Pedigré JOBBIK - mivel etetik a nyilas kutyákat?
ZorróAszter|2012. aug. 6. 10:21|43 komment, szólj hozzá te is!
Jó sok évvel ezelőtt olvastam Szálasi naplóját. Kicsit megzavart a Nemzetveszejtő Testvér kitérője azzal kapcsolatban, hogy milyen kiválóak a turáni-örmény keverék vérű emberek. Aztán szegény Lutz Gizi kapcsán meg hogy ezzel szemben a turáni-árja vér már nem annyira kiváló. A váltás kicsit meglepett, de aztán szinte azonnal visszatér eredeti elmefuttatásához. Időnk sincs vigiggondolni a miérteket.
Még akkor sem esett le a tantusz, mikor Hitler jegyzőkönyvezett elmefuttatását olvastam a Horthyval folytatott egyik klessheim-i tárgyaláson. Eszerint a zsidók minden árja népet megrontottak, tönkretettek: ott vannak például a szegény perzsák, akik ma már mint örmények tengetik nyomorúságos életüket.
Csak később értettem meg, mikor megtudtam, hogy Szálasi örmény származású volt, mit akart mondani Hitler Horthynak ezzel az eszement ökörséggel:
Hát hogy ne aggódjon: amíg úgy táncol, ahogy ő fütyül, addig nem kell tartania attól, hogy Szálasit támogatja vele szemben.
Úgyhogy cseppet se lepett meg a JOBBIKon belül megindult pedigré-csinosítgatási düh.
Emlékeztem, hogyan igyekeztek elsősorban szélsőjobbos riválisai bizonyítani Hitler zsidó származását, vagy akár a mi Imrédy Bélánk sorsának alakulására.
És annyi élettapasztalatom is van, hogy az ilyen melldöngető magyarkodásnak és családfa nyálazó kutakodásnak általában az az oka, hogy ezzel szépségfalastromozzák azokat a bizonyos kis bibiket a származáson. Merthát aki ilyen inkvizítori dühvel szőrözi mások családfáját (szeret-nem szeret), annak nyilván rendben a szénája ugye.
Furcsamód sosem tapasztaltam ilyesfajta magyarkodást olyan környezetben, ahol ameddig az anyakönyvvezető csak ellát, csupa magyar nevű és római katolikus ősőket lát. Ott a magyarság olyan természetes, minthogy ma reggel is felkelt a nap, vagy hogy idén télen is lesz hideg.
Sejtem, hogy a magyarságnak ez a legritkábban kimondott, magától értetődő formája olyan gránitkemény, hogy az itt élő nép még mindig magyarul beszél és magyarnak vallja magát ezer évnyi erőltetés után is.
És nem a sovén, irredenta, melldöngető, árpádsávos zászlót lengető és a kocsmában részegen a Székely Himnuszt elordító neonáci futballhuligánok miatt.
A Führerre visszatérve más rosszindulatú bajkeverők szerint ő a magyarságot elcigányosodott zsidó-török népnek tartotta, akiket vissza kell telepíteni oda, ahonnan jöttek, az Uralon túlra.
Horthy is, Szálasi is eredetiben olvasta a Mein Kampfot.
Hogyhogy ilyen emberhez, ilyen ideológiai-politikai rendszerhez merészelték kötni akár egy pillanatra is a hazánk sorsát?
Például ezekkel is foglalkozhatna Romsits Ignác professzor úr, akadémikusunk amellett, hogy a Tanácsköztársaság népbiztosainak csoportképén strigulázza a fitymákat a noteszébe.
De persze az is szép, nemes történészi feladat.
2012. 08. 06.
Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!
Hozzászólások
Eddig 43 komment érkezett
1.
lehar
2012. 08. 06. 10:33
Gratulálok, tetszik a csattanó!:)))
2.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 06. 10:57
Köszönöm. A professzor úr nevében is.
3.
Osszián
2012. 08. 06. 10:59
Zorro, pax2012 nevű bloggerünk egyik postjához írt kommentemet idézném:
"Miért nem lehet egyszerűn úgy tekinteni, hogy valamennyien magyarok vagyunk, Magyarországon élő magyar emberek, magyar állampolgárok, többi meg mindenkinek a magánügye?"
A rasszizmus, a xenofóbia, az antiszemitizmus akkor erősödik fel, ha bajban van egy társadalom: elsősorban morális, másodszorra gazdasági bajban.
Az emberek egy része nem találja a helyét, rosszul érzi magát, és okot keres. Többnyire bűnbakot is, és erre mindig jók az idegenek, a cigányok, vagy a zsidók.
A bizonytalanság érzését, a rejtett, tudatalatti önutálatát vetíti ki ilyenkor.
Saját magával van baja, de ezt nem vallja be, talán nem is tud róla.
Most biztos táptalaja van ezeknek a torzulásoknak: a gazdasági helyzet katasztrofális, az emberek helyzete bizonytalan, szélsőséges pártok szítják az ordas indulatokat, maga a kormány nem fékezi, inkább erősíti ezeket, pártpolitikai haszonért. L. antiszemita írók, papok, politikusok piedesztálra emelése, ugyanakkor Kertész Ákos elüldözése, és a hallgatólagos sunyítás a jobbik propagandáját illetően.
Maga a kormányfő hozzáállása pl. a cigánykérdéshez.
4.
Osszián
2012. 08. 06. 11:01
"Saját magával van baja, de ezt nem vallja be, talán nem is tud róla."
És akkor milyen zavarodottságot érez, ha a sors iróniájaként (mert valóban van a sorsnak iróniája), rájön, hogy saját magát szidta, átkozta, okolta.
Így üt vissza az aljas indulat, a gyűlölet, a nemtelen szándék.
5.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 06. 11:04
Kedves Osszián!
Nehéz valakit meggyőzni erről, aki mondjuk elmúlt negyven, és egész eddigi életében egy dolgot tud felmutatni, hogy árjának született (szerinte).
Ők mindig pontenciális partnerei és biztos szavazói lesznek a JOBBIKnak.
6.
Osszián
2012. 08. 06. 11:21
5,
Igazad lehet, de én nagyon reménykedem, hogy ezek nincsenek sokan. ennyivel nem lehet még bekerülni se. Azok, akik a cigányellenesség miatt szavaztak vagy szimpatizálnak a jobbikkal, a falun élő, elesett réteg, ők vannak többen.
Nem véletlen, hogy a jobbik most nagy hirtelen megint felvonult Devecserben a "cigánybűnözés" ellen.
Keresik a veszett fejsze nyelét.
Egyébként a fidesz sok mindenben pótolja (ez is a cél) a jobbikot, árjaság ügyben. Erre valók a Nyírő, Wass, Prohászka ügyek (Prohászka tősgyökeres morva volt egyébként), Károlyi eltakarítása (holott az meg magyar arisztokrata volt), és a többi idiótaság.
7.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 06. 11:30
Attól tartok, hogyha a nyugatnak valóban nincs ínyére az, amit a Fidesz csinál, és nem akarja mondjuk követni a technikáját, akkor egy megoldás van a számukra: a 2014-es válaszások előtt bedönteni az országot.
Az viszont olyan káoszt, és a nyomában olyan nyomort hozna, ami tényleg az egekbe repítheti a nyilasokat mint 44-ben.
Persze kb. ugyanennyi időre.
8.
Lancelot
2012. 08. 06. 11:41
Rendszerváltás táján a nagy eufóriában mondtam, hogy lesznek vesztesek is, senki nem hitt nekem, mindenki tehetséges volt, csak eddig elnyomták őket. 22 év tel el, kiderült nem csak a rendszerrel volt a baj, most nagyrészük a jobbikot élteti, nekik mindig lesz valami bajuk, őket mindig valamilyen sérelem fogja érni, de hibásak esetleg tehetségtelenek ők nem lehetnek, hiszen „MAGYAROK”.
9.
Shakespeare
2012. 08. 06. 11:56
Az említett könyvet most vettem meg antikvár. Beleolvastam. Olyan nehéz szöveg, mint annak idején az elmegyógyászat volt. Mivel történelmi szöveg, itt-ott beleharapok. Olyan szar íze van, nem gondoljátok?
A szálasi per érdekesebb. Az meg majdnem hihetetlen.
10.
Osszián
2012. 08. 06. 12:24
8.
Lancelot, épp azon töprengtem, hogy felteszek egy rövid postot (de meg várom, amíg nem 40 fok lesz, hanem lemegy legalább 39-re), azzal a kérdéssel, hogy vajon, ha valami időutazás, vagy dimenzióugrás, vagy a fene tudja milyen részecske-csoda visszahuppantana bennünket 1989-be, a nagy rendszerváltós kedvbe, a Német kormány idejére, de ezzel a 23 éves tapasztalattal, vajon ki hogy döntene?
Legyen váltás, vagy ne legyen?
Jó-e, hogy lett demokráciánk, 18 évre, de nem maradt mezőgazdaságunk?
Jó-e, hogy vannak dollármilliárdosaink, de 1 millió embernek nincs munkája?
Jó-e, hogy J.A. takarodjon, Nyírő, Wass meg szobrot kapjon? Hogy náci párt grasszáljon, most épp Devecserben?
És így tovább.
Na, de ki kívánná vissza a III/ akárhányat? A párt KB-ket, a Hazafias népfrontot, a kapun belüli munkanélküliséget, a diktatúrát (puhán se jó), és a többit?
Ki mit válaszolna?
11.
Osszián
2012. 08. 06. 12:25
Németh. Németh Miklós.
12.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 06. 12:27
8. Lancelot 2012. 08. 06. 11:41
Pedig minden rendszerváltás ilyen volt:
- Drága Rákosi elvtárs. Engem az átkosban elnyomtak a baloldali nézeteim miatt. Ezért nem írhattam egy cikket sem, csak kávéért meg kifliért szalajtottak az újságíró urak.
- Nem baj, édes fijjam. - mondá Igazságtalan Mátyásunk - a szociÁlizmusban másként van. Mától te vagy a Szabad Nép főszerkesztője.
Aztán
- Drága Kádár elvtárs. Engem leninista nézeteim miatt elnyomtak a sztálinisták, Rákosisták.
:
:
:
- Drága Józsi bácsi. Engem elnyomtak ezek a peszkos komenisták, mert ....
13.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 06. 12:43
9. Shakespeare 2012. 08. 06. 11:56
Néha nehéz kivenni, ki kicsoda?
Például írja, hogy "Szegény Főtanácsos úr nagyon meg van hülve. Végigtrombitálta az egész kihallgatást ."
Ő példul őméltosága Péter Gábor rendőrfőtanácsos úr.
De a kihallgatásokat főleg Pál Ákos tartotta.
Vagy hogy mindenki el akarta kérni a zöld ingeit, amiről az a korabeli vicc jut eszembe, hogy
Sorbanállás a zaciban:
- Tessék mondani, mennyit adnak ezért az ingért?
- Milyen színű?
- Zöld.
- Azért tíz évet.
14.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 06. 12:48
9. Shakespeare 2012. 08. 06. 11:56
Ja és még a per.
Igen. Azt hiszem Major Ákos kérdezi Szálasit a foglalkozásáról. Erre Szálasi:
- Magyarország Nemzetvezetője.
Erre Major Ákos:
- Magának ez a mániája még mindig tart?
Erre estére berendelték a SZEBre, és főleg az angolok meg az amerikaiak nekiestek hogy hogy beszélhet így a vádlottal?
15.
KériSzépen
2012. 08. 06. 13:03
14. ZorroAszter,
ha perről van szó, akkor nem is beszélünk így a vádlottal. Igaza volt az amcsiknak, meg az angoloknak. Ha politikai vitanapról, akkor lehet.
16.
Nyírfa
2012. 08. 06. 13:37
Tetszésem jeléül, ZorróAszter: +++
17.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 06. 13:52
Kedves Nyírfa!
Köszi szépen :o)
18.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 06. 13:53
15. KériSzépen 2012. 08. 06. 13:03
Kedves KériSzépen!
Igen. És nem is írtam, hogy rosszul tették :o)
19.
Nyírfa
2012. 08. 06. 14:49
Nagyon néztem, de nem látom a cikket a Frissülőben. Még nem futhatott ki.
20.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 06. 14:55
Kedves Nyírfa!
Nem tudom, nem a végleges kitiltás előtti utolsó figyelmeztetésnek szánják-e ezt, de már legutóbb is előfordult.
Funyi olvtárs tudná megmondani, mi itten a szokás?
De akkor én is lemondom minden hirdetésemet, és én se mondom meg, miért.
:o)
Ja és a Népszabi előfizetésemet is.
21.
Osszián
2012. 08. 06. 15:10
Zorro, tedd ki újra. Technikai gubanc lehet ugyanis. Az eredeti dátumot kitörlöd, beírod, hogy "most" - és pár perc múlva újra kint lesz.
22.
Nyírfa
2012. 08. 06. 15:47
Egy kísérletet - újból elindítani - mindenképpen megér. Túl jó ahhoz, hogy ilyen rövid pályát fusson be.
Szeretném hinni, hogy nem szerkesztői önkényeskedésről, netán arculatváltásról van szó.
23.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 06. 15:48
Nem hiszem, de próba-szerencse :o)
24.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 06. 15:49
Ja és aki nyer az mer.
Több jó közmondás most nem jut eszembe.
25.
Osszián
2012. 08. 06. 16:20
Helyes a bőgés.
26.
Nyírfa
2012. 08. 06. 16:24
Majd jön a dakotafőnök, és segít. :-))
27.
Shakespeare
2012. 08. 06. 16:37
Major Ákos? Valahol, valamikor olvastam, hogyan került a Köztársaság téren testvér M Tamás szárnyai alatt a "mozgalomba", mint előzőleg katonai ügyész. Az újpesti vaskereskedő fia érdekes pályát futott be. Az anyja nevére már nem emlékszem,szegény öregasszony nehéz sorsú volt.
Talán ő ihlette a fiát, mikor a színművészetin a kései siratót mondó jelölttől kérdezte: Magának él az édesanyja? Szerette az öregasszonyt. Tamás furcsa ember volt. Karakterisztikus hangját szerettem.
Ákos, hogy beszélt Szálasival? Volt önuralma, hogy a k**** anyját a SZEB-nek.
28.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 06. 16:42
25. Osszián
2012. 08. 06. 16:20
"Helyes a bőgés."
Kiegészítés: oroszlán!
29.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 06. 16:48
27. Shakespeare 2012. 08. 06. 16:37
Major Ákos hadbíró volt Horthy alatt. Például ő vezette a vizsgálatot Horthy István halála ügyében.
45 után a Népbíróságokba koalíciós alapon delegáltak bírókat, ügyészeket. Őt a népbírói karba az MKP delegálta. Nyilván volt köze ehhez Major Tamásnak is.
Ő volt a bíró több ismert népbírósági perben. Példáu Bárdossy perében is.
Valamikor az 50-es évektől viszont visszavonult, és ügyvédként dolgozott.
Ő védte például Farkas Mihályt és Farkas Vladimirt is.
30.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 06. 16:52
26. Nyírfa
2012. 08. 06. 16:24
"Majd jön a dakotafőnök, és segít. :-))"
Uff ! ! !
31.
Shakespeare
2012. 08. 06. 16:55
29-re.
Köszönöm a pontosítást.
32.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 06. 17:26
Szivesen.
Még az jutott eszembe, hogy mindenki szídta szegényt mint a bokrot bíróként, ügyvédként egyaránt.
Pl. 56-osokat is védett. Azok is szídták.
33.
gádzsó (látogató)
2012. 08. 06. 19:33
Vacsora ballibsiknek ma estére :Horthy szelet ,barna szívecskékkel!
kettenakonyhaban.blogspot.hu/2010/04/hatlapos.sutemeny-amit-mama-horthy.html
34.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 06. 19:38
Kedves Gádzsó!
Már megkóstoltuk:
sajtospogi.nolblog.hu/archives/2012/07/31/Igy_nez_ki_a_Horthy-szelet/
35.
lujza
2012. 08. 07. 5:14
Pávatoll helyett!:))
Ez azért van, mert ezek a mai kijáratok még jók, de a bejáratokkal valami gond van.
36.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 07. 7:48
Kedves Lujza!
Ön mindig ilyen rejtélyes dolgokat kommentol.
37.
Osszián
2012. 08. 07. 11:12
Én olvastam a Szálasi pert. kevés dologra emlékszem belőle, de arra igen, hogy nagyon megalázóan beszéltek vele a tárgyaláson. a bíró is, az ügyész is. Az tény, hogy mániákus volt, rengeteg ember vére tapadt a kezéhez, arra is emlékszem, hogy a kérdésre, hogy mi a foglalkozása, azt válaszolta: Magyarország nemzetvezetője.
A bíró valóban mániákusnak nevezte.
De az biztos, hogy végig hihetetlenül gorombák voltak vele: letorkolták, kérdeztek tőle, és amikor el kezdett válaszolni, rárivalltak, hogy hallgasson, ilyenek.
Na gondoltam, amikor olvastam: rossz taktika, a viselkedésükben benne van az ítélet, kár az időért, az akasztófa már amúgy is kész volt.
38.
Osszián
2012. 08. 07. 11:17
Adalék:
Elnök: Nem volt lényeges, hogy mit csinálnak a rendőrséggel, csendőrséggel, katonasággal?
Szálasi: Ez mind benne volt a tervben.
Elnök: Azt mondja el, mit tartalmazott ez a terv?
Szálasi: Erre nézve Kovarcz tud felvilágosítást adni.
Elnök: Ön ezt nem is tudta?
Szálasi: Én csak az irányelveket adtam. Megmondottam, hogy a puccsal kapcsolatban az egész pártot és a nemzetet megfelelőképpen be kell állítani.
Elnök: Általános halandzsa. (Derültség a hallgatóság soraiban.) Csend legyen!
Szálasi: Bocsánatot kérek...
Elnök: (közbevág): Ne kérjen bocsánatot!
Szálasi: Én nem mondhatok mást, mint amit tényleg mondottam. ..."
"...Szálasi: Nekem más volt a felfogásom.
Elnök: Önnek a felfogása az volt, hogy pusztuljon akár egymillió ember, csak Szálasi Ferenc és zagyva hungarizmusa uralomra kerüljön. (Nagy taps.)
Szálasi: Ez ellen élesen tiltakozom, Tanácselnök Úr. (Derültség a hallgatóság soraiban.) Az volt az én felfogásom a dolgokról...
Elnök: Figyelmeztetem, nincs tisztában azzal, hogy erkölcsileg mihez van joga és mihez nincs. Csak ennek köszönheti, hogy ezért a kijelentéséért nem kapott újra háromnapi sötétzárkát. Figyelmeztetem, ilyen kijelentéseket nincs joga tenni. Tartózkodjék tőle, mert további fegyelmi büntetésekkel fogok élni. "
Hát így. Jószerével nem is hagyták szóhoz jutni.
39.
Lemur
2012. 08. 07. 11:39
Szerintem veletek az a probléma balliberálisokkal, hogy most bajban vagytok. Magyarázni kell a bizonyítványt, hogy az általatok erőltetett és izzadságszagú nézet, hogy a Jobbik mint párt antiszemita megdőlt. Most gyorsan könyveket kerestek elő és neten kutattok valami nevetséges és lakonikus "bizonyítékért", hogy ne szakadjon meg ez a feszültséglevezetési szórakozási fajtátok, vagyis ne dőljön meg a politikai identitás-meghatározó tézisetek egyik eleme.
Közben annyira csőlátásúak vagytok, hogy ez a sztori Csanád körül senkinek sem annyira hasznos, mint a Jobbiknak, rajtatok meg nevet ország-világ!
És közben még mindig eszetekbe sem jut, hogy nem a Jobbik antiszemita(maximum anticionista), hanem ti vetődtetek ismételten árnyékra.
Boldogok a lelkiszegények!
40.
Shakespeare
2012. 08. 07. 12:22
8-ra.
A házunkban laktak zsidó családok. Az iskolában zsidó osztálytársaim. Egy részük a deportálások megkezdése után tűnt el, 44 tavaszán.
Más részük az ősz folyamán, 44 novemberében ment távúszni a Dunán, nem egészen önként.
És te azon elmélkedsz, hogy Szálaival a bíró nem beszélt tiszteletteljesen.
Szálasit felakasztották.
Szombathelyit állítólag Tito külön utasítására karóba húzták.
Milyen kár, hogy Tito hatása nem érvényesült Magyarországon.
Tiszteletlenül beszéltek szegénnyel.
* ***** ******** ***** életbe !
Tiszteletlen, mondhatni trágár voltam.
41.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 07. 12:38
Kedves Lemur!
Mi ebben a kitérőben arról beszélgettünk, hogy minél nagyobb szájmagyar valaki (tipikusan a nyilasok Szálasitól Vonáig), annál nagyobb a valószínűsége, hogy valami bibi van a pedigréjével.
42.
ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 08. 07. 12:49
Kedves Osszián és Shakespeare!
Sokan úgy értelmezik a védelemhez való jogot, hogy az ne illethesse meg csak a rendes embereket, de a gazembereket ne.
Ez egy nagy logikai csapda. A valóságban az ártatlanokat úgy szokták megfosztani a jogaiktól, hogy gazembernek állítják be őket. Aztán a bíróság úgymond enged a népakaratnak, a lincshangulatnak.
Úgy látszik minden generációnak újra kell tanulnia, hogy amikor még egy sötét gazembernek is meg vannak a jogai, és biztosítják is neki ezeket, még azokat is, amiket esetleg ő maga megtagadott az áldozataitól, ezzel nem a gazembereket, hanem az ártatlanokat védjük.
Az ÁVH túlkapásainak egyik oka az volt, hogy társadalmilag támogatott felhatalmazást kapott a háborús bűnösök kézrekerítésére és megbüntetésére. És utána ezt a felhatalmazást társadalomellenes célokra is felhasználta.
43.
lujza
2012. 08. 08. 21:54
Hátha valaki nem ismeri:))
mek.niif.hu/00400/00449/00449.htm#2
Írja meg véleményét, kérdéseit!
Ez egy mentés. A cikk jelenleg ITT kommenthető »»»»
(A kommentek ide némi késéssel kerülnek át onnan)