ZorróAszter
Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

Nolblog Saját blogom Segítség

Feltöltök

blogolok videót képet hangot

Miért zúgolódnak a nyilasok?

Miért zúgolódnak a nyilasok Laci bácsi, Sanyi bácsi és Karcsi bácsi eljárás alá vonása miatt?

Hát mert olyasféle dolgokra készülnek, amik miatt most Laci bácsit is előveszik.

És ez előre vetíti annak lehetőségét, hogy nagy valószínűséggel ők sem fogják megúszni, ha esetleg idáig jutnának.

Persze a vezérek erre tojnak. Laci bácsira is.

De emiatt esetleg csökkenhet a rohamosztagosok lelkesedése és buzgalma. No és főleg a létszáma.

Pedig milyen szépen eltervezték már azt a szépen ívelő rohamosztagos, pártszolgálatos karriert.

2012. 07. 29.


További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

1
3 Jelentkezz be a szavazáshoz!

Hozzászólások

Eddig 41 komment érkezett

1. Osszián
2012. 07. 29. 23:10

Agyfaszt kapok, ha állandóan azt olvasom - minél több új bizonyíték kerül elő, ítélet, tanúvallomások, minden a világon - hogy de megilleti az ártatlanság vélelme.
Milyen vélelem?
Aztán azon nyomban, jó demagóg szokás szerint előugranak Biszkuval, meg a néhai Bauerrel.

A kedves bácsik. Akik a hazát védték, mi mást. Mindenüktől megfosztott aggastyánoktól, asszonyoktól, gyerekektől. Nagy hőstett ilyenekkel kegyetlenkedni.
Az egész olyan undorító, hogy alig tud az ember róla írni.

2. relatív (látogató)
2012. 07. 29. 23:24

De az IS egy 'érdekes' jelenség - összevetve ezzel a fehéren-fekete ténnyel IS - , hogy a politikai beállítottságtól függetlenül minden hozzászóló ( a nagyon ritka kivételektől eltekintve ) a meg nem valósult, tehát egy vízió alapján megvádolt korábbi miniszterelnökünk esetén - amennyiben itt-ott mégis felmerült - bőszen tagadták az ártatlanság vélelmét két esetben IS !

Most annál nagyobb a 'vélelem' alapján jelentkező 'megbocsátási igény' ! Talán jellemzően a magyar közélet tárgyilagos voltára !

3. ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 07. 29. 23:29

Én általában az ártatlanság vélelmének a barátja vagyok. Még háborús bűnnel vádoltak esetében is.

Ám Csatáryt tudtommal már elitélték.

Úgyhogy az ártatlanság vélelme már csak arra vonatkozhat az esetében, ha esetleg azt állítaná, hogy ő nem azonos azzal a Csatáryval.

De úgy tudom, már nem állítja.

4. relatív (látogató)
2012. 07. 29. 23:48

Fentieket csak annak a hangsúlyozása végett írtam, hogy a magyarok - egy nem meghatározható hányada - jellemzően foglal állást teljesen világos, illetve a sandaságot tartalmazó tényekkel kapcsolatban.

Hiszen a a blogban említett esetekben a mindenki által ismert - sőt, bírósági jogerős határozat -, és világosan egyértelmű esettel állunk szemben, a vacillálás indokolatlan. .... mégis ! Azért ez csak figyelmeztet valamire !?

5. ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 07. 29. 23:52

Kedves Ralatív!

Igen. Én is épp azt találgattam, vajon miért teszik?

Erre jutottam.

6. Osszián
2012. 07. 30. 0:11

Gyakorlatilag nem is tagadott, azt mondta, amit az összes pribék pl. Nürnbergben, hogy parancsra tette. 48-ban túlélők tanúvallomása alapján halálra ítélték Kassán, Pozsonyban lettek meg a periratok, valaki abból a vélelmes társaságból kevesellte a 40 oldalt, ebből leszűrte, hogy alaptalanul ítélték el.
A leghülyébb kibúvóval jönnek, ami létezik. Írtam én, úgy általánosságban a témáról:

"Mára, minden józanul gondolkodó, hazáját szerető „neonáci” lett és ez a köztörvényes, zaklató hordalék nevezi demokratának magát. Kis türelem, mert a következő választáson már a helyükre kerülnek, mert törvényeink vannak, amit ideje alkalmaznunk és az nem felejt és nem bocsát meg!"

Az baszna be, Wolf. Ha minden hazáját szerető alak lesz az etalon, a kutyakorbácsosok a hősök, és a gyilkosok a hazát védők.

Tulajdonképpen, ha globálisan, az összességét nézzük és elvonatkoztatunk egy pillanatra, éppen jól jött ez a Csatáry ügy.
A magát magyarnak mondó jobboldal kimutatta a foga fehérét. Látni lehet fehéren feketén, hogy valójában amire nagyon ritkán - mert nem akarok megsérteni senkit - azt állítottam, hogy náci alapvetés, az bizony náci alapvetés."

Hát itt a bökkenő - ezt a kérdést feszegeted te is. Mi a motiváció.

7. ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 07. 30. 0:42

Kedves Oszián!

Én nem kívánom egyik bácsi halálát sem. Még csak azt sem, hogy ilyen öregen börtönbe zárják őket.

De azt igenis jó üzenetnek tartom, hogy senki se hihesse, hogy a háborúban azt tesz, amit akar. Kiélheti a beteges vágyait, terrorizálhat, ölhet civileket, mert háborúban mindent szabad.

Senki se hihesse, hogy ezt megúszhatja, mert ha nem is akasztják fel, és esetleg még a börtönt is elkerüli, de egész életében bújkálnia kell, és akár még 100 évesen is bíróság elé citálhatják.

Ez pedig teljesen jó üzenet a mai csatáryféléknek.

Nem véletlenül vannak ennyire kiakadva.

Igen, ezt szerettem volna mondani.

8. csaszi85
2012. 07. 30. 2:16

#7 Zorro

"Igen, ezt szerettem volna mondani"

Igen!!! Orulok, hogy elmondtad, mert helyettem is szoltal.

9. lujza
2012. 07. 30. 5:10

*****

10. lujza
2012. 07. 30. 5:17

Leginkább én is a 7. hsz-re.
"szépen ívelő rohamosztagos, pártszolgálatos karriert." - erről meg Radványi Géza: Valahol Európában c. filmjének az a jelenete jutott eszembe, ahol az egyik katona, akit Bárdy György alakított (szegény - ez is egy negatív szerep volt) szinte extázistól csillogó szemekkel teszi a ládába a katona zubbonyát, hogy eljön még az az idő, szép idő, mikor szükség lesz rá megint.

11. Virág elvtárs s.k.
2012. 07. 30. 7:20

7. teljesen korrekt....

........azon viszont joggal háborodik föl a jobboldali csőcselék, hogy Cs László lakása előtt, és privát területre behatolva, személyi jogait semmibevéve zúgolódik egy másik csőcselék ............

Virág elvtárs s.k.

12. ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 07. 30. 7:43

Kedves Lujza!

Igen, emlékszem. Radványi eléggé közelről volt szerencsés megfigyelni az urakat.

Váteszi kép volt.

Ezért van ilyen kemény naftalinszaga a mai gárdistáknak.

13. ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 07. 30. 7:48

Kedves Virág elvtárs!

Felháborodhatna, ha nem ők találták volna fel ezt a kreatív megoldást.

Ezen kívül én ezeket az embereket, Csatáry és csatáryfélék áldozatait, azok leszármazottait nem nevezném csőcseléknek, mert ezzel elárulnám magam, hogy a lelkem mélyén Csatáry hitvallásával azonosulok.

14. Nyifu1
2012. 07. 30. 8:29

.., hümmm, ...
Zsidóverés kutyakorbáccsal .... - Mióta is HÁBORÚSBŰN?!
Mennyivel is Emberiségellenesebb, mint puskatussal Parasztot verni, v. Kulákot kályháraültetni-félholtraverni, kisnemest-kispolgárt bírkaólba telepíteni .... , s NE BISZKUZZÁ MÁ Wazze!
- Ne Biszkuzzá!
????

15. Gordon
2012. 07. 30. 8:37

"vajon miért teszik?"
Pontosan erről tettem fel egy postot tegnap! Kár, hogy a szokásos kommentelők elkerülték a véleménnyilvánítást.
Nyilván azért kapálóznak valamilyen formában (pl ártatlanság vélelme), mert a dolog tárgyalásával saját ügyük szenvedne kárt, így magukat védik. A mocskos szennyes nem szép látvány, szebb az árpádsávos zászló meg a bohócmaskarák, "hagyományörző" rendezvények, meg (nyilas) temetések "hazafias" szólamai. A valóság csak rontana ezeken.
Van azért más motívum is - leírtam a postomban.

16. ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 07. 30. 9:28

Kedves Funyi!

Annyival, hogy innét a kassai téglagyárból a megsemmisítő táborba vitt a vonat, és ő volt szives rájukriglizni a marhavagont.

Az, hogy mivel és hányszor verte az embereket, az teljesen mellékes. Azért legfeljebb pár évet kapott volna még Igazságtalan Mátyás alatt is.

17. ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 07. 30. 9:37

Kedves Gordon!

Igen. Egyetértek.

És kiváncsian várom, ilyen bevezető után mikor kezdik pedzegetni Szálasi rehabilitálását.

18. lujza
2012. 07. 30. 10:02

Gordon: mert nem tudják mit cselekszenek. Nekem szent meggyőződésem. Okos emberek kihasználják primitívebb ösztöneiket, érzelmeiket. Azt kéne kinyomoznia annak, akit ez igazán érdekel, hogy ki mozgatja a szálakat vagy bábukat - kinek melyik tetszik.

19. Gordon
2012. 07. 30. 10:07

17. ZorróAszter
Ha a fidesz marad, erre is sor kerül 2014 után. Majd történész urak revideálnak először egyes tényeket, rámutatnak Szálasi idealista voltára, áthárítják a förtelmet az engedetlen alattvalókra, marad Szálasi, aki ezekről nem tudott ill. nem akarta. Fog ez menni!
Prohászkát már szobrozzák, Horthy f@sza gyerek lett, nyilas szarháziak (régiek és újak)szalonképesek kormány-szinten. Miért pont Szálasi maradna ki?

20. nobody is here
2012. 07. 30. 10:22

RE: 14. Nyifu1
2012. 07. 30. 8:29

"Zsidóverés kutyakorbáccsal .... - Mióta is HÁBORÚSBŰN?! "
Basszuskulcs, Nyifu! Már neked is rögeszméid vannak a puskatussal való "parasztverésről" és egyebekről.

Tudnék ám én is beszélni személyes emlékeimről, amikor az immár "demokratikus" rendőrségünk veri félholtra a földre tepert, megbilincselt ártatlan embert, de úgy ám, hogy bordatörés meg egyebek következtében lábra sem tud állni. De nem teszem. Arra sem hivatkozom, hogy a félholtra vert ember nem volt zsidó, mert ez nem erény és nem bűn.

Az eszközöket tekintve is azt kell mondanom, "kutyakorbács" sem szükségeltetik ahhoz, hogy valaki a szadista hajlamait kiélje. Megfelel a közönséges gumibot is, sőt szabadkézzel, kvázi eszközök nélkül is el lehet követni. Cipővel, bakanccsal nagyon nagyokat lehet rúgni, netán fejbe. Olyan "munkát" is lehet végezni, hogy csoda, ha az áldozat életbenmarad. Netán egy gestapós ott is elszörnyülködött volna a kegyetlenség látványától.

Csak utalok rá, hogy ez minden kornak a velejárója. Van, aki észreveszi, van, aki nem. Ma ezt valóban nem hívják háborús bűnnek, de csupán azon okból nem, hogy formálisan nincsen háború. Nem állunk hadviszonyban senkivel. Amire én hivatkoztam, az a békés építő korszak hétköznapi bűne. Ez is a hétköznapi fasizmus tárgykörébe tartozó dolog.

Unalmas már a Te "Biszkuzásod" is wazze...

Mindezt azért mondom el, mert a személyes elfogultság még nem ok arra, hogy az ember ne tudjon különbséget tenni az egyedi és az általános között.

Sajnos a magyarországi zsidóság deportálása egy olyan történelmi kor volt, amikor a "hatósági közeg" által elkövetett "sima" erőszak vagy a "különös kegyetlenséggel" elkövetett minősített "szadizmus" általánosságban szabad kezet kapott és mindenki büntetlenül kélhette ezirányú hajlamait. Holott "békés" és "kulturált" körülmények között is HALÁLBA KÜLDTEK ÁRTATLAN EMBEREKET - mindenféle extra szadizmus nélkül.

Úgy hogy kedves Nyifu, a "kulákok" sérelmeit ne emlegesd már egy lapon ezzel a vészkorszakkal! Legyen már benned egy kis erkölcsi érzék!

21. MaNetti
2012. 07. 30. 11:05

Függetlenül attól, hogy Csatáry előállításával s annak üzenetével maximálisan egyetértek, azért, halkan, csak nagyon halkan kérdeznék valamit! Ha békeidőben, ezer ember fegyverrel a kezében bármit megtehet egy országban, bárkivel - konkrétan itt a Fekete Seregre gondolok - akkor miért is kell csodálkozni egy gárda megalakulásán (ha a politikai felhangot lefejtjük)?
Egy ezrede volt valakiknek itt a hazánkban, felfegyverezve - akikről a rendőrség tudott! S hány fegyveres van még akikről nem tud, nem akar tudni? Hol vannak és mit csinálnak? Kilakoltatnak? Fiatalokat vernek diszkókban? Behajtanak védtelen öregeknél? ....és ki irányítja őket? S minek hívják őket? Ügyvédek, közjegyzők - melyik kezének?
Kitől is kell most pillanatnyilag félni? Mert bizony kell, nagyon is kell!

22. lujza
2012. 07. 30. 11:14

MaNetti: ki tudja, lehet, ezeket a kopaszokat is valaki ilyen ember rángatja!!!!

23. ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 07. 30. 11:32

Kedves Manetti!

A rendőrség és az alvilág, a rendőrség és a szélsőjobb összefonódása eddig se volt titok.

Mint ahogy az sem, hogy itt számtalan nyílt, vagy hagyományőrzőnek, lövésegyletnek álcázott felfegyverzett félkatonai szervezet működik. Valamennyi neonáci.

Minannyian arra számítanak, hogy előbb-utóbb akkora lesz a káosz hazánkban, hogy majd jó pénzért kamatoztathatják szaktudásukat szolíd halálbrigádokként, esetleg rohamosztagosként, lágerőrként. Nagyobbralátóbbaknak zsírosabb állásokra is fáj a foga.

Néhányan már XXI. századi Röhmként, Himmlerként látják magukat.

De legalábbis körzetvezető testvérként szép fekete egyenruhában, sapkában, árpádsávos karszalaggal.

24. MaNetti
2012. 07. 30. 11:33

Lujza!

Nem vagyok benne biztos, de úgy rémlik talán éppen ZorroAszter írta itt egyik posztjánál, hogy a láthatatlan erőktől, a pénzes bűnözőktől jobban kell félni, mint egy tanktól. Mert a tank látható, azt esetleg még ki tudott kerülni, vagy akad valaki aki elránt előle!

25. lujza
2012. 07. 30. 11:52

Hát ez az. Mármint, hogy a láthatatlan erőktől jobban kell félni.

Az őrző-védő cégek már mostanra betolakodtak mindenhová, ahol semmi keresni valójuk nem lenne. Lassan már egy óvodában is őrző-védő cég teljesít portaszolgálatot. Olajosnál olvastam, hogy az olajozásból szerzett pénzeket az "új generáció" az éjszakai életben forgatta volna, hiszen ide voltak "összeköttetéseik", ezért robbant ki harc a szórakozó helyek, éjszakai élet újraelosztásáért. Vegyük még hozzá ezeket az őrző-védőket. Állítólag az ilyen bűnözéshez gógyi kell, de én úgy látom, ezek szerint máshoz sincs nekik, mint az éjszakai élethez, meg az őrző-védősködéshez. Hát ez szerintem nem valami sok. Attól a rettenetes nagy gógyitól igazán telhetne több fantáziára is!!!

26. lehar
2012. 07. 30. 12:05

Vajon, miért teszik?
Mert tehetik, méghozzá állami támogatás mellett. Ahol a parlamentben nyilt zsidózás, cigányozás... folyhat, ott az utca embere bármit megtehet.:(((

27. MaNetti
2012. 07. 30. 12:07

Kedves ZorroAszter!

Hazánkban a káosz nem "lesz" már van! Éppen a napokban került a kezembe, egy a Magyar Közjegyzői Kamara egyik tagjától kibocsátott fizetési meghagyás. Az apró betűs részben az olvasható, hogy a közjegyző nem köteles vizsgálni az adott követelés valódiságát, viszont ha nem mondanak ellent neki - a követelés összegének 1 százalékának befizetésével egyetemben - akkor az jogerőre emelkedhet. Így jogerőssé válik és törvény nevében foszthat ki bárki, bárkit!
A jog rendszerünk milyen ideológia alapján működik?

28. lujza
2012. 07. 30. 12:18

Persze, ha jobban belegondolok, lehet nincs igazam, és már pl. az egészségügybe is betették a lábukat. Ehhez viszont hozzáértő, szervilis "segítők" kellenek.

29. lujza
2012. 07. 30. 12:20

Ez már off volt elnézést. Sajnos én nem tudom kitörölni a sajátomat.

30. lujza
2012. 07. 30. 12:20

Mármint hozzászólást.

31. lujza
2012. 07. 30. 12:27

Szóval nem tudom kitörölni más blogjából a saját hozzászólásomat, na! Ebbe most beleragadtam, mint sün a rágóba.

32. ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 07. 30. 12:35

Kedves MaNetti!

"A jog rendszerünk milyen ideológia alapján működik?"

Az erősebb kutya eszik elv, valamint Hammurábi IV. törvénye alapján. :o)

33. MaNetti
2012. 07. 30. 12:55

Na, igen :-))))

34. Nyifu1
2012. 07. 30. 13:34

NE CSESSZÉTEK!
ITT A FASIZMUS! .- Pesten ÍRTCCSÁK A ZSIDÓKAT!
- S Minden IGAZ EMBER AGGYYA TOVÁBB! ..., Pesten írcccsák a zsidókat!!!!
VILÁG ANTIFASZISTÁI!
- NE HAGGGGGYÍÁTOKMÁ, ... HOGY Pesten Írccccscák a Zsidókat ....

35. Virág elvtárs s.k.
2012. 07. 30. 13:52

Csatáryt tudtommal elítélték.....igen...elítélték, ugyanott, ahol elítélték Esterházy Jánost is...halálra.....és elítéltek 700 magyart, háborús bűnökért, nem egészen 3 hét alatt......

Ha itt a bloggolók csőcselékezhetik a Gyurcsány ellen tüntetőket, akkor én is csőcselékezhetem a Csatáry ellen tüntetőket, sőt, a Csatáry mellett tüntetőket is.

A Csatáry ellen tüntetők között egy sem volt, aki személyesen elszenvedője lett volna bárminek is. Magyarán felheccelt csőcselék minősítés nem kifogásolható.

Virág elvtárs s.k.

36. Virág elvtárs s.k.
2012. 07. 30. 13:59

13. nem jó következtetés.

Ha Csatáryt megfélemlítheti egy csőcselék.....még ha a maga módján "nemes" eszmék szolgálatában teszi is, - mi gátol majd bárkit abban, hogy ugyanezt a törvénytelenséget máskor más ellen más indokokkal tegye meg? Csírájában kell elfojtani a törvénytelenséget, akkor is ha a törvénytelenség magasabb eszmékkel megmagyarázható.

Virág elvtárs s.k.

37. ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 07. 30. 14:02

34. Nyifu1 2012. 07. 30. 13:34

Kedves Funyi!

Természetesen senkise írtja a zsidókat. Mondjuk a cigányokat egy kicsit megkezdték, de a zsidókat még csak szídják, kb. úgy, mint 1920-1930 között.

Hun vagyunk még 44-től?

Hun van még karácsony?

38. ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 07. 30. 14:04

Kedves Virág elvtárs!

Ez itten egy szabad blog. Itt azt csőcselékez le, akit akar.

Még engem is, de ezek után az nem nagy kunszt.

Én is a törvényesség barátja vagyok, de nem mindig.

39. nobody is here
2012. 07. 30. 15:57

RE: 35. Virág elvtárs s.k.
2012. 07. 30. 13:52

"Ha itt a bloggolók csőcselékezhetik a Gyurcsány ellen tüntetőket, akkor én is csőcselékezhetem a Csatáry ellen tüntetőket, sőt, a Csatáry mellett tüntetőket is."
A mások bunkósága neked felmentést szolgáltat ugyanarra. Kívánatos volna, ha neked saját magadnak megvolna az erkölcsi mércéd arra vonatkozóan, hogy kicsoda a "csőcselék".

Szerintem mindent nagyon konkrétan meg lehet beszélni és le lehet tisztázni. Például a Gyurcsány ellen tüntetőknek szerintem igazuk volt, Gyurcsánynak le kellett volna mondania! Ettől függetlenül én is úgy gondolom, hogy 2006-ban az utcai zavargások a focihuligánok, a "csőcselék" műve volt. Erről érdemben lehet beszélgetni egymás hülyézése nélkül.

A Csatáry ellen tüntetők valahogy nem ugyanaz a kategória mint a focihuligánok, a kukákat és autókat gyújtogatók 2006-ban. Ha nem így gondolod, akkor nálad valami értékzavar van.

"A Csatáry ellen tüntetők között egy sem volt, aki személyesen elszenvedője lett volna bárminek is. Magyarán felheccelt csőcselék minősítés nem kifogásolható."

A holokauszt borzalmait vagy akár a háború borzalmait - hál' istennek - én sem szenvedtem el. Ennek ellenére a mai kori fajgyűlöletnek ugyanúgy elszenvedője vagyok mint a cigányok és a zsidók, akik ellen közvetlenül irányul. A lassan fizikai terrorba átcsapó véleményterror áldozatának tartom nemcsak önmagamat, hanem az egész békés magyar lakosságot, akik kénytelenek vagyunk eltűrni a Magyar Gárda meneteléseit, járőrözését, bakancs-csapkodását, zászló lengetését, cigányozását és zsidózását; akik kénytelenek vagyunk eltűrni a Jobbik parlamenti Tiszaeszlározását, a szoborállításokat, szoboreltávolításokat, nyilas személyiségek rehabilitálását és egyebeket.

Magyarán a felheccelt csőcselék minősítés igenis joggal kifogásolható.

40. hermano00
2012. 07. 30. 16:48

Én csak arra lennék kíváncsi,hogy azt a"néhány évet",Kanadában,miképpen tudta megúszni!???

41. ZorróAszter (szerkesztő)
2012. 07. 30. 17:35

Kedves Hermano00!

Ha jól emlékszem, álnéven bujkált, és jugoszláviai magyarnak adta ki magát.

Írja meg véleményét, kérdéseit!

Ez egy mentés. A cikk jelenleg ITT kommenthető »»»»

(A kommentek ide némi késéssel kerülnek át onnan)

Címkefelhő

@hm belfold @hm kulfold @hm kult @hm tech 1919 1956 20111023 2012 12 21 24 óra 56 A hetedik pecsét A természetfilozófia matematikai alapjai Ádám és Éva Adolf Hitler Albert Einstein Aljanépek Alkotmány állatok Alma Álmos álom általános alvási bénultság alvási paralízis Amerikai Népszava Anders Anton Pavlovics Csehov apokríf árják Árpád Atlanti charta ÁVH ÁVÓ Az Élet Értelme Az ember aki túl keveset tudott Bacsó Péter baloldal baromarcú Bary József Bástya elvtárs Bástya elvtárs lánya Bayer Zsolt Bayer Zsolt Orgovány Biblia Bibó Bizánc Bornyi Sándor brainstorming Bristol buddhizmus büntetőeljárási törvény Casablanca cenzor cenzúra Chai Christine Lagarde Churchill Clark Ádám tér Clifton híd Csatáry László Csehov Csillag csuklyás hacker Csurka István De Sade Demokratikus Koalició díj DK Dörner György Durrington Elbert János elhárítás ellenforradalom elővigyázatossági megállapodás előzetes mentesség Eötvös Kollégium Etűdök gépzongorára evangélium évszakok fajelmélet Farkas Mihály Farkas Vladimír fasiszta fekete mise feuillant FIDESZ filozófia fizika Fodor András forradalom földönkívüli filozófusok Galambos Lajos Galaxis útikalauz stopposoknak Galileo Galilei Generalplan Ost genetikailag Gironde globalizáció Gólem Google Google Street View Gömbös Gyula gravitáció gumiló György Gyurcsány Ferenc Hádész Hádész háza hamis vád Hankiss Elemér Harunalrasid a NOLBLOG ESZE Határon túli magyarság Hazug cenzorok HCJD hitel Hmmmm Homérosz hónapok Horthy Miklós Hubble huszárvágás hülyék logikája Hűség színHáza idő IMF Ingmar Bergman irodalomtörténész Isaac Newton Isambard Kingdom Brunel István jakobinusok James Nasmyth Jane Birkin Jézus JOBBIK József Attila Kádár Káin és Ábel Káin gyermekei Kalászos Karancskeszi Katyn Kazár Birodalom Kazária kémbotrány kémkedés kémügy Képíró Sándor KériSzépen Kertész Ákos Kertész Mihály készenléti hitel kettős állampolgárság Kettős mérce KGB Koan kollégium kommunista kontraszelekció Kopácsi Sándor kormány Kövér László köztársasági elnök közgazdasági Köztársaság tér Kubatov Gábor Kun Béla Laborc Sándor Lator László Lázár János liberális liberálisok liberalizmus lincstörvény Ling doktor lipótmezei megnyitás lobogó lobogója logika Löw rabbi Lubjanka Lukács György Lukácsy Sándor Magyar magyar kártya Magyar Köztáraság zászlaja Magyar Köztársaság Magyar Nemzeti Szocialista Párt magyar zászló Magyarország magyarság Maja naptár Manci néni márki Matolcsi Matyica mazochizmus médiatörvény Mein Kampf Michael Curtiz Michelangelo Antonioni MIÉP Miniszterelnök mise MOSZAD mozi Mumus Munka Törvénykönyv Munka Törvénykönyve műfelháborodás műmagyar náci fajelmélet Nagy Imre Nagyítás Nagymama nagypolgárság Nauszikaa Negyedik Köztáraság Nemzeti Felszabadítási Front Nemzeti Hírközlési és Média Hatóság Nemzeti Valutaalap nemzetközi nagytőke Nemzetközi Valutaalap népbiztosok Newton niceai hitvallás niceai zsinat NKVD Nobel nyelvújítás nyelvújító Nyikita Mihalkov nyilas nyilasok Nyírő József nyugger Odüsszeia Odüsszeusz Orbán Orbán Viktor orvos orvos elvándorlás Pál apostol Palócföld Palócország Pap Ignác Parlament patkó Perry Mason Persona perspektíva Pesti srácok Péter Gábor Philosophiae Naturalis Principia Mathema Pi Pieter Bruegel Piros László plágium Platonov Quodlibet Rácz Kálmán Rákosi Rákosi Mátyás Raoul Wallenberg REM rémhír Rendőrség Roosevelt Schmitt Pál sci fi horror Semmelweis Egyetem Sibrik Miklós felüljáró Sigmund Freud Sikorski Soho Solymosi Eszter SS SS Great Britain Stonehenge Szabó Dezső szadizmus szakdolgozat Szálasi Ferenc Szamuely Tibor Szent Korona Szent Korona tan Szent Péter esernyője szeretet Szilvásy György Színről színre Szovjetunió Sztálin T4 program Tanácskormány Tanácsköztársaság Tanú tárgyalás Tarlós Tarlós István Tarski TASZ tél tengeri népek Tiszaeszlár tömegvonzás Trafó transzcendens Turán Turáni Átok Tükör által homályosan Új Munka Törvénykönyv Új Munka Törvénykönyve Új Színház unortodox untermensch übermensch ügyvéd űrtávcső vadászok a hóban Vátra védőügyvéd vérvád vérvád tagadók Veszprém Victor Laszlo Vietkong Vietnami Néphadsereg Viktor Viktor László vlágvége Vo Nguyen Giap Wass Albert Wenceslaus Hollar woodhenge Yankari zászló Zen Zentai Károly zéta Reticuli zuhanás zsidó népbiztosok