ide.

Szóval szerintem csak egyre inkább húzódnak a valódi megoldások. Ez még mindig csak tüneti kezelés, ami semmire sem igazán megoldás.

Hogy a katonáknál fegyver esetleg lesz, az ilyen formán csak ballaszt, azaz fölösleges teher. Mint a macedónoknál...

78. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 17:32

75......jut eszembe, szerencséje volt a részegnek, mert az őrparancsnok a váltással éppen a közelben volt, különben a szabályok szerint nem kitámogatni kellett volna a józanodóba, hanem simán lelőhették volna. Az már igaz, hogy újonc esetén nehezebb a helyzet....mert ugye nem lehet a parancsot meghágni, mert szaporodik.

79. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 17:35

75. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 17:26

Hol írtam én azt, hogy az őrségnek nem volt fegyvere vagy lőszere?

Én azt mondtam, hogy az őr tudta, hogy ha lő, pláne emberre, akkor többet ki nem megy a laktanyából és pucolhatja a krumplit a kopaszokkal a konyhán.

Persze hogy mindig volt olyan hülye, aki ennek ellenére rálőtt a saját dobis századtársára. Minden félévben volt egy ilyen hülye.

Velük voltam konyhás az első egy hónapban újonckoromban.

80. Osszián
2015. 09. 10. 17:37

70. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 16:45

64.Osszián,

"..én azt hiszem, hogy erről a kérdésről nem ugyanazt gondoljuk.
Legalábbis nem ugyanúgy. Én szinte semmit sem engednék meg abból, amit a "menekültek" megengednek maguknak és egy pillanatnyi kétségem sincs, hogy az alkalmas pillanatban vissza kell térniük a hazájukba.
De azt sem gondolom, hogy a törvénytelenségek felett örömködni vagy azokat támogatni kellene. 70. Cuba Libre c.C.

De még mennyire ez a véleményem, igen alkalmas pillanatban vissza kell térni a hazájukba..

81. nobody is here
2015. 09. 10. 17:37

Ugyan hogyan és hova hajítjuk mi a menekülteket tőlünk? Szerbiába? Egy nap alatt visszajönnek...
Hova hajítja ki Németország a menekülteket? Szerbiába? Ugyanaz, mint az előző eset... Németország csak Magyarországra tudja kiebrudalni őket, mert felettünk uralkodik és hatalma van. De mi már nem tudjuk őket se a szerbek, se a görögök felé továbbpasszolni. Ugyanott vagyunk, mint az első mondatban.

Vagyis mi magunk rendezkedhetünk be időtlen időkre a menekültek pátyolgatására. Hiába állítja bárki, hogy a menekülteknek csak az 5%-a marad Európában. Egy fenéket... A menekültek 5%-a fog maradni Németországban (és Svédországban). A többi 95%-a pedig Magyarország és Olaszország között megosztva.

És a mi feladatunk lesz kitalálni, hogyan fékezzük meg az egyre radikalizálódó menekült tömegeket a lágerekben, akik előbb-utóbb szinte mind terroristaként fognak fellépni, hisz már okuk is lesz rá, mert Európa becsapta őket.

82. Nyírfa2
2015. 09. 10. 17:44

ZorróAszter, Osszián:+

83. Quick
2015. 09. 10. 17:48

Alex!

Re: 81.

Görögországot kifelejtetted, a sok, gyönyörű műemlékével... s van olyan nem normális is, nem egy, itt a NolBlogon aki már Auschwitzot vizionál a menekült táborok láttán! Elképesztő!

84. Osszián
2015. 09. 10. 17:50

A Honvédelmi Minisztérium közleménye szerint a honvédség megkezdte a felkészülést és kitelepülést a HATÁROZOTT FELLÉPÉS 2015 elnevezésű gyakorlatra.

A Honvédelmi Minisztérium közleménye szerint a honvédség megkezdte a felkészülést és kitelepülést a HATÁROZOTT FELLÉPÉS 2015 elnevezésű gyakorlatra.

A Honvédelmi Minisztérium közleménye szerint a honvédség megkezdte a felkészülést és kitelepülést a HATÁROZOTT FELLÉPÉS 2015 elnevezésű gyakorlatra.

A Honvédelmi Minisztérium közleménye szerint a honvédség megkezdte a felkészülést és kitelepülést a HATÁROZOTT FELLÉPÉS 2015 elnevezésű gyakorlatra.

A Honvédelmi Minisztérium közleménye szerint a honvédség megkezdte a felkészülést és kitelepülést a HATÁROZOTT FELLÉPÉS 2015 elnevezésű gyakorlatra.

Na de ki fogja seggbelőni Virág elvtársat...:-)))

85. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 17:52

A gazdag országok, Németország, meg a többi északi állam nagyon jól tudja, hogy mindenfajta kvóta értelmetlen, mert a kvóta ellenére a menekültek / bevándorlók feléjük áramlanak majd.

Ezért akiket kizsuppolnak, azokat nem Magyarországra fogják kizsuppolna, hanem hazaszállítják őket.

Aztán kezdhetik előlről a szokezer kilométeres utat.

Mondom:

Én attól nem félek, hogy Európa túl irgalmas lenne.

Sose volt az.

Látszani is csak akkor látszott annak, amikor a politikai érdeke ezt megkívánta.

A többit meg elintézi a világhíresen szabad egy zsebben tartott világsajtó.

86. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 17:53

"Na de ki fogja seggbelőni Virág elvtársat...:-)))"

Majd a szerelme

:o)

87. Firecrest
2015. 09. 10. 17:57

"csakis emberséges bánásmódot követelek. Ételt, alhatást, meleg szobát."

Én is ezt követelem a szegénytelepek lakóinak.

88. Firecrest
2015. 09. 10. 18:00

zorroaster

"Ön se szívesen szereltetné a gáztűzhelyét vízszerelővel."

Pedig ezt a szakmát úgy hívják,hogy víz gáz és központifűtés szerelő.

89. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 18:03

....talán a seggbelövésem ügyét terjesszék fel az ENSZ BT soron kívüli ülésén.....

Nem tudom, hogy a győri VÁP-nak volt-e tölténye, de a miskolci VÁP-nak bizonyosan volt......persze egy dobizó katona hullája akkor sem mutatott jól a szalagcímekben.

90. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 18:07

Szerintem a VÁPnak nagyon régóta nem volt lőszere.

Talán a tiszti meg tiszthelyettesi VÁPnak volt a pisztolyhoz.

De a sorosoknak a géppisztolyhoz biztos nem volt.

Szerintem már 56 óta.

91. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 18:10

88. Firecrest
2015. 09. 10. 18:00

Szerintem a gázszerelő régen külön szakma volt. És feltehetően most is az, csak ma már főleg aki egyéni vállalkozó, az szerez mellé villanyszerelői meg más szakmunkásbizonyítványt is, mert egyből már nem lehet megélni. Legfeljebb nagyvállalati alkalmazottként.

De lehet, hogy rosszul tudom.

92. nobody is here
2015. 09. 10. 18:10

"Ezért akiket kizsuppolnak, azokat nem Magyarországra fogják kizsuppolna, hanem hazaszállítják őket."
Én meg arról beszélek, hogy először ennek ki kell találni a political correct módját.
Mert mi van akkor, ha a menekült nem akar felülni arra a "vonatra", amelyik "haza" szállítaná őket? Leül a sínek közé? Vagy elindul "gyalog" Svédországba? Izlandra? Free shipment"-et követelve magának? Vagy Kanadába Little bloggert boldogítani, hisz van ott hely jelszóval?

Hogyan szerez érvényt Németország a saját akaratának, ha a menekültek nem akarnak ebben "együttmúkosni"?

Bagatellnek tűnik a kérdést, de még mindig ugyanaz a kérdésem: milyen pc kényszerítő intézkedésekkel szerez érvényt a saját akaratának a német kormány? Ezt a kérdést nem lehet megkerülni. Gumibottal? Könnygázzal? Vízágyúval? Tovább nem is sorolom... Erőszakkal kell vonatra ültetni őket!

És csendben mondom, hogy mi is jogosultak vagyunk ugyanezen módszerek alkalmazására, akkor esetleg ide be sem teszik a lábukat olyanok, akik nem akarnak a törvénynek engedelmeskedni.

Jelen pillanatban nyoma sem látszik annak az elszántságnak, hogy a németek valami határozott döntésre képesek lennének.

93. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 18:12

Szerintem meg tele tárral mentek szoliba.....legalábbis a tárba tömködtek valami rézhüvelyes bigyókat, amivel este el kellett számolniuk. A VÁP-osok egy emelettel följebb laktak, csak nekik, meg nekünk, burcsisoknak volt parkettás szobánk! A fegyvereiket a mi folyosónkról nyíló fegyverraktárban vették fel, és ott is tárazták.

94. Firecrest
2015. 09. 10. 18:13

91. ZooróAszter

Pedig létezik ilyen. Nem egy szakembert ismerek a környéken, sőt OKJ-s képzés is van belőle.

95. Osszián
2015. 09. 10. 18:14

89.

Elvtársságod kezdte.

Az elvtárs helyezte kilátásba, és ne tagadjon ne tereljen, mert igenis ezt írta:
"Nem csak éles lőszer van. Én a sós puskát preferálnám, a csőszöknél az volt. Egy jól irányzott (nagy farizomba) történt lövés után az illetőnek nem gond, hogy nincs hova leülnie."

A nyomorult, több ezer kilométert át gyalogló, mindenféle attrocitást átélő gyerekek. Asszonyok.

Virág, maga kiíratkozott az emberi nemnek nevezett társadalomból.

Talán Borneóban, valami fán...

96. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 18:21

92...egy vagon = 40 katona fért, teljes felszereléssel. Egy szerelvény= 50 vagon > összesen 2000 fő.

Persze hajóban is lehetne gondolkodni, a Balti tengerről, vagy a Csatornáról > Libiába
A Wilhelm Gustloffon kb 12.000 menekültet szállítottak.

97. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 18:24

95. Miért, maga se tudna leülni, vagy 3 napig.
Humánusabb megoldásnak gondolja a véraláfutást okozó gumilövedéket? Velem lehet beszélni.

98. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 18:32

A gyerekek, asszonyok valószínű, hogy erőteljes határőrizet mellett nem a zöld-határt és a szögesdrótot választanák, hanem a határátkelőt, és regisztrálnának. Akárhány mérföldet gyalogoltak, taxiztak, vonatoztak, hajóztak korábban.

Már bocsánat, de azt nem mondtam, hogy mindenkit falhoz kell állítani, azt mondtam, hogy a határt védő egységeknek hatásos eszköz kell. Régen a csőszöknek volt sós-puskájuk. Amelyik gyerek kapott a hátsó felébe, az megemlegette. A termény- vagy gyömölcslopásért bizony eldördült a csősz puskája, és senkiben nem okozott maradandót....legfeljebb a lelkében.

de ismerek olyat - az edzőm volt - akit egy később többszörös világbajnokkal együtt dinnyelopáson fogott a csősz, gyerekkorában. Egy fél napig nem mertek kibújni a Marosból, mert a vizes fürdőnadrágon keresztül frenetikus hatása lett volna az eseménynek....az egész vakációt elrontotta volna! A csősz ott állt a túloldalon a sóspuskával, és bizony odadurrantott volna, ha találati felületet mutatnak.

99. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 18:38

A paprika-spray talán humánusabb, mint a só? Kapisgálja...izé kapszaicinálja, miért is kell valami hatásos eszköz, ami nem okoz maradandó károsodást?

Legyen paprika-spray.....leülni tud, de látni nem, és taknya-nyála egybefolyik....velem lehet beszélni, nem vagyok a prehumánus elméletek rabja.....

100. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 18:39

93. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 18:12

Szerintem rosszul emlékszik. Az őrség is az őrszobán tárazott ki és be. De a laktanyán belüli, őrséghez tartozó járőrnek se volt tölténye.

Nem hiszem, hogy a VÁPnak vidéken más lett volna a helyzete. Szerintem vidéken se kaptak lőszert. Legfeljebb a tisztek és a tiszthelyettesek a pisztolyukhoz.

Ugyanígy a kapuügyeletnél.

Sőt nálunk a teherkapunál ahol általában a tartalékos tiszti hallgatók voltak a kapuügyeletesek, ott a kapuügyeletesnek pisztolya volt, de lőszer nélkül.

101. Firecrest
2015. 09. 10. 18:46

Minket két teli tárral engedtek ki szolgálatba a fatusás AK-hoz határőrként.

102. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 19:00

Tisztázzuk, Zorro elvtárs, voltam olyan helyen, ahol úgy volt, ahogy maga mondja, az őrszobán táraztak, és a két kerítés között adták az őrséget, De ahol több időt töltöttem, a parkettás körletben, ott az őrség a laktanya területén belül adta az őrséget, ők az őrszobán táraztak - ami a laktanya kapuja is volt egyben. A VÁP a körlet folyosójáról nyíló fegyverszobában vette fel a fegyverét, és ott tárazott. Szép szál legények voltak, ha jól emlékszem, 12-en.

103. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 19:05

Az őrséghez tartozó járőrt nem értem, az őr kizárólag az őrparancsnokának volt alárendelve, még a tiszteknek sem! Járőrt tehát csak az őrparancsnok vezethetett, de jobb esetben ez egyben a váltás is volt. Minden őr, és az őrparancsnok is el volt látva municióval. Nálunk játékfegyverek nem voltak.

104. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 19:07

Fatusás AK a határőrségen volt rendszeresítve, nálunk kihajtható válltámaszos volt.
Szerencsére hamar leadtam.

105. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 19:19

Hát nem tudom.

Szerintem én beszélgettem erről olyanokkal, akik adtak VÁPot. És tuti szóltak volna, ha téveszméket hirdetek.

Vagy hogy ne nagyon szaladgáljak előlük mert hátba lőhetnek.

Azt mondták, hogy a határőrökkel vigyázzak, mert azok kifejezetten utaznak a honvédekre, és feljelentik őket. De velük szerintem nem találkoztam. Talán csak már civilben láttam határőr VÁPot.

Ja! És azt mindig mondták, hogy "Álljon meg!". Meg "Gyűjjön vissza!" De azt sose, hogy Állj vagy lövök.

106. napos
2015. 09. 10. 19:24

Itt még a bérencek se hallottak arrol, hány mohamedán él a németeknél?
Ideiglenes munkára hozták öket, megfogták a törököt, aztán nem engedi öket.
Valahogy hiányolom, hogy az usákok rémtettei szóba se jönnek. Pedig ha békén hagynák Assadot, rend lehetne ott gyorsan, és BÉKE.
De az orosz támaszpont kipicsázása mindent megér, néhány millió életet, akár egy totális 3. világháborút is.
Erröl a liberálisok egyszerüen kussolnak.
Assad gonosz diktátor , a szaudiak meg jó diktátorok.
Nem Orbánt kéne fikázni ez ügyben, hanem a liberális haverokat. Akik ragaszkodnak a fosztogatás, a terrorizmusuk szabadságához.

107. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 19:27

103. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 19:05

Nálunk volt olyan, hogy a járőr sétálgatott a fal mellett. Azt hiszem két pár váltásonként.
Az őrség részeként.

Elvileg szerintem a dobisok elkapására.

Például a mi egyik rajparancsnokunkat a másik rajból azért fokozták le, pontosabban vetették vissza őrvezetővé, mert az ÜTI látta az ablakból, hogy ők segítik átmászni a falon a részeg dobist.

Kifelé.

Ráadásul mindketten seggrészegek voltak. Az meg egy korábbi fogás eredménye lehetett.

A járőrtársat, a kopasz honvédet meg büntetésből áthelyezték a szülővárosába. :o)

108. Firecrest
2015. 09. 10. 19:30

"Azt mondták, hogy a határőrökkel vigyázzak, mert azok kifejezetten utaznak a honvédekre, és feljelentik őket. "

Adtam VÁP-ot elvakult határőr főhadnaggyal és bizony ez igaz. A honvédek csak nyulaknak becéztek bennünket ezért a nagytudású tiszt tépkedte a betétlapokat az állomáson.

109. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 19:35

106. napos
2015. 09. 10. 19:24

Kedves Napos!

Itt most kifejezetten csak arról van szó, hogy katonákat fegyverrel kiküldeni a határra életveszélyes hülyeség. És jó volna, ha valaki túllépne a rettegésén, és végre meg merné neki mondani, hogy ez egy igencsak veszélyes baromság.

Ha mást nem ért, akkor legalább azt értse meg, hogy ez szó szerint a fejébe kerülhet.

Ez nem trafikmutyi vagy szabadságharc.

Ebből borzalmas tragédia lehet.

110. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 19:41

108. Firecrest
2015. 09. 10. 19:30

Szerencsére határőrrel nem találkoztam, pedig állítólag sokszor voltak a Moszkván is.

Viszont a vonaton igazoltatott határőr civilben. A nejlonszatyrában volt a géppityu. AMD. Az tök vicces volt.

De azok nem VÁPosnak számítanak szerintem.

Vele nem volt semmi gond. Megnézte a könyvemet, feltett valami kérdést, aztán ment tovább.

111. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 19:43

72.kedves ZorróAszter !

Amikor azt látom, hogy a lybiai tengerparton kopt keresztényeket fejeznek le, csak azért mert keresztények, akkor azért kételkedek az Iszlám Állam irgalmasságában. Amikor ugyanezt tették a jasidekkel , de még a kurdokkal is, akkor kicsit jogosnak éreztem a kételyeimet.
Amikor a gadag öbölországok kitiltják a területükről a mostani mohamedán menekülteket, akkor is azt kérdezhetnénk magunktól, hogy vajon létezik-e irgalmasság az iszlámban, ahol csupán azért ölik egymást, mert szunniták vagy siíták. Ehhez még amerikai segítség sem kell, ezt évszázadok óta tudják.
Azt sem tudom, tervezi-e valaki, hogy visszatérjenek. Az elmúlt évtizedekben ez nem volt jellemző. Sokkal inkább gondolom azt, hogy Európát végleg szét akarják verni. Nem tetszik nekik, hogy itt még vannak nemzetek, vannak nemzeti kötések és gondolkodó emberek. Gyökértelen robotok kellenek és amióta robotgépekkel tudnak bombázni úgy, hogy azok az Egyesült Államokból indulnak, megkezdődhet a teljes telephely váltás is. nem a rasszista oldaláról, hanem a kultúrális oldaláról értem úgy, hogy elérkezett az idő, amikor le akarják cserélni a fehér embert. Már nincs rá szükség, sőt csak zavaró jelenség. A nemzeti kötődés nélküli, gyökértelen hitelfüggők az igazi jó alanyok a globalizmus számára.
Nézze meg, milyen könnyen ugrasztották egymásnak a szunnitákat és siítákat, ölték meg a befolyással bíró vezetőket és uralják a térséget nevetve, Amerikából, míg azok a félnótások egymást fejezik le és erőszakolják meg egymás feleségét és lányát. Közben meg azon versenyeznek -a drága peshmergákkal együtt - hogy ki adja olcsóbban az olajat az amerikaiaknak. Az egyetlen csapatot, akik igazságos célért küzdenek és még bátrak is, az YPG - t meg török segítséggel bombázzák, nehogy veszélyeztesse az Iszlám Államot.
Nagy show ez az egész. Ebben aztán egy olyan kis nemzet, mint a magyar, végképp nem érdekli a nagyokat. Meg a többi sem.

112. Firecrest
2015. 09. 10. 19:46

"A nemzeti kötődés nélküli, gyökértelen hitelfüggők az igazi jó alanyok a globalizmus számára."

Részben sikerült elérni ezt a bevándorlók nélkül is . Ez már a folyamat felgyorsítása.

113. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 19:54

80.Osszián,

nagyjából az a véleményem, amit az előbb írtam.
Nem gondolom, hogy náci lenne, aki szeretne bízni abban, hogy Európa és Magyarország megmarad. Nincs ebben semmi nacionalizmus és semmi rossz. Semmilyen más nép ellen sincs kifogásom, még a gyerekeim is csak félig lesznek fehérek.
Egyszerűen azt gondolom, hogy a gazdasági migránsoknak szerényebbeknek kellene lenniük és mindenki, aki örül annak, hogy átlépnek a törvényeken, nagyon komoly hibát követ el.

Gondold végig, mi zajlik. Ilyen nincs, hogy emberek országokon, népeken és törvényeken átlépve azt csinálnak, amit akarnak. Ilyen nem lehet. Ha igen, akkor viszont semmilyen más mérce sem létezhet.

114. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 19:57

112.Firecrest,

ebben igazad van...

115. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 20:21

111. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 19:43

Hát! Márpedig az Iszlám Állam egész eddigi tevékenysége eltörpül az európai humanizmus négy-öt évszázados rémtettei mögött Hitlert leszámítva is.

És hamár Bástya elvtársnál szóba került Algéria, meg az FLN-nel szembenálló iszlamista FIS, akkor ha nem szerénytelenség egy pici ízelítő emlékeztetőül a saját termésből:

zorroaszter.uw.hu/archives/2015/01/12/Tuntetes_Parizsban/

116. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 20:25

Én egyébként nem hiszek abban, hogy ez Európa elleni valódi támadás.

Először is nem hiszek benne, hogy Európa ódszkodna akár a legdurvább, leg embertelenebb megoldásoktól is.

Másrészt a globális nagytőkének szüksége van biztos háttérre. Amerikára és Európára is.

Ezt nem számolhatják fel.

Persze lehet, hogy kitört a háború a yenkeek és a britek között.

De erről én nem hallottam.

117. Osszián
2015. 09. 10. 20:31

Cuba, nem kellene elfelejtenünk, hogy ezek ÉPP az IÁ és a háború kegyetlenségei miatt menekülnek.

Másfelől: én csak az emberséget hiányolom, nem is mától, és jogosan.

Asszonyt, gyereket, védtelent ne bántson senki. Ne akarjon sóval töltött puskával vagy könnygázzal terrorizálni olyanokat, akik már eddig is rengeteget szenvedtek.

Az IÁ-t szét kellene lőni, apró miszlikekre.

118. Virág elvtárs s.k. (látogató)
2015. 09. 10. 21:03

117 A gyönge védtelen idetalált 10 000 mérföldről, ugyan megtalálhatná a határátkelőt, ha itt menedéket akar találni. A freedom, a no finger meg a no camp nem működhet tovább.
Cukorkával nem lehet becsalogatni őket a regisztrációhoz illetve a lágerbe. Balhéznak a németeknél is, meg a dánoknál is. Már bocsánat, ezek védtelen elcsigázott menekültek?

A sós puska azért nem tűnik elvetendő ötletnek! Jobb a só, mint a foszfor!

Virág elvtárs s.k.

119. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 21:11

Az a baj a nácipropagandával, hogy annak akkor sem hiszünk, ha negyadjisten egyszer véletlenül nem hazudna.

Úgyhogy nagyon gyanúsak ezek a foszforos történetek, mert a Moszadnak más dolga sincs, mint a jogos vádakat nácik szájába adni, és máris nem hisz benne senki.

120. Osszián
2015. 09. 10. 21:35

Ja, Zorró, így járt Vityka - kivételesen nagyjából igazat beszélt a határunkról, meg a menekültekről, de az osztrákok hazugsággal vádolják.

Tudod, a farkast kiáltó gyerek...

mandiner.hu/cikk/20150906_osztrak_kancellar_kezdettol_nem_hittem_orbannak

121. Osszián
2015. 09. 10. 21:45

Zorró, mikor láttál utoljára rinocéroszt? (többes számban: rhinocerotidae - magyarul vastagbőrű orrszarvú).

122. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 21:59

Kedves Osszián!

Az itt a baj, hogy ez a barom folyamatosan és feleslegesen haragítja ránk a világot csak azért, hogy a választóinak mutathassa mekkora giganagymagyar.

Holott iszonyú károkat okoz az országnak.

Mert:

- nekünk a menekültek nem probléma, mert úgy is továbbmennek. Ez a pár ezer ember, akit sikerült visszatartani, és a balhét csinálja, ez csak a töredék.

A többi, a túlnyomó többség már rég Ausztriában és Németországban van.

- a kvóta ellen nekünk nem kell szabadságharcot folytatni, mert hiába írunk alá akár 100 ezres kvótát, azok úgyis továbbállnak. Ha Németország betelik, akkor mennek Angliába, Dániába, Svédországba, de ide tuti nem.

- ide nem fognak toloncolni százezreket, mert innen úgyis visszaszöknek. Ha nem ilyen hülyék vezetnék az országot, akkor is.

Úgyhogy a kitoloncoltakat vissza fogják szállítani a kiinduló országba és nem Magyarországra.

Szóval az egész úgy hazug baromság ahogy van.

Ráadásul mindenki ránk dühös mindössze pár százalék fideszes plusz szavazóért.

123. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 22:00

121. Osszián
2015. 09. 10. 21:45

:o)

124. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 22:01

121. Osszián
2015. 09. 10. 21:45

:o)

Értem, mire gondolsz.

125. ottezi
2015. 09. 10. 22:11

121. Osszián, én most is látok nem is egyet, az egyik te vagy az a vastagbőrű pofalemezzel megáldott egyed. Elfelejtetted asszonyság, hogyan hazudoztál itt a közönségnek?
Mert én nem felejtek.
Tudtam, hogy vissza fogod tornászni magad a slágerlistán, és te osztod az észt majd megint mindenütt.
Mindenki tudja, hogy egy bérenc vagy, aki nem szégyelli magát eladni, és a magyarokat elárulni. Ráadásul még dicsekszel is vele, hogy milliós fizetséget kapsz ezért. Ha van valaki, aki legidiótább a nolblogon, az te vagy, képes vagy eldicskedni

126. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 22:18

115.kedves ZorróAszter !

Nem jó az ilyen párhuzam, hiszen csak eltelt közben egy fél évezred.
Sőt a muszlimon esetébenegy egész és hátrébb vannak, mint valamikor.
Mára képtelenek lennének egy Al - Hambra-t felépíteni, de még Toledót sem tudnák filippinó vendégmunkások nélkül. Sajnos az az egész kultúra akkorát süllyedt, hogy régi időkben már a népek is kivesztek volna, amelyek képviselik.

127. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 22:26

117.Osszián,

az IS szétlövése ott kezdődik, hogy megállapítjuk, ki hozta létre és mi az értelme.
Mi értelme volt Kadhafi megölésének ? Kinek van az útjában Assad ?Mi baj volt Mubarakkal ?
Színház ez az egész és Al-Bagdadi egy zsoldos. Sokan meglepődnének, hogy ki fizeti és miért.
Nem a sós puska a kérdés, hanem az, ahogyan a "menekültek" viselkednek.
A menekültek ugyanis nem ilyenek. Azok lelkében egészen más van és másképpis viselkednek. Semmi arrogáns nincs bennük, örülnek, hohógy élnek és vissza akarnak menni, ahogya sak tudnak.
Most mit ír a NOL ?...."..berágnak..." Na innentől kezdve nincs miről beszélni.
Én láttam "élőben " menekülteket. Hát nem így néztek ki. Pedig nagyon örültek nekünk, mert tudták, hogy onnantól kezdve van, aki a nevükben is visszalő.

128. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 22:28

Kedves Cuba Libre!

A maga idejében az arabok iszonyú agresszív és hódító népség volt. És rettenetes kegyetlenségeket és pusztítást végeztek.

De pont nem az európaiak jogosultak ennek a felhánytorgatására, akik kontinenseket irtottak ki félig vagy egészen, hogy egyéb rémtettekről most ne is beszéljünk.

Az arab civilizáció hanyatlásához pedig az oszmán perifériára sodródás vezetett, a végleges lecsúszáshoz meg az európai gyarmati kirablás.

Tehát mi nem nagyon tehetünk szemrehányást nekik.

129. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 22:31

125. ottezi
2015. 09. 10. 22:11

Kedves Only!

Én nem szoktam leselkedni meg nyomozgatni mások után. De amit Önöktől csak véletlenül is láttam, azok alapján nem nagyon fenyegetheti az Önök arany, ezüst és bronzérmét senki itt a nolblogon.

130. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 10. 22:49

128.Kedves ZorróAszter !

Sok bűnt tettek magukra az európaiak, ez kétségtelen, de talán ők azok, akik tanultak is ebből és a kultúrális alapszint ma minden európai számára azt közvetíti, hogy ez rossz volt és senkit nem szabad elítélni a nemzetisége vagy a vallása alapján. De az iszlám nem tanult semmiből és nem is akar. Írtam már Önnek, hogy az egyetlen fejlesztésük az öngyilkos terrorista. Most amerikai pénzzel és amerikai fegyverekkel mindezt tökélyre is vihetik.
De az IS is csak olyan, mint a US Army. Ha egy felkészült, motivált és hasonló eszközökkel rendelkező csapat állna velük szemben, elég gyorsan szétolvadnának.
Motivált az YPG, csak ők nem kapak fegyvereket. Amúgy is ritkán fordulnak elő nagyon motivált, tiszta csoportok a harcban. vagy az ideológia köti össe őket, vagy egy haza , egy nemzet védelme. Nem csoda, hogy az iraki hadsereg egy operett.

131. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 10. 23:16

Áh! Ez csak azért van, mert nem szereti az arab kultúrát, és nem is akarja megismerni.

De ha érdekelné, megnézhetné, mit és kik tanítanak mondjuk a damaszkuszi vagy a kairói egyetemen.

Hogy valóban agresszív-e minden muszlim.

És hogy tényleg nincs-e semmiféle demokratikus indíttatásuk, vagy igenis vannak, csak épp ezeket a pártokat feketítik be és szorítják ki azonnal a hatalomból akármilyen törvénytelen és diktatórikus eszközökkel pont az a nyugat, ami ezek hiányát kéri számon rajtuk.

Stb. stb.

132. Osszián
2015. 09. 10. 23:23

"De az IS is csak olyan, mint a US Army. Ha egy felkészült, motivált és hasonló eszközökkel rendelkező csapat állna velük szemben, elég gyorsan szétolvadnának."

Valami ilyesmit írtam nálad, még a legelején. Mármint a menekült invázió kapcsán..

Állítólag 167 ezer menekült haladt át az országon.

Van köztük olyan is, olyan is. a legtöbbjük hálás volt egy flaska vízért is. Nézd meg újra ezt a felvételt:

444.hu/2015/09/08/sutit-kinal-a-menekult-kisfiu-a-magyar-rendornek/

133. Osszián
2015. 09. 10. 23:31

ilyen is, olyan is...

Az arab kultúra 1000 évvel ezelőtt hatalmas civilizációs lökést adott az akkori világnak. Saját történelmünket is a segítségükkel ismerjük, az arab utazók írásai nagyon becsesek számunkra.

Nem lehet tehát egy az egyben elvetni, vagy lenézni, sőt.

Ami ma van - hát az tánc a mammon körül.

"Az olajon ült, az olajon, éreztem, megöl, ha hagyom"...tudjátok, minek a parafrázisa.

Na, meg Jumurdzsák se a szívün sücske, se a 150 év.

134. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 11. 12:57

Rémlik valami Ady.

Talán a disznófejú nagyuras.

De szabad-a-gazdi.

135. zili
2015. 09. 11. 13:10

Kérem jelentkezzen az akit a nolblogon eddig egyszer sem náciztak le!
A Rendőrség meg a Honvédség erőszakszervezet, és nem cserkészegylet! Anno a 2006.-os ügyek után itt több nagypofáju magyarázta el, hogy milyen jogszerű volt minden, hisz a tömeg jogsértései gumilövedékért kiáltottak. És a mostani jogsértések? Az nem fog menni, hogy párhuzamosan két homlokegyenest ellenkező jogrendet üzemeltetünk, nevezetesen a "bennszülöttet" kötik a törvények, a "külsősösket", akikről azt sem tudjuk kicsodák, nem!
Sajna német és osztrák barátainkkal beszélve arra fordul a helyzet arrafelé, hogy Merkel ebbe belebukik, de Faymann-nak sem jósolnak nagy jövőt. Ha nem hiszitek olvassatok Lendvait.

136. Osszián
2015. 09. 11. 13:29

134.

Egy forintért megmondom...:-)

Harc a Nagyúrral...

137. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 11. 13:48

135. zili
2015. 09. 11. 13:10

Kedves Zili!

Nem náciztak le például engem sem, tehát ábécé sorrendben Atlasz .... Solide .... ZorróAszter olvtársakat.

Akiket meg lenáciztak, azok egy jórésze meg is érdemelte.

Ez a bejegyzés arról szól, hogy életveszélyes ostobaságra készül a kormány, amikor fegyveres katonaságot rendel fegyvertelen civilek fékentartására, mert a katonáknak nem ez a dolguk, nem erre szerződtek, nem ez a szakmájuk, nem erre képezték ki őket, erre nem lehet rohamban kiképezni őket, és emiatt súlyos tragédia fenyeget.

Én az Ön helyében nem hoznám elő 2006 esetét, mert 2006 éppen arra jó példa, hogy a felkészületlenség hová vezethet még rendőrök esetén is.

Pedig a rendőrt erre képzik, ezt gyakorolják rendszeresen, és nem is volt náluk géppisztoly.

138. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 11. 13:49

136. Osszián
2015. 09. 11. 13:29

Abban van a disznófejű nagyúr?

139. zili
2015. 09. 11. 14:31

137.-re
T. Zorró!
Látom rég járt Párizsban! Ott a stratégiai és jelentős túristapontokat évek óta a hadsereg őrzi, rendőr, csendőr nélkül, olyan fegyverzettel, melyhez képest az AK egy leventepuska. És legyen erős! Katonaviseltként látom, hogy kibisztositva(!), és rá is fogják az emberre, ha egy kicsit is megközeliti Őket! És mindez nem a határon, hanem egy nagyváros közepén!
De szerencsés esetben uez. a látvány fogadja Velencében a piazza di roma hidjain is, azzal a különbséggel, hogy az olasz katona előbb pofánvágja és megrugdossa a gyanus egyént, és csak a ki az erősebb tisztázása után kérdezi.

140. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 11. 15:09

Rég jártam, és Önt sem ismerem, így azt sem tudhatom, nem téveszti-e össze a rendőrt a katonával csakmert nem az utcai rendőrök egyenruháját viselik.

És ha tényleg katonák, milyen kiképzést kaptak.

De én Magyarországról beszéltem, a Magyar Honvédségről, az ő kiképzettségükről, és határnál kialakult helyzetről.

Senkinek se lehet érdeke, hogy egy vérfürdőt kockáztasson.

Jó lenne, ha ezt végre valaki elmagyarázná Orbánnak.

Végre el merné valaki magyarázni, mert kizárt, hogy ezt csak én tudnám.

Ezt nálam a katonai vezetők sokkal jobban tudják.

141. Osszián
2015. 09. 11. 15:11

Zili, ebben az évben jártunk Velencében, Rómában, Madridban, Toledóban - egy kis kitérő Párizs, de semmiség, mert már kevés volt az idő, meg a lóvé.

Hát, még görbén se nézett ránk senki. Sehol.

142. zili
2015. 09. 11. 15:18

141.-re
Nem is Veled van bajuk!

143. zili
2015. 09. 11. 15:22

140.-re
Maradjunk annyiban, hogy a katonai felszerelés (gépvegyvertől a zokniig) más műszaki filozófia szerint van tervezve mint a rendőri/csendőri felszerelés. Úgyhogy megkülönböztethető! (14 évig dolgoztam a Gammában katonai fejlesztéseken)

144. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 11. 15:30

Nagyon nem győz meg.

Engem is megtévesztett pár hónapja, hogy hogyan lehetett a francia rendőrnél fatusos katonai géppisztoly, aztán több felvételen is látszik, hogy kaptak bizony olyat is.

A zoknija meg pláne.

Úgyhogy maga egyre gyanúsabb.

145. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 11. 15:30

:o)

146. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 11. 15:34

147. relatív
2015. 09. 11. 16:19

Az, aki a jelenlegi helyzetet ( melyet sem az EU, de főleg - mert ez érint minket legközelebbről - a jelenlegi magyar közigazgatás sem kezel elfogadhatóan ) összekeveri a 2006 - os városégetéssel, az nincs beszámítható állapotban.

Szerintem senki sem gondolja, hogy a jelenlegi világhelyzetben ( mert nem egy meghatározott kis terület problémájáról van szó ! ) nem globális megoldás szükséges, de az amit a magyar vezetés - részint a felkészülés elódázásában, részint a napi tevékenység színvonalában - eljátszott, az csak elítélhető.

Ebben a pártállás - szerintem - nem lehet vízválasztó, mert a jelenség kezelésére adott EU - s támogatás igen csekély részét fordították az elvárható tevékenységek - folyamatos, emberi regisztráció, ellátás - megoldására, ugyanakkor teljes káoszt idéztek elő a szükséges lépések helyett.

148. Balango
2015. 09. 11. 17:00

Hosszú ideje mondom: előbb-utóbb valahol lőni a fognak.

Ha nem a határon, akkor majd az EU-n belül.

Annak drukkolok, hogy ne nálunk lőjenek először.

149. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 11. 17:42

Kedves Balango!

Én meg annak, hogy se itt se máshol ne lőjenek.

150. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 11. 17:45

Kedves Relatív!

Egyetértek azzal a gondolattal, hogy globális megoldás kell.

Ez a gyarmati kizsákmányolás csökkentése és az elmaradott térségek felzárkóztatása kell legyen.

Mindenekelőtt pedig annak az abbahagyása, hogy ostobaságnak álcázva egymás után robbantják ki a háborús, polgárháborús konfliktusokat a világban.

151. relatív
2015. 09. 11. 20:46

Azt gondolom, hogy a jelenleg - már várható volt korábban, de senki nem készült fel a feladatra az erre szükséges intézmények közül - nagy létszámú migránsok a hazájuk korábbi rendszerének szétverésének következtében jelentek meg Európában a hazai életkörülményeik lehetetlenné válása miatt.

Ilyen előzmények miatt minimum a lehetőségét kell megteremteni Európában a menekülők életben maradásának érdekében !

152. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 12. 0:48

Szerintem a puszta életbenmaradás biztosítása embertelenség még egy ilyen szegény országtól is. A minimum egy emberhez méltó ellátás erre a rövid időre is, amíg Magyarországon tartózkodnak.

Beleértve azt is, hogy akkor is el kell látni őket, ha behülyítik valakik, pláne a kormány, és ezért tömegesen ott várnak a pályaudvar előtt.

153. relatív
2015. 09. 12. 11:09

Kedves ZorróAszter nyilván való, hogy a menekülők ' életben maradása ' hazájukban veszélyben volt, az európai környezetnek - intelligens módon, a megélhetés emberi lehetőségével - ilyen értelemben kell segítséget nyújtania, átfogó intézkedések során.

Éppen ez ami nem kielégítően történik hazánk vezetése döntésében. Mert a probléma - láthatóan, de már jóval korábban ismert tények miatt - globális, így megoldása IS csak ilyen módon történhet !

154. Dyen
2015. 09. 12. 12:46

Lehet, hogy már valaki említette, de nem látom az erről szóló véleményeket :

"A német védelmi miniszter, Ursula von der Leyen elrendelte, hogy a hétvégére 4000 német katonát helyezzenek készültségbe a menekültek érkezése miatt. A mozgósítást azzal indokolta, hogy szükség esetén legyen elég emberük, aki segíteni tud a helyzet kezelésében. Hozzátette, hogy az ország számíthat a Bundeswehr támogatására."

www.spiegel.de/politik/deutschland/ursula-von-der-leyen-versetzt-4000-soldaten-in-rufbereitschaft-a-1052463.html

155. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 12. 16:26

Kedves Dyen!

Bár én a véleményemet a magyar honvédségre fogalmaztam meg, nem a németre, de arra is vonatkoztatható:

Ha a katonaságot fegyverrel kiküldik a menekültekhez karhatalmi feladatok ellátására, akkor abból borzalmas vérfürdő lehet. A katonák nem erre vannak, nem ez a szakmájuk, nem erre szerződtek.

Ezt a szakmát nem lehet pár órás tantermi előadással megtanulni.

A tömeg rendkívül gyorsan és rosszul reagálhat, olyan gyorsan, hogy megfelelő beidegzések helyett nem lehet logikusan átgondolni, mi a helyes cselekvés, és aztán olyan spirál alakul ki, aminek a vége a tömegbelövés.

156. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 14. 21:55

kedves ZorróAszter !

Ha minden igaz, mostantól a gyakorlat ad majd választ erre a kérdésre.

Írja meg véleményét, kérdéseit!

Ez egy mentés. A cikk jelenleg ITT kommenthető »»»»

(A kommentek ide némi késéssel kerülnek át onnan)

Címkefelhő

@hm belfold @hm kulfold @hm kult @hm tech 1919 1956 20111023 2012 12 21 24 óra 56 A hetedik pecsét A természetfilozófia matematikai alapjai Ádám és Éva Adolf Hitler Albert Einstein Aljanépek Alkotmány állatok Alma Álmos álom általános alvási bénultság alvási paralízis Amerikai Népszava Anders Anton Pavlovics Csehov apokríf árják Árpád Atlanti charta ÁVH ÁVÓ Az Élet Értelme Az ember aki túl keveset tudott Bacsó Péter baloldal baromarcú Bary József Bástya elvtárs Bástya elvtárs lánya Bayer Zsolt Bayer Zsolt Orgovány Biblia Bibó Bizánc Bornyi Sándor brainstorming Bristol buddhizmus büntetőeljárási törvény Casablanca cenzor cenzúra Chai Christine Lagarde Churchill Clark Ádám tér Clifton híd Csatáry László Csehov Csillag csuklyás hacker Csurka István De Sade Demokratikus Koalició díj DK Dörner György Durrington Elbert János elhárítás ellenforradalom elővigyázatossági megállapodás előzetes mentesség Eötvös Kollégium Etűdök gépzongorára evangélium évszakok fajelmélet Farkas Mihály Farkas Vladimír fasiszta fekete mise feuillant FIDESZ filozófia fizika Fodor András forradalom földönkívüli filozófusok Galambos Lajos Galaxis útikalauz stopposoknak Galileo Galilei Generalplan Ost genetikailag Gironde globalizáció Gólem Google Google Street View Gömbös Gyula gravitáció gumiló György Gyurcsány Ferenc Hádész Hádész háza hamis vád Hankiss Elemér Harunalrasid a NOLBLOG ESZE Határon túli magyarság Hazug cenzorok HCJD hitel Hmmmm Homérosz hónapok Horthy Miklós Hubble huszárvágás hülyék logikája Hűség színHáza idő IMF Ingmar Bergman irodalomtörténész Isaac Newton Isambard Kingdom Brunel István jakobinusok James Nasmyth Jane Birkin Jézus JOBBIK József Attila Kádár Káin és Ábel Káin gyermekei Kalászos Karancskeszi Katyn Kazár Birodalom Kazária kémbotrány kémkedés kémügy Képíró Sándor KériSzépen Kertész Ákos Kertész Mihály készenléti hitel kettős állampolgárság Kettős mérce KGB Koan kollégium kommunista kontraszelekció Kopácsi Sándor kormány Kövér László köztársasági elnök közgazdasági Köztársaság tér Kubatov Gábor Kun Béla Laborc Sándor Lator László Lázár János liberális liberálisok liberalizmus lincstörvény Ling doktor lipótmezei megnyitás lobogó lobogója logika Löw rabbi Lubjanka Lukács György Lukácsy Sándor Magyar magyar kártya Magyar Köztáraság zászlaja Magyar Köztársaság Magyar Nemzeti Szocialista Párt magyar zászló Magyarország magyarság Maja naptár Manci néni márki Matolcsi Matyica mazochizmus médiatörvény Mein Kampf Michael Curtiz Michelangelo Antonioni MIÉP Miniszterelnök mise MOSZAD mozi Mumus Munka Törvénykönyv Munka Törvénykönyve műfelháborodás műmagyar náci fajelmélet Nagy Imre Nagyítás Nagymama nagypolgárság Nauszikaa Negyedik Köztáraság Nemzeti Felszabadítási Front Nemzeti Hírközlési és Média Hatóság Nemzeti Valutaalap nemzetközi nagytőke Nemzetközi Valutaalap népbiztosok Newton niceai hitvallás niceai zsinat NKVD Nobel nyelvújítás nyelvújító Nyikita Mihalkov nyilas nyilasok Nyírő József nyugger Odüsszeia Odüsszeusz Orbán Orbán Viktor orvos orvos elvándorlás Pál apostol Palócföld Palócország Pap Ignác Parlament patkó Perry Mason Persona perspektíva Pesti srácok Péter Gábor Philosophiae Naturalis Principia Mathema Pi Pieter Bruegel Piros László plágium Platonov Quodlibet Rácz Kálmán Rákosi Rákosi Mátyás Raoul Wallenberg REM rémhír Rendőrség Roosevelt Schmitt Pál sci fi horror Semmelweis Egyetem Sibrik Miklós felüljáró Sigmund Freud Sikorski Soho Solymosi Eszter SS SS Great Britain Stonehenge Szabó Dezső szadizmus szakdolgozat Szálasi Ferenc Szamuely Tibor Szent Korona Szent Korona tan Szent Péter esernyője szeretet Szilvásy György Színről színre Szovjetunió Sztálin T4 program Tanácskormány Tanácsköztársaság Tanú tárgyalás Tarlós Tarlós István Tarski TASZ tél tengeri népek Tiszaeszlár tömegvonzás Trafó transzcendens Turán Turáni Átok Tükör által homályosan Új Munka Törvénykönyv Új Munka Törvénykönyve Új Színház unortodox untermensch übermensch ügyvéd űrtávcső vadászok a hóban Vátra védőügyvéd vérvád vérvád tagadók Veszprém Victor Laszlo Vietkong Vietnami Néphadsereg Viktor Viktor László vlágvége Vo Nguyen Giap Wass Albert Wenceslaus Hollar woodhenge Yankari zászló Zen Zentai Károly zéta Reticuli zuhanás zsidó népbiztosok