ZorróAszter
Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

Nolblog Saját blogom Segítség

Feltöltök

blogolok videót képet hangot


Lázár János rendkívüli sajtótájékoztatója, 2015. 09. 04.


Bocs. De csak bennem merült fel, hogy ez a balfasz épp arra hívta fel a bevándorlókat, menekülteket, hogy ha eredményeket akarnak elérni a kormánnyal szemben, akkor bénítsák meg Magyarország közlekedését?


Úristen! Mit vétettünk előző életünkben, hogy ilyen baromcsorda vezeti ezt a szegény népet?


Ezekre a kreténekre birkát se lenne szabad bízni nem egy országot.


Imádkozzunk, hogy egy bevándorló se értse, miket beszélnek ezek. És nehogy lefordítsa nekik valaki.



2015. 09. 04.



További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

0
3 Jelentkezz be a szavazáshoz!

Hozzászólások

Eddig 108 komment érkezett

1. Quick
2015. 09. 04. 22:16

Zorro, kérem!

Ez hogy jött le mmagának? Én nem így értelmeztem... Száz buszt is beállítanak az viszont vérlázító, hogy Pintér válsáfhelyzetben szab adságon van! A tömeg vonulása pedig nemcsak a közlekedésre, hanem rám is bénítólag hat!

2. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 04. 22:27

Kedves Quick!

Legalább tízszer mondta a közlekedésbiztonság fenntartását és hogy nem engedhetjük meg, hogy megbénítsák az ország közlekedését.

Valósággal szájbarágta, hogyha eredményt akarnak elérni, akkor állítsanak blokádot mindenhová és bénítsák meg az országot.

3. Dyen
2015. 09. 04. 22:40

Keves ZooróAszter!

Most van sapka, vagy nincs sapka?

Gúnyolódást félretéve, ezt a lépést már hamarabb kellett volna megtennie a kormánynak.
Félő, hogy a bicskei incidens után már nem mernek felszállni a buszokra. Talán az időjárás - a holnapra várható eső, majd jobb belátásra bírja legalább a nőket, gyerekeket.

4. Quick
2015. 09. 04. 22:45

Miért a menekültek tudnak magyarul? Ha megbénítják az országot az kinek jó? Akkor mihez lesz joga a hatóságoknak? Lerángatni őket az utról? Lassan már nincs annyíi randőrünk és katonánk összesen,.mint ahányan ők vannak.... úgy, hogy az sem lehet opció, hogy akkor már esetleg lőhetnek...
Akkor ennek mi értelme lenne...
Még egyszer mondom nekem nem ez jött le... A nagyobb xar, akkor lesz, ha az osztrákok nem engedeik be őket, van rá schengeni szabály, amire hivatkozhatnbak: érvényes papírok nélkül senki nem kóricálhat a határon... De legalább akkor nem Mo. lesz a világ szemében a fekete seggű - ahogy Max is írta... Nem olvasta?

5. Allahu Fuckbar
2015. 09. 04. 22:51

Vidékről az összes hadra fogható rendőrt felrendelték. Itt a városunkban két járőr maradt. A bűnözők ezt ki is használják. Ráadásul, az idióta ultrák is sok rendőrt kötnek le.

6. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 04. 22:56

Kedves ZorróAszter !

Sajnos ma sok mindenről lemaradtam, így erről is, bár egyébként is alig nézek tv-t.
Az egsész nagyon érdekes. Pl. hogy 800 000 "menekültről" van szó, majd 4000 ember az, aki itt a hírekben szerepel. Kérdés az, hogy hol a többi 796 000 és ők hogyan kerültek oda, ahova és hol a többi sok tízezer, akik Magyarországon átkeltek, vagy regisztráltak.
Kérdés az, ki rendezte ezt a pályaudvari showt és miért.
De:..hol van a többi sok százezer "menekült."

7. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 04. 23:02

3. Dyen
2015. 09. 04. 22:40

Kedves Dyen!

Olvasta Ön, hogy mit írtam?

:o)

8. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 04. 23:04

4. Quick
2015. 09. 04. 22:45

Hogy tudnának?

Kinek lenne jó? Hát most közölte Lázár, hogy a kormány egyedül attól tart, hogy megbénítják az ország közlekedését.

Ha tehát a menekültek bármit el akarnak érni, akkor bénítsák meg az országot.

9. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 04. 23:09

6. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 04. 22:56

Kedves Cuba Libre!

Ha megjelenik a video, akkor felteszem a linket.

Érdemes megnézni.

Orbánék szemlátomást azon igyekeznek, hogy tudnának minél nagyobb balhét mutatni.
Ezért rostokoltatják a tömeget, hogy a nép lássa, milyen gigászi küzdelmet folytat a kormány.

De ha megfogadják Lázár tanácsát, akkor tényleg végünk. Mert az nem tűnik el a mostaniak távozásával. Azt a később jövők is használni fogják.

10. Quick
2015. 09. 04. 23:12

Cuba!

Lehet, hogy már feltették az ATV videói közé, ől is élőben közvetítették és megnézheted... Lázár az elmúlt hónapban 160 ezer érkezőt monsott. A napi hírek 1000 érkezőről szóltak naponta - akiket feltartóztattak és menekült táborokba kísértek... Ennyit még talán elbírtak a táborok, Bicskén, Debrecenen kívül még Balassagyarmaton is van menekülttábor...

11. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 04. 23:17

9.Kedves ZorróAszter !

Csak számolgattam. Ha mondjuk 40 napja átlag 2000 ember jött be Magyarországra, akkor az 80000 ember. Ha hatvan napja, akkor az 120 000. Olyan 110 000, de 50-60 000 ember mindenképpen van valahol , de semmiből nem derül ki, hogy hol és hogyan kerültek oda.
Nógrádi György azt mondta, jövő tavasszal még többen jönnek. Egy szíriai nő azt nyilatkozta, hogy két hete indult el. Érdekes információk. Talán nincs is annyi autópálya, amin elférnének...:-)

Azt is érdekes lenne tudni, mekkora szerepet jétszottak a különféle, mindenhonnani itkoszolgálatok az egészben, így a mai elindulásban is. Ha eddig volt is egy csomó lemaradása a kormánynak, képletesen szólva erre a mai vonatra jól ugrottak fel. Elegánsan át tudják passzolni a labdát az osztrákoknak. Most jöhet a liberális Ausztria és kérdés, beengedik-e őket, és ha igen, akkor tovább is engedik-e őket.

12. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 04. 23:20

10.Quick,

köszi, megpróbálom megnézni, bár az ATV-t eddig csak a Youtubon láttam, Kálmán Olgát Schifferrel, Tarlóssal és a Kétfarkú Kutya Párttal...:-)
Akkor a fentebbi kommentben nem is tippeltem olyan rosszul....:-) De tényleg nem tudom, hányan lehetnek ott összesen.

13. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 04. 23:27

Kedves Cuba Libre!

Mi annyira jólidomított állampolgárok vagyunk, hogy kérdezni se tudunk anélkül, hogy ne olvasnánk az egy kézben tartott sajtó valamelyik bábszinházi játéknyomda újságjában.

Hát a titkosszolgálatok úgy vadásszák le az embereket, mint a zergét.

Azon kívül ott vonnak az egyéb titkosszolgálati módszerek: a csoportok belső bomlasztása, fegyveres konfliktus provokálása az embercsempész csoportok között, a titkosszolgálat által létrehozott embercsempész maffia piacuralási háborút indít a többi csoport ellen, és levadássza őket, stb. stb.

Mind-mind ezerszer alkalmazott módszer.

Hogyhogy semmi jele annak, hogy az európai titkosszolgálatok a kisujjukat mozdítanák ezügyben?

Még minimális felderítés sincs.

Ugyanebben a zsebben ücsörög Nógrádi és Tarjáni is.
Meg se pendítik ezeket a kérdéseket.

14. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 04. 23:39

Egyelőre csak itt az MNO címlapján látható A nap videoi rovatban.

mno.hu/ahirtvhirei/elindultak-a-menekultek-ausztria-fele-1303027

15. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 04. 23:46

13.Kedves ZorróAszter !

Érdekes lett volna mondjuk még tegnap egy kamera, amely színekkel jelezte volna, hogy melyik szolgálat hány embere nézelődik járókelőként, segítőként vagy játszik menekültet a keleti környékén.

Csak ebből a kis puzzleból ki lehetett volna rakni az elmúlt hónapok mozgatórugóit. Sőt azt is, hogy ellenükre vagy éppen az ő legaktívabb közreműködésével történt - e minden. Bár díjat annak adnék, aki egyszerre jelentett a CIA-nak és az IS-nek. Biztos vagyok benne, hogy volt ilyen is.

De ettő még lehet pontosan az, amit ír, hogy az európaiak lemaradtak. De hogy Orbán januárban már tudott valamit, arra most fogadni mernék Viszont ha ő tudta, mindenkinek tudnia kellett róla.

Abszolut nem tartozik ide, de az is érdekes, mennyire eltávolodott minden mástól. Minden ezelőtti retorikai elem eltűnt a kormányközeli közbeszédből. Ez lehet azért, mert mindenre rá lehet borítani a menekültügyet, vagy azért is, mert tényleg beborít mindent. Sőt lehet egyszerre a kettő, ami a legvalószínűbb.

16. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 04. 23:56

... nem tudom megállni,hogy ne írjam le:...kíváncsi vagyok, hogy mikor kapnak sms-t a bandukolók, hogy üljenek át egy másik autóba, míg Pintér Sándor befejezi a nyaralását....
Érdekes, hogy míg az ország egy ekkora kihívással áll szemben, a miniszter pihen.

17. pettra1
2015. 09. 05. 3:32

16. Cuba Libre c.C.: Hát nem érdekes? Ahányszor összeszakad az ég meg a föld, a belügyminiszter illegalitásba vonul. Biztos mostanra szólt a beutalója. Láttam egy tudósítást, hogy a macedón, a szerb, az osztrák meg a magyar belügyminiszter aláírt valami megállapodást. Lehet, hogy véletlen, de a magyar belügyminisztert sehol se láttam. Talán titkosrendőrt alakít?

18. maxval (látogató)
2015. 09. 05. 7:09

Most már mindegy. Ezt a meccset a ballibek csúnyán elbukták. Orbán gyakorlatilag megismételte az internetadós műveletét.

19. Quick
2015. 09. 05. 7:14

Max!

Igen. De erre most az országnak valóban nagy szüksége volt! Amúgy kik is azok a ballibek? :))))))))))

20. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 7:16

Kedves MaxVal!

És mi van, ha a menekülteknek valaki lefordítja, mit mondott Lázár, és keresztülfekszenek az autópályákon és a vasúti sineken.

Nekik kevesebb vesztenivalójuk van, mint a taxisoknak volt?

21. lusta
2015. 09. 05. 7:24

Lehet, lemaradtam valamiről. Ha jól értettem, föld-trafik mutyi ártunk és qurmányunk buszokkal akarja a menekülteket az osztrák határhoz szállítani. A menekültek saját pénzükből menetjegyet vettek a vonatra, hogy Ausztriába jussanak, amikről az utasokat leszállították, el sem indították, stb.. A vonat az nem közlekedési eszköz?

22. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 7:25

Kedves Cuba Libre!

Szerintem a titkosszolgálatok nem lemaradtak, hanem lábhoz parancsolták őket.

Pintér:

A Tet offenzívás cikkemben feltettem a találós kérdést, hogy hol volt Giap tábornok a Tet idején?

Gyógykezelésen Budapesten.

:o)

23. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 7:31

21. lusta
2015. 09. 05. 7:24

Ártunk és qurmányunk

Még nem hallottam, de remek :o)

24. Cuba Libre c.C.
2015. 09. 05. 8:38

A Spiegel írja, hogy tegnap Merkel és Faymann egyeztették a menekültek befogadását és ezt megbeszélték Orbánnal is. Ezután indult el a buszos akció.

25. Osszián
2015. 09. 05. 9:14

Akkor átadjuk a szót a miniszterelnöknek.

Orbán Viktor 2015. szeptember 3.

Senki nem akar Magyarországon maradni. Nincsenek nehézségeink azokkal, akik Magyarországon szeretnének maradni, de senki nem akar Magyarországon maradni, sem Szlovákiában, sem Lengyelországban, sem Észtországban. Mindannyian Németországba kívánnak menni.

Orbán Viktor 2015. január 11.

Nem akarunk tőlünk különböző kulturális tulajdonságokkal és háttérrel rendelkező jelentős kisebbséget látni magunk között, Magyarországot szeretnénk Magyarországként megtartani."

És, ha O.V. is tudja, hogy egy se akart itt maradni,m akkor miről szólt a levelezés (lánynevén nemzeti konzultáció), meg a plakátok, meg a kerítés?

26. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 9:25

Kedves Osszián!

Orbán látványpolitizálást folytat ha kell akkor ezeknek a szerencsétleneknek az önkéntelen asszisztálásával.

Azért teheti meg, mert a média túlnyomó többsége az ő kezében van.

A kérdés, hogy ki parancsolt rá a baloldali sajtóra 15 év óta, hogy szó nélkül hagyja magát felszámolni, kiegyensúlyozni 10%-90% arányban?

27. solide
2015. 09. 05. 9:31

Mint erre már mások is rámutattak - az erős kormány azonnal meghátrált, amikor mintegy ezer ember elkezdett nem törődni velük.

És éppen ebben van igaza Zorrónak, hogy ezzel egyáltalán nem okosat húztak, hanem demonstrálták a világnak, hogy simán sarokba lehet őket szorítani.

28. Osszián
2015. 09. 05. 9:31

Cubával kérdezem? hová lett a a 100000 (minimum) menekült, akik az elmúlt hónapokban lépték át a határt?

Mindennap megnéztük a helyzetet: hol napi 1500, hol 2000, hol ennél is több határon átszökő, feltartóztatott menekültről szóltak a híradások.

Ez csak augusztusra kivetítve is 50-60 ezer ember.

A mostani helyzet szerint pár ezren befogadó állomásokon vannak (Debrecen, Bicske, Nagyfa stb), és a buszokra felszállt, vagy gyalog elinduló menekültek is lehetnek pár ezren. Nincs pontos információnk.
Hol van legkevesebb 90 ezer ember? Hová tűntek? az országon belül nincsenek. Tehát tovább engedték őket, más lehetőség nincs.

Hasonló válsághelyzet miért nem robbant ki korábban?

"Az idén már több mint 100 ezer menekült érkezett Magyarországra és ez azt jelenti, hogy az unión belül hozzánk jött a legtöbb illegális határátlépő – mellesleg szinte az összes Szerbia felől – írja a New York Times.
Ezt a magyar külügyminiszter közölte, amikor szerb kollégájával együtt megnyitotta a régi határátkelőt Röszke és Horgos között." (aug. 2) Azóta a hírek szerint naponta több ezren jöttek át itt.

Tegnap:

4024.hu/2015/09/03/tobb-szaz-migrans-jott-vonattal-ma-debrecenbe-fotok/

Az utakon ezrek, a buszokon százak, a Keletinél százak.

De közben tízezrek valahogy tovább álltak.. Hová?

29. Osszián
2015. 09. 05. 9:37

"A kérdés, hogy ki parancsolt rá a baloldali sajtóra 15 év óta, hogy szó nélkül hagyja magát felszámolni, kiegyensúlyozni 10%-90% arányban?"

Önmagát számolta fel, szépen, lassan. Nem csak az új műsorhoz kell új férfi, a régihez is kell szereplő...

Nézd meg a Népszava publicistáinak az átlag életkorát. Bő 70, de lehet 75 is.

De, ha nagyobb lenne is a súlya, a levelek, plakátok, nyilatkozatok, néphülyítések vígan zajlanának.

30. lusta
2015. 09. 05. 10:01

Máté evangéliuma 25,35
Jézus mondá, jövevény voltam, befogadtatok.
Ezekkel a szavakkal állt ki a menekülőkért a lengyel katolikus egyház feje, Wojciech Polak bíboros, míg egy másik bíboros, Józef Kupny hozzátette, ˝Nem szabad az embereket jobbakra és rosszabbakra osztani.˝
Nagy mélymagyar a röhej kedvéért történelminek nevezett egyházak a homokba dugják a fejüket.
Sőt.
˝Pillanatnyilag az egyházak nem jogosultak arra, hogy befogadjanak menekülteket. Ez tilos: ha így tennének, akkor embercsempészek lennének – mondta el Erdő Péter bíboros a Magyar Katolikus Püspöki Konferencia sajtótájékoztatóján a Népszabadság szerint.˝
Azt már nem is érdemes megemlíteni mit is mondott Fernc pápa. Minek? Ezeknek?

31. Osszián
2015. 09. 05. 10:21

Lusta, ez most mellékes, több passzus is van - a katolikus egyház épp az ellenkezőjét cselekszi17 évszázada a jézusi igéknek, megszoktuk, ennyi.

De miért pont most lett ekkora káosz, amikor Orbánék jelentése szerint (és el is hiszi az EU), óriási nyomás nehezedik az országra - napi 2-3000 ember jön át a határon.

Akkor annak a napi 2-3000 embernek a sorsát kezelni kellett, intézni kellett. Tíz nap alatt az már 30000 ember, egy hónap alatt közel 100.

Mo-on viszont nincs és nem is volt egyszerre még 10000 menekült em, összesen sem.

Vagy hamisak az adatok az átkelésről (fel vannak tupírozva, talán tízszerezve), vagy szépen tovább álltak, és csak tegnapelőttre., meg tegnapra csinált a fidesz és a kormány egy kis felfordulást: lám, így áll a helyzet, ekkora nyomás, az EU béna, mi faszák vagyunk, szavazzatok ránk 2018-ban is.

32. napos
2015. 09. 05. 11:04

2. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 04. 22:27
Na ne.
Nagyon helyesen szervezték ezt a közútfoglalási müsort.
Tanultak az osztrákoktól. Nem a határellenörzést állították vissza, hanem közúti ellenörzést vezettek be. Most nem csak úgy engedik innen tovább a népet, kényszerhelyzetet kell megoldaniuk.
Az egész egy mocskos játék, de azt nem türik, ha a magyarok nyíltan beszélnek. Muszáj az álságos játékba beszállni, ha sz´vatnak bennünket.
A német és osztrák sajtó sunyi módon a menekültek itteni szívatásáról pofázik, szót se szólnak róla, hogy miért lenne muszáj itt regisztrálni .
Lázár nem véletlenül hangsúlyozta, hogy betartjuk a szabályokat, csupán a vészhelyzetet akarják elhárítani.

33. napos
2015. 09. 05. 11:07

27. solide
2015. 09. 05. 9:31
A nyugat árgus szemekkel figyeli, hogy a migránsok fenekét eléggé kinyaljuk-e. Nem az 1000 embertöl hátrálnak meg, hanem próbálják elkerülni, hogy csak mi legyünk feketeseggüek.

34. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 11:10

Kedves Solide!

Egy kontraszelektív világban tulajdonképpen egyáltalán nem rossz ötlet ha valaki hülyének tetteti magát. Néha én is erre gyanakodtam. De ha a dolognak semmiképpen sem lehet még ravasz hátsó szándékot feltételezve sem áhított végkimenetele, akkor már én is gyanakszom, hogy nem tettetik.

Ez most megint egy ilyen pillanat.

35. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 11:14

32. napos
2015. 09. 05. 11:04

Kedves Napos!

Én csak arról beszéltem, hogy ez a barom Lázár mellékesen megüzente a menekülteknek / bevándorlóknak, hogy ha sarokba akarják szorítani a kormányt, akkor feküdjenek az autópályákra meg a sínekre, és bénítsák meg az országot.

36. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 11:37

Mintha ezt a sajtótájékoztatót rendesen eldugták volna.

Az ATV linkje nem erre, hanem az élő adásra mutat.

Nem találok mást, csak ezt a mini MNO-s felvételt.

Az MNO az most simicskista?

37. napos
2015. 09. 05. 11:52

35. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 11:14
Ez így van, de akkor kényszerhelyzet és már mehetnek is!
Ezt akarják a menekültek is, meg a kormány is, a megbénítás a fügefalevél.

38. Osszián
2015. 09. 05. 11:57

Csökönyösen kérdezem!

Ez itt most pár ezer ember - a macedon balhé után a szerbek buszokkal ideszállítottak - nem tudni mennyi emebrt.

De HOL A TÖBBI???

Akikért eurómilliárdokat kért a magyar kormány? ( a helyzet realizálására).

Hol van most az a naponta bejövő 2-3000 migráns?

Csak augusztusra vagy 60 ezer ember.

Hová tűntek?

Sokan voltak a szegedi állomáson - de nem tízezrek.

Százak gyalogolnak - ezrek utaznak - hol a többi százezer menekült, akiről mindennap írt a média, nem beszélve Lázárról. Rogánról, Pintérről.

Orbán egyenesen milliárd fekete afrikai veszélyről beszélt.

Összeszedjem?

39. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 12:43

37. napos
2015. 09. 05. 11:52

Jó! De mi lesz, ha mondjuk két hét múlva megreked a dolog, osztrákok, németek bekeményítenek, az itt rekedt emberek meg megfogadva Lázár tanácsát az ország lebénításával próbál kikényszeríteni megoldást a magyar kormánytól?

Akinek esetleg akkor már nem is lesz semmilyen eszköze. Vagyis áll majd az ország hetekig lezárt utakkal és vasutakkal.

40. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 12:45

38. Osszián
2015. 09. 05. 11:57

Hát a 150000 ember 15-20%-a lágerben meg úton, a 80-85% meg lelépett, és már ott van valahol Németországban meg Ausztriában meg máshol.

Nem hiszem, hogy mind a 100-120 ezer itt bujkálna Magyarországon.

41. solide
2015. 09. 05. 12:48

napos!

Akkor megkérdezem, mire volt ez így jó a belpolitikai szavazatszerzési célon túl? Miért kellett akkor, amikor már pontosan lehetett tudni, hogy nagy lesz a baj plakátkampányba kezdeni, ami a menekülők ellen hergelte az embereket? Minek kellett kerítés - lóhalálban? Miért nem lehetett ugyanebből az összegből megfizetni és felkészíteni arra a hivatali apparátust, hogy a beérkezőket szakszerűen fogadják, és rendkívüli gyorsasággal intézzék a papírmunkát - aztán már lehet is tovább küldeni őket, pont úgy mint most. Ehhez lehetett volna eu-s pénzt is kérni. A lakosságot meg mondjuk arra felkészíteni, hogy mire számítson, hogyan tud segíteni. Ugyanúgy át lehetett volna gyorsan küldeni őket az országon - kevesebb szenvedéssel, veszekedéssel, miközben jó hírünk megmarad az arab világban, és nem adunk alkalmat arra Nyugat-Európában, hogy minket nevezzenek feketeseggűnek (hogy a te kifejezésedet használjam).

42. Osszián
2015. 09. 05. 12:49

40. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 12:45

38. Osszián
2015. 09. 05. 11:57

Hát a 150000 ember 15-20%-a lágerben meg úton, a 80-85% meg lelépett, és már ott van valahol Németországban meg Ausztriában meg máshol.

Nem hiszem, hogy mind a 100-120 ezer itt bujkálna Magyarországon"

Hát éppen ez az!

Ha eddig nem volt problem a 120 ezer, akkor most miért lett hirtelen az a a maradék 5000? Vagy annyi se?

Vagy nem volt KORÁNTSEM akkora áradat, de kellette e suska a lókupecnek, és feltupírozták - vagy volt annyi menekült, de szépen elhagyta az országot.

Akkor ez meg miféle műbalhé volt?

Kinek?

Van sejtésed?

43. maiman
2015. 09. 05. 13:07

Ha van a a sajttájról kivonat, elolvasom, mert az ilyen pofákat nem nézem.

Nincs következetesség ezekben a dumákban, a percnyi-pillanatnyi érdek, vagy
ukáz határozza meg a mondandót, ez a tapasztalatom.

44. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 13:15

Kedves Maiman!

Nemrég ezt találtam még mindig csak az MNO-n.

mno.hu/videok/134109

45. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 13:19

Kedves Osszián!

Erre mindtam, hogy látványpolitizálás.

Ami csak azért működik, mert már nincs baloldali sajtó, média.

A magyar 80-90%-ához csak az jut el, amit a FIDESZ mond.

Az én kérdésem, hogy ki parancsolt rá a baloldalra meg a baloldali sajtóra, médiára, hogy kb. 15 éven keresztül szó nélkül hagyja a sajtó / média 10%-90% százalék arányú "kiegyensúlyozását".

Mert szó nélkül tűrte.

Ki parancsol itt a baloldali sajtónak meg a baloldali pártoknak, hogy fogják be a szájukat?

46. pettra1
2015. 09. 05. 14:03

47. pettra1
2015. 09. 05. 14:04

40. ZorróAszter (szerkesztő): Gyurcsány bújtatja őket.

48. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 14:54

Köszi szépen. Reggel még tuti nem volt fenn, vagy csak a gugli nem találta.

Akkor felteszem a kép helyére.

47. pettra1
2015. 09. 05. 14:04 :

:o)

49. solide
2015. 09. 05. 15:01

Mostmár viszont a rendőrök szabadon betörhetnek Gyurcsányhoz. Vagy ez nem szerepelt így nevesítve a törvényjavaslatban? :))

50. maiman
2015. 09. 05. 15:57

Kösz a linkeket, neked, Zorró és Pettrának is.

Majd hanyatt estem, jövök vissza, erre amit kérdezni akartam, solide "helyettem, kis virág"
módra megtette.:-)

51. Quick
2015. 09. 05. 16:01

Zorro, kérem!

Meghallgattam még egyszer a sajtájt (nem volt könnyű), elolvastam a kommenteket is, de változatlanul az a véleményem: ezt most meg kellett lépni, jó lépés volt, mert valóban, ahogy Napos mondta: szívattak minket - ráadásul a CNN még a bicskei videóval is ránk játszott a világ előtt! Na, ennek az okát még meg lehetne találni - azt, hogy ki és miért verte szét az elmúlt években a baloldali sajtót - már ennél jóval nehezebb megtalálni! Valószínűleg Ossziánnak van igaza ez ügyben... Szerintem!

52. Quick
2015. 09. 05. 16:06

Solide!

Szerintem itt már mindenki magasról sz@rik Gyurcsányra a kormány éppúgy, mint a kisemberek... piszkálni pedig nem fogják! Azért Orbán sem annyira hülye, hogy mártírt csináljon belőle... pedig mennyire szeretne azzá válni! Megint ő lehetne a középpontban! :))))))))

53. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 16:50

Kedves Quick!

Én viszont nem tudok mást mondani, mint amit eddig is mondtam: én nem erről beszéltem.

Hanem kizárólag arról, hogy ez a hülye Lázár mellékesen de jól kihangsúlyozva megüzente a menekülteknek / bevándorlóknak, hogy eredményt azzal érhetnek el ezzel szemben a hülye kormánnyal szemben, ha megbénítják Magyarország közlekedését.

Jól kihangsúlyozva, mert vagy tízszer felhozták 10 perc alatt.

Mi a veszélye?

Könnyen kerülhet az ország olyan helyzetbe, hogy az osztrákok, németek lezárnak, és a magyar kormánynak nem marad semmi mozgástere.

De a menekültek csak gyűlnek és gyűlnek, és azt hiszik hogy van, és kikényszeríthető valami megoldás.

Erre több hétre megbénítják az országot Lázár szavain felbuzdulva.

54. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 16:52

49. solide
2015. 09. 05. 15:01

Az tényleg nagy show lenne, ha a kommandósok főműsoridőben beletérdepelnének a veséjébe.

Minimum fél százalékot hozna a DK-nak. :o)

55. Quick
2015. 09. 05. 17:29

Zorro, kérem!

53. Ne ijesztgessen, komolyan! Még belegondolni is rossz...

54. A főműsoridő meg a fél százalék.. brilliáns! (nagyon röhögök)

Kap makd maga mindjárt Yankaritól, olyat, hogy még Gyurcsány is megsajnálja! :)))

56. kimitakevolt
2015. 09. 05. 17:39

"Könnyen kerülhet az ország olyan helyzetbe, hogy az osztrákok, németek lezárnak, és a magyar kormánynak nem marad semmi mozgástere."

Lezárnak ? Mit ?

57. Nyírfa2
2015. 09. 05. 17:41

53. ZorróAszter

És ki lehetne hirdetni a szükségállapotot, rabosítani Gyurcsányt.......a lehetőségeknek csak a fantázia szab határt.

54. ' Aszter

Tényleg, nagyon vicces.

58. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 17:57

56. kimitakevolt
2015. 09. 05. 17:39

Hát például megunják a pávatáncot, a hová tűnt Osszián 100-120 ezer bevándorlóját, és átveszik Orbán kerítéses módszerét de német precizitással: senki se ki, se be.

A migránsok meg itt maradnak.

És bújócskázhat velük Orbán meg Lázár.

És számolgathatják a tíz meg százezreket.

59. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 17:59

55. Quick
2015. 09. 05. 17:29

57. Nyírfa2
2015. 09. 05. 17:41

Ha jól látom, előbb fogok Nyírfától kapni. :o)

60. pettra1
2015. 09. 05. 18:12

57. Nyírfa2: Nem kell ehhez különösen gazdag fantázia, tegnap volt egy hír, hogy két osztrák nő ellen is indítottak eljárást embercsempészet miatt, mert migránsok voltak az autójukban. Hogy esetleg nem is pénzért vitték őket, az nem számít, lassan már tényleg nem tudja az átlagember, hogyan merjen viselkedni, hogy ne ütközzön valami törvénybe.

61. Nyírfa2
2015. 09. 05. 18:32

59. ' Aszter

Tudja, nem esne jól elképzelnem, hogy Önt leteperik, és beletérdelnek a veséjébe.

62. kimitakevolt
2015. 09. 05. 18:35

"Hát például megunják a pávatáncot, a hová tűnt Osszián 100-120 ezer bevándorlóját, és átveszik Orbán kerítéses módszerét de német precizitással: senki se ki, se be.

A migránsok meg itt maradnak."

"A németek szeretnek minket" Erről hallott ugye ? Ezt nyomták a migránsok, ők már csak tudják nem ? Remegve várták a németek idáig is hogy a nagy szeretetükben a keblülre öleljék őket

63. Nyírfa2
2015. 09. 05. 18:36

60. pettra

A szabályok, és az elvárások követhetetlenek, ebben a jó kis káoszban pedig - látszólag - következmények nélkül lehet bíráskodni. Pedig a böjt sosem marad el, legfeljebb késik.

64. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 18:39

Kedves Nyírfa!

Valahol korábban már mondtam és talán nem is egyszer, hogy észrevettem, sokan akármilyen vicceset mondok, ha a vicc kedvéért ezt még fapofával is mondom, sokan komolyan veszik.

De úgy látszik, néhányan akkor se veszik viccnek, ha kiteszem a :o)
-t.

Hát persze hogy akkor nekem se tetszik, és nem is viccelődöm azon, ha valakit komolyan megrohannak a kommandósok és letepernek és megbilincselnek.

Még akkor se, ha kemény esetleg kifejezetten aljas bűnözők.

65. kimitakevolt
2015. 09. 05. 18:41

A multkor még a németek nem értették :

"Holnap megkérem Németország budapesti nagykövetét, hogy ő is jöjjön ki az aluljáróba, és lehetőségeihez mérten intézkedjen a szír menekültek érdekében” – mondta, miután körbejárt a sátrak között. Groth azt szeretné elérni, hogy Németország küldjön különvonatokat Budapestre, amelyekkel a továbbutazásra váró szír menedékkérők eljuthatnak a célországukba."

nol.hu/belfold/nemetorszagban-nem-ertik-miert-csinalja-ezt-a-menekultekkel-az-orban-kormany-1560111

Nem tudom sikerült- e elintézni a különvonatokat De ha nem én nagyon támogatom hogy jöjjenek aztán vigyék öket ha már annnnnyíra de aaaanyirrra szereik őket

66. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 18:44

62. kimitakevolt
2015. 09. 05. 18:35

Nagyon gyanús, hogy Orbánék már a többséget eddig is ráeresztették a németekre, csak éppen a lopott sajtójuk nem számol be a német álláspontról, kizárólag FIDESZ propaganda jut el hozzánk.

Akkor pedig ha ezen feldühödnek, akkor jól kicseszhetnek velünk.

De mint már Quicknek is mondtam, ez a bejegyzésem nem erről szól, hanem arról, mekkora barom Lázár, hogy ilyen ötleteket ad a menekülteknek.

Aztán majd csudálkozunk, ha alkalomadtán élnek is vele.

67. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 18:46

"Nem tudom sikerült- e elintézni a különvonatokat De ha nem én nagyon támogatom hogy jöjjenek aztán vigyék öket ha már annnnnyíra de aaaanyirrra szereik őket"

Annyira azért ne örüljön.

A németek azt a pénz költik a menekültekre, amit nem ránk költenek.

Kis vigasz, hogy Orbánéknak annyival is kevesebb ellopni való pénz jut.

68. Nyírfa2
2015. 09. 05. 18:48

66. ZorróAszter

Akkor most nem mondom, hanem kérdezem: nem azt készítik elő, hogy adott pillanatban kihirdethessék a szükségállapotot?

69. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 18:56

Orbán mint Pinochet?

Nem tudom.

Még nem láttam napszemüvegben.

70. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 18:59

Közben úgy tűnik, már megfogadják Lázár jótanácsát:

Az 1-es úton - pont mostani hír az ATV-ről - skandálnak (We want bus) és az egész szélességében elállják az utat.

71. Quick
2015. 09. 05. 20:00

Zorro, kérem!

Van még egy új hír: Gyurcsányt elfogták a határon, mert papírok nélkül sétált... Nem vicc, nem rég hallottam a rádióban...
Vélemény?

72. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 20:07

0,2 % plusz a DK-nak

:o)

73. pettra1
2015. 09. 05. 20:11

Hát, az ész megáll, ezt most olvastam: "A kormányfő nem vett részt az ülésen, a Magyarország-Románia labdarúgó Eb-selejtező mérkőzést nézte a helyszínen."

74. Quick
2015. 09. 05. 20:32

Zorro, kérem!

Átküldtem magának egy MÉM-et üziben, mert nem annyira publikus... Ez pörög most a fészen! Nézze meg, én annyira röhögök, hogy nem bírom már abbahagyni! Nézze meg, érdemes!

75. Quick
2015. 09. 05. 20:37

Ha már kiröhögte magát, akkor viszont itt egy halálosan komoly link:

nepszava.hu/cikk/1068722-kaosz-uralja-a-rendorseget

76. napos
2015. 09. 05. 22:18

41. solide
2015. 09. 05. 12:48
Érdekes módon MSZP javaslat volt, hogy a határon alakítsanak ki táborokat, ahonna rögtön ki lehet utasítani, aki nem kap menedékjogot. Ezt viszont csak a kerítéssel együtt lehet megcsinálni.
Akinek a menedékjogát Mo elutasítja, elvileg már sehol sem kérheti azt az EU-ban! Mivel Mo ebben nagyon szigorú lesz - remélhetöleg - a menekülök el fogják kerülni, hogy Mo-on kelljen kérvényt benyújtaniuk. Ez egy értelmes elképzelés szerintem. Jelenleg úgy tünik, a regisztrációs adatbank nem EU -szerte hozzáférhetö, tehát nem kizárt, hogy másutt is póbálkoznak majd.
Nem vitás, jobb lenne a jó hírünk, de annak komoly ára van.
Sose szerettek bennünket a politikusok. Elég sok cikket olvastam ma a német/osztrák oldalakon, vannok normális cikkek is, a kommentelök pedig általában egészen világosan Orbánt támogatják a kerítés-ügyben.
Az, hogy ezt is kihasználja propagandára, az nem szép, de célszerü.

77. napos
2015. 09. 05. 22:24

39. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 12:43
Ha most megszabadulnak a tömegtöl, aztán beindul a tényleges határzár, akkor nem lesznek itt nagyon sokan, még ha az osztrákok/németek szemétkednek is.
Nem kell azt hinni, hogy a rendörség nem tudna elbánni ennyi emberrel. Jelenleg deklaráltan nem alkalmaznak eröszakot, a nyugati reakciók miatt. Ha komolyra fordul, akkor nem zárnak le ezek itt semmi komolyabbat.
Röhejesnek tünik, hogy nem tudták öket leterelni a M1-röl. Na de ha nem is akarták?

78. napos
2015. 09. 05. 22:27

68. Nyírfa2
2015. 09. 05. 18:48
Mire lenne az jó, amikor a túlnyomó többség támogatja?
Téged lefogni? Minek?

79. napos
2015. 09. 05. 22:38

66. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 05. 18:44
Én Lázárt kifejezetten ravasz, sunyi alaknak tartom. De ezegyszer a sunyi osztrákok ellenében nem fejjel ment a falnak, hanem megetette öket.
Szerintem ezért dícséret illeti.
Ebben a helyzetben sajnos nem lehet mindent nyíltan kimondani, felvállalni. Viszont a migránsok tképpen szövetségeseink. Ugyanazt akarják, mint itt a többság. Hogy elmenjenek innen. Össze kell tehát velük fogni, de nem nyíltan.
Orbán túlságosan is megmondja az igazat a népvándorlás ügyben, amit nehezen visel a többi hivatásos hazudozó.

80. maiman
2015. 09. 06. 9:12

Szóba került korábban Gyurcsány.

No kérem:
hvg.hu/itthon/20150906_Gyurcsany_illegalis_hataratlepo_lett_elja?s=hk

81. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 06. 9:40

Kedves Quick!

Köszi szépen. Nekem is tetszik.

82. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 06. 9:48

Kedves Napos!

A FIDESZ sajtódiktatúrája mellett nem jön át, hogy a menekültek túlnyomó többségét áteresztettük.

Ez a pár ezer ember csak a maradék maradéka, amit most kirakatban mutogatnak.

És Önnek is mondanám, hogy egyrészt a németek bekeményíthetnek, és akkor cseszhetjük.

Másrészt amit a németek a menekültekre fordítanak, azt a pénzt onnan veszik el, amivel eddig minket támogattak.

Lázár ennek a végletesen kontraszelektív világnak az elszomorítóan röhejes terméke.

Néha én is azon morfondírozok, hogy hátha csak ravaszul hülyének tetteti magát.

De amikor a hülyeségének kizárt bármilyen értelmes következménye, akkor mindig rájövök, hogy nem színészkedik.

Tényleg egy kretén.

Mint például most is.

83. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 06. 10:20

Kedves Maiman!

Ez a Gyurcsány nagy showman :o)

84. napos
2015. 09. 06. 15:18

82. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 06. 9:48
A németek minket pénzzel támogatnak?
Ez így nekem új.
Még nem hallottam, hogy a telekom önként több adót fizetne Mo-on.
Az EU, az nem az NSZK. Az egyenleg meg az EU-val is negatív, ha mindent beleszámolunk.

85. pettra1
2015. 09. 06. 15:28

83. ZorróAszter: Gyurcsány mondhatta volna, hogy igazából most jön Szíriából, aztán legfeljebb leveszik az ujjlenyomatát és ha kimegy Németországba, visszatoloncolják.

86. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 06. 15:33

Az egyenleg negatív, de mi német-holland-osztrák-francia gyarmat vagyunk.

Ők az EU befizetők nagyobbik része.

És ha megvonják vagy csökkentik a visszacsorgatott pénzt - akár azzal az indokkal, hogy a menekültekre kell - akkor baszhatjuk.

Ha meg Orbán baromságaira bosszúból még a tőkét is kivonják, vagy akárcsak a negyedét, akkor méginkább.

Úgyhogy nehéz megmondani, hogy azért haragudjunk-e inkább, mert Orbán a nemzetközi nagytőke pincsikutyája, vagy azért, mert fölöslegesen hergeli a nyugati közvéleményt, aminek dollármilliárdosítható kára van némi belpolitikai nyereségért cserébe.

87. relatív
2015. 09. 06. 15:43

Milyen egyenleg negatív ?!

88. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 06. 16:51

Hát amit a külföldi tulajdonú cégek befektetésként behoztak, meg amit az EU támogatásként ideadott.

Illetve amit a külföldi tulajdonú cégek innen kivittek. Beleértve amit az EU támogatásokból ők hasznosítottak.

89. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 06. 17:03

85. pettra1
2015. 09. 06. 15:28

Mert lebuktatják, hogy nem ért és nem beszél arameusul.

90. relatív
2015. 09. 06. 17:47

Valamit értek a gazdasághoz, de nem értem most sem az említett ' negatív egyenleget '.

Ha, mint a kapitalista rendszer, és az emberiség ( nevezetesen mondjuk a magyar nép ) közti egyenleget firtatjuk, akkor az ismert, hiszen abból vannak a nagy vagyonok, tőkék, amit az okosabbak ' kizsákmányolásnak ' nevezték, anno. De ezt - ha hihetünk a folyamatos szavazásoknak, a magyar nép akarja, önként, dalolva !

Fentebb - értelmezésem szerint - nem erről volt szó, így továbbra IS él még kérdésem !

91. Quick
2015. 09. 06. 17:58

ZorroAszter!

Re: 89.
De azért jól elbeszélgetett velük, jobban tudja, hogy mit akarnak mint ők.... :))))))
re:81
Na ugye, hogy ugye? Jövőkép... de azért vihetne magával szamarogolni legalább még egy embert: Orbán Viktort - de mehetne vele még jó néhány, van választék! (keserű vigyor)

92. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 06. 20:30

90. relatív
2015. 09. 06. 17:47

Kedves Relatív!

A töke behozatal/kivitel mérlegéről volt szó Magyarország vonatkozásában.

Ha az összkivitel nagyobb, mint a összbehozatal, akkor ha tökebeáramlásról beszélünk, akkor a mérleg negatív.

93. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 06. 20:31

91. Quick
2015. 09. 06. 17:58

Vagy Orbán maga a szamár.

Majd meglátjuk.

94. relatív
2015. 09. 06. 21:05

Csak a vita lezárása végett szeretnék tisztán látni : - )))
Azt írta egy hozzászóló :
" A németek minket pénzzel támogatnak?
Ez így nekem új.
Még nem hallottam, hogy a telekom önként több adót fizetne Mo-on.
Az EU, az nem az NSZK. Az egyenleg meg az EU-val is negatív, ha mindent beleszámolunk."

Amire válaszod ez volt :
"Az egyenleg negatív, de mi ..... "

Ezért kérdem, hogy milyen egyenleg negatív, hiszen ha a tények számítanak, akkor a Magyarország befizetése az EU költségvetésébe - mint ismeretes ez minden államot GDP arányosan érint (!), elvileg -, és az elnyerhető ( kv. ciklusonként kerül meghatározásra, szintén arányosan ) vissza fizetésre nem kerülő támogatás szaldója több ezer milliárd forint !

Jó lenne a tények alapján a téves ismereteket itt IS rögzíteni. Ehhez még azt IS tudnunk kell, hogy ez a kétbalkezes kormány épp ennek felhasználásából él !!!!
Különben - ha befizetnünk sem kellene, pl., mint azt a hozzá nem értők sokat emlegetik -, kilépésünk esetén az EU - ból, rögtön csődbe menne a magyar gazdaság !

95. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 06. 23:04

Kedves Relatív!

Az EU bővítést elsősorban a németek szorgalmazták. És Németország a legnagyobb befizető az EU-ban.

Magyarország elsősorban német, holland, osztrák és francia gyarmat. A befektetési százalék arányában sorrendbe állítva őket.

Ők az EU befizetőinek a többsége. Ők többet fizetnek be az EU kasszába, mint a többiek összesen.

Ők kb. a nevesíthető, egy országhoz köthető befektetések felét adják.
Tehát az 1989-1995-ös 60 milliárd dollár felét.

A teljes 60 milliárdnyi befektetés tulajdonosai összesen kb. 240 milliárd dollárt vittek ki.
Kb. ennek a fele lehet az említett négy országból.

Mi eddig az EU-tól kb. 45 milliárd dollárt kaptunk támogatásként.

Ennek a töredékét fizettük be.

Viszont a 45 milliárd egy részét is a külföldi befektetők tették zsebre.
Tények ismerete nélkül érzésre ez kb. a fele lehet.

Vagyis : a mérleg negatív.

96. relatív
2015. 09. 07. 0:31

Kedves ZorróAszter, én igazán kedvellek - sőt elismerem tudásod, és a hozzáállásod a mindennapjaink problémáihoz kivált szimpatikus -, de ( ugye Te IS tudod ) ez az ennyit, meg annyit visz ki az országból ez mag az, annyira ellent mond az igazságnak, hogy szerintem ezt egy komoly ember nem IS említené, erre vannak a szélsősök.

Hiszen, ha valamely vállalkozás ( ilyen számtalan magyar egész nagy nyereségű cég IS ) a törvényes adózás után nyereséggel rendelkezik azt a kapitalista rendszerben saját belátása szerint használhatja fel, akár a tengerbe IS szórhatja, mint arra IS akadt jócskán példa már.

Így a fent említett összevetés igen csak sántít, bármennyire IS sajnáljuk mindannyian, de nem lehet érv az igazság megtalálásában !

Amennyiben nem törvényes keretben történik a nyereség realizálása, az bűntett, és az állami erőszakszervek dolga a bizonyított bűntettben eljárni. Ettől teljesen független az EU, és tagállamai közti pénzügyi tranzakció, melyben aztán vannak államok akik rosszul járnak, de azok nem mi vagyunk, még. Ahhoz sokat kell fejlődnünk !!!

97. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 07. 2:46

Kedves Relatív!

Sokak szerint az uzsorában sincs semmi kivetnivaló. Megállapodnak a felek előre, hogy mennyi a kamat, és ha a kuncsaft nem fizet, eltörik a lábát.

Mi ebben a gond? Előzetesen megállapodtak és igyekeznek betartani.

Ugyanígy vannak, akik semmi kivetnivalót nem találnak a rabszolgatartásban, vagy kábítószer kereskedelemben.

Vagy a gyarmatosításban, a gyarmatok kirablásában.

Ezek szerint Te meg nem találsz semmi kivetni valót a gyarmatok neokolonialista, újgyarmatosító módszerekkel való kirablásában.

Ilyen egyszerű.

98. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 07. 11:12

Az apokaliptikus hangulatot növeli, hogy itt Kispesten jópár hónapja hétfőnként 11 óra körül beindítják a légvédelmi szirénákat.

Nem mindig. Talán havonta egyszer-vagy kétszer.

Jön a rendes, filmekből ismert változó, lebegő hangú légvédelmi riasztás, aztán a szabályos lefújás ami az egyenletes, nem lebegtetett hang.

Közben beszéd, de az érthetetlen a visszhang miatt. Csak azt érteni, hogy "A gyakorlatnak vége!".

Azért kicsit hátborzongató.

Mire készülnek ezek?

99. relatív
2015. 09. 07. 11:36

Kedves ZorróAszter csodálkozom emberismereteden, de a kapitalista gyakorlat támogatása igen távol áll tőlem, amit bizonygatnom írásaim legkevesebb ismerete alapján IS igen nagy bátorság.

Igen, írásodban a száraz tények jelennek meg, de a korábbi kérdésem - most nem ismétlem - más összefüggésre vonatkozott.

Arra, hogy mire készül a magyar kormányzat, még tippelni sem tudok, mert minden ad hoc csinálnak, elképzelésük sincs egy baráti Magyarország képről !

100. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 07. 11:49

Kedves Relatív!

Bocs, de akkor végképp nem értem, mit akarsz mondani. Vagy mit kérdeztél.

Ha a számokat vitatod, szívesen megnézném, Te milyen számokról tudsz.

Ha a módszert vitatod, akkor szívesen meghallgatnám, hogy akkor azzal kapcsolatosan mi a véleményed.

101. relatív
2015. 09. 07. 13:48

Kedves ZorróAszter, csak arra az egyszerű összefüggésre kaptam fel a fejem, miszerint az egyik hozzászóló véleménye szerint - egyébként sok, a mai vezetésben hívő véleménye IS - az EU tól kapott támogatás, és a mi befizetésünk a közösbe számunkra negatív.

Erre válaszoltad azt - talán lehet, hogy másként értve -, hogy igen, ami nyilvánvalóan nem helyes válasz, ennek a tisztázását szerettem volna.

Ha a gazdasági mérleg egészének igazi voltát feszegetjük, akkor nyilvánvalóan a kapitalista környezetet IS kellően kellene hibáztatnunk, de akkor a szavazásokkal élénk ellentmondásba kerülném, bármily hülyeséget IS tételezünk fel a támogatói szavazókról !

102. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 07. 15:18

Feltételeztem, hogy Napos olvtárs tisztában van vele, hogy nem vagyunk nettó befizetők. Így amikor "összességében"-ről beszél, az elmúlt 25 év összes tőkemozgásairól beszél, nem az EU-s költségvetésben való részvételünkről..

103. relatív
2015. 09. 07. 16:50

Te igen jóhiszemű vagy !

104. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 07. 21:19

Légyszíves terjeszd :o)

105. Valéria
2015. 09. 08. 10:22

Kedves ZorróAszter

le a kalappal az Ön pszichológiai érzéke előtt :)

A ráutaló megjegyzésekből kikövetkeztette Lázár és feltehetőleg a kormány igazi szándékát :)

Grat+!

106. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 08. 11:59

Kedves Valika!

Szerintem nem pszichológiai érzék kell ahhoz, hogy észrevegyük, hanem politikai érzék, hogy ne vegyük észre

:o)

107. Valéria
2015. 09. 08. 12:44

Na, na

ne becsüljük le a pszichológia nyújtotta lehetőségeket :)

108. ZorróAszter (szerkesztő)
2015. 09. 08. 14:35

Na jó! Ne becsüljük le :o)

Írja meg véleményét, kérdéseit!

Ez egy mentés. A cikk jelenleg ITT kommenthető »»»»

(A kommentek ide némi késéssel kerülnek át onnan)

Címkefelhő

@hm belfold @hm kulfold @hm kult @hm tech 1919 1956 20111023 2012 12 21 24 óra 56 A hetedik pecsét A természetfilozófia matematikai alapjai Ádám és Éva Adolf Hitler Albert Einstein Aljanépek Alkotmány állatok Alma Álmos álom általános alvási bénultság alvási paralízis Amerikai Népszava Anders Anton Pavlovics Csehov apokríf árják Árpád Atlanti charta ÁVH ÁVÓ Az Élet Értelme Az ember aki túl keveset tudott Bacsó Péter baloldal baromarcú Bary József Bástya elvtárs Bástya elvtárs lánya Bayer Zsolt Bayer Zsolt Orgovány Biblia Bibó Bizánc Bornyi Sándor brainstorming Bristol buddhizmus büntetőeljárási törvény Casablanca cenzor cenzúra Chai Christine Lagarde Churchill Clark Ádám tér Clifton híd Csatáry László Csehov Csillag csuklyás hacker Csurka István De Sade Demokratikus Koalició díj DK Dörner György Durrington Elbert János elhárítás ellenforradalom elővigyázatossági megállapodás előzetes mentesség Eötvös Kollégium Etűdök gépzongorára evangélium évszakok fajelmélet Farkas Mihály Farkas Vladimír fasiszta fekete mise feuillant FIDESZ filozófia fizika Fodor András forradalom földönkívüli filozófusok Galambos Lajos Galaxis útikalauz stopposoknak Galileo Galilei Generalplan Ost genetikailag Gironde globalizáció Gólem Google Google Street View Gömbös Gyula gravitáció gumiló György Gyurcsány Ferenc Hádész Hádész háza hamis vád Hankiss Elemér Harunalrasid a NOLBLOG ESZE Határon túli magyarság Hazug cenzorok HCJD hitel Hmmmm Homérosz hónapok Horthy Miklós Hubble huszárvágás hülyék logikája Hűség színHáza idő IMF Ingmar Bergman irodalomtörténész Isaac Newton Isambard Kingdom Brunel István jakobinusok James Nasmyth Jane Birkin Jézus JOBBIK József Attila Kádár Káin és Ábel Káin gyermekei Kalászos Karancskeszi Katyn Kazár Birodalom Kazária kémbotrány kémkedés kémügy Képíró Sándor KériSzépen Kertész Ákos Kertész Mihály készenléti hitel kettős állampolgárság Kettős mérce KGB Koan kollégium kommunista kontraszelekció Kopácsi Sándor kormány Kövér László köztársasági elnök közgazdasági Köztársaság tér Kubatov Gábor Kun Béla Laborc Sándor Lator László Lázár János liberális liberálisok liberalizmus lincstörvény Ling doktor lipótmezei megnyitás lobogó lobogója logika Löw rabbi Lubjanka Lukács György Lukácsy Sándor Magyar magyar kártya Magyar Köztáraság zászlaja Magyar Köztársaság Magyar Nemzeti Szocialista Párt magyar zászló Magyarország magyarság Maja naptár Manci néni márki Matolcsi Matyica mazochizmus médiatörvény Mein Kampf Michael Curtiz Michelangelo Antonioni MIÉP Miniszterelnök mise MOSZAD mozi Mumus Munka Törvénykönyv Munka Törvénykönyve műfelháborodás műmagyar náci fajelmélet Nagy Imre Nagyítás Nagymama nagypolgárság Nauszikaa Negyedik Köztáraság Nemzeti Felszabadítási Front Nemzeti Hírközlési és Média Hatóság Nemzeti Valutaalap nemzetközi nagytőke Nemzetközi Valutaalap népbiztosok Newton niceai hitvallás niceai zsinat NKVD Nobel nyelvújítás nyelvújító Nyikita Mihalkov nyilas nyilasok Nyírő József nyugger Odüsszeia Odüsszeusz Orbán Orbán Viktor orvos orvos elvándorlás Pál apostol Palócföld Palócország Pap Ignác Parlament patkó Perry Mason Persona perspektíva Pesti srácok Péter Gábor Philosophiae Naturalis Principia Mathema Pi Pieter Bruegel Piros László plágium Platonov Quodlibet Rácz Kálmán Rákosi Rákosi Mátyás Raoul Wallenberg REM rémhír Rendőrség Roosevelt Schmitt Pál sci fi horror Semmelweis Egyetem Sibrik Miklós felüljáró Sigmund Freud Sikorski Soho Solymosi Eszter SS SS Great Britain Stonehenge Szabó Dezső szadizmus szakdolgozat Szálasi Ferenc Szamuely Tibor Szent Korona Szent Korona tan Szent Péter esernyője szeretet Szilvásy György Színről színre Szovjetunió Sztálin T4 program Tanácskormány Tanácsköztársaság Tanú tárgyalás Tarlós Tarlós István Tarski TASZ tél tengeri népek Tiszaeszlár tömegvonzás Trafó transzcendens Turán Turáni Átok Tükör által homályosan Új Munka Törvénykönyv Új Munka Törvénykönyve Új Színház unortodox untermensch übermensch ügyvéd űrtávcső vadászok a hóban Vátra védőügyvéd vérvád vérvád tagadók Veszprém Victor Laszlo Vietkong Vietnami Néphadsereg Viktor Viktor László vlágvége Vo Nguyen Giap Wass Albert Wenceslaus Hollar woodhenge Yankari zászló Zen Zentai Károly zéta Reticuli zuhanás zsidó népbiztosok