ZorróAszter
Mottó: Láttál-e már fa tetején jurtát, mit egy kurta nyelű lándzsa hegye fúrt át?

Nolblog Saját blogom Segítség

Feltöltök

blogolok videót képet hangot

avagy a műmagyarok műfelháborodása

Kertész Ákos a legújabb partiban a lipótmezei megnyitással kezdett:
az ellenfél sötét gyalogjával (nem paraszt!) leütötte a sötét futóját.

Mire az ellenfél homlokon dobta a gumilóval.

A parti a lovagiasság szabályai szerint folytatódik.

A szereplők is, a közönség is remekül szórakozik.


Kertész Ákos reggeli ATV-s napkeltés interjújában kimagyarázta magát.

Egész elegánsan.


Még csak Ady Endrére, József Attilára sem hivatkozott. És még arra a jellemző magyar vonásra sem, hogy akit/amit szeretünk, azzal igazságtalanabbak és türelmetlenebbek vagyunk, mint akár a közömbösökkel szemben is.


Persze úriember úri társaságban nem szólítja Dagadt-nak a túlsúllyal küszködőket, és nem hívja Kopasz-nak a ritkuló hajú honfitársát.


De hol vannak itt úriemberek?


2011. 09. 06.


További cikkek »»»»

Ne nézd a hozzászólások dátumát! Szólj hozzá bátran bármikor!

0
2 Jelentkezz be a szavazáshoz!

Hozzászólások

Eddig 79 komment érkezett

1. ahonfia
2011. 09. 06. 23:24

Manapság már nem a paraszt, hanem a városi a szitokszó.

2. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 06. 23:37

Van benne valami.

3. relatív (látogató)
2011. 09. 06. 23:42

Látható, hogy a melldöngetők - akik minden hol mindenkivel összevesznek egyébként - híven nagy magyarságukhoz az igazság ( ha azt egyáltalán felfogják ! ) hallatán rendesen magukhoz nyúlnak !

Azt, hogy mindenkit - a magyar embertársaikat IS - galádul semmibe vesznek, folyamatosan hazudnak mindenkinek ( természetesen a hátuk mögött 'kiröhögik' a hívőket IS ! ) azt rendben lévőnek gondolják, de ha ez valaki előtt világossá válik, még ők sértődnek meg !

Jellemzően, és híven az oly sokat emlegetett jelzettekhez ! Az persze szintén jellemző, ki kéri ki a jelzőket magának az igazmondóktól !

4. ahonfia
2011. 09. 06. 23:53

3. relatív (látogató)
2011. 09. 06. 23:42, vannak olyanok is, akik dogmásítanak történeteket a XXI. században.
S ha valakinek nem tetszik, akár be is csukatják.
Érted a fokozást?

5. Nyifu1
2011. 09. 06. 23:59

..., valahogy azért meg van annak a bája, hogy azok, akiknek szólt Kertész levele, A Zemeszpések nem vették a lapot, - De a LIBERTIÁNUS nagyokos ZÉrtelmiség vérig sértődött, hogy közülük valaki a pofájukba vágta a saját belterjesen pökhendi Magyar- és Nemzetgyűlölő mivoltukat!
- az orruk elé nyomta a tükröt, és meglátták saját ocsmány képüket!
S HA nem uralták volna, gyűrték volna maguk alá a Magyar Baloldalt, a Magyar progressziót, befolyásolva ezzel a nemzet sorsát is, - akkor mondhatnánk azt is, hogy CSAK párszáz degenerált, szellemi fajtalan belterjes magánügye .....

6. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 0:00

Kedves Relatív!

Szerintem Kertész Ákos igazságtalanul általánosított. De ez egyrészt népbetegség, másrészt kimagyarázta magát.

Egyébként a műfelháborodás is az.

Mármint népbetegség.

7. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 0:11

Kedves Funyi!

Ahogy nézem, Kertész mindenkibe belerúgott, akit felnézve meglátott.

Csak az úszta meg, aki elszaladt, vagy akit véletlenül kifelejtett.

8. ahonfia
2011. 09. 07. 0:12

6. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 0:00, ez valóban müfelháborodás, gagyi. Tehát a valódi felháborodást helyettesíti, aminek a valódi hatalmi viszonyokat kellene érintse, de azt nem lehet, mert az dogmákba ütközik.
Tegnap az egyik német adón láttam egy riportfilmet Schröderrel meg Fischerrel. Viszonylag kendözetlenül elmesélték, hogyan indult az Iraq elleni tudatosan hazugságokra épülö háború.
No, ez ellen nem lehet felháborodni, mert a tömeg nem ismeri, fel se fogja, mennyire hazug az egész rendszer. De persze összeesküvések nincsenek, az is dogma. Pedig ha valaki ezt hallotta, akkor erös kétségei támadtak az ikertornyok történetét illetöen is.
Én népbetegségnek tehát a kondicionáltságot tartom, a minden hülyeség hitét.

9. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 0:19

Kedves Ahonfia!

Tulajdonképpen egyet is tudnék érteni azzal, amit most írt.

Szerintem bármit lehet kérdezni. Bármit lehet feltételezni.

És persze okosabbak is lehetnénk. De akkor okosabban is hazudnának nekünk.

Bár az se lenne hátrány. Mert néha nekem is fáj már.

10. Nyifu1
2011. 09. 07. 0:33

9. ZorróAszter (szerkesztő)
A Hazugság mindig "helyzeti előnyben" van az eszméléssel ....
:))!

11. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 0:55

Nem hiszem. Az emberekben van természetes gyanakvás is.

Sok politikus vérzett már el azon, hogy azt hitte, ezt népet akármilyen hülye meghülyítheti.

Ami igaz is, de azért nem akármilyen hülyének sikerül. Csak a tehetségesebbjének.

12. granicsar
2011. 09. 07. 5:57

A műfelháborodás!!! Hú de beletaláltál a közepébe :))))
Ha reggelente zsenialitási díjat osztogatnék, ma reggel te kapnád :DD
Azért az jólesett, hogy valaki a PC beszélőkhöz vágott egy követ, mépgedig a sajátjaik közzűl...
Kár, hogy itt nem vehető az ATV.

13. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 7:20

Kedves Granicsár!

Dehogynem:

atv.hu/

A Kertész interjú:

atv.hu/videotar/20110906_botranyt_kavaro_kijelentesek

14. jus
2011. 09. 07. 8:36

Ez az ország hosszú évek óta tele van műbalhéval, műfelháborodással, műszolidaritással, műgondolatokkal, egyáltalán, ordibálással, sárdobálással, anyázással, gőggel, ...mintha celebekből állna az egész közélet. Ebben aztán részt vesz zsidó-cigány-magyar-baloldal- jobboldal-liberális-konzervatív.
A műbalhékat életben kell tartani, hogy nehogy megtanuljanak az emberek egymással értelmesen kommunikálni és egymás véleményét meghallgatva gondolkodni.

15. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 9:16

Megnéztem az ATV adást. Nos, az író "úr" elképesztő módon arrogáns és pofátlan!
1. jó, hogy ő megtanult írni, de ha "olvashatatlan" az írása (vagyis félreérthető), azért az olvasó a hibás? Miért kellene az olvasó az író esztétikai szándékait ismerje? Fejezze ki magát közérthetően! Ha egy festményről nem lehet tudni, hogy melyik a helyes helyzete, akkor a festő ne aprehendáljon , hogy fejjel lefele akasztották a falra a művét!
2. OK, hogy nem mindenkire vonatkozik, de ha ő a baloldalt akarta keresztre feszíteni, miért általánosít? Jellemzően pont a baloldal nem vette a lapot, sőt védelmébe vette és a jobboldaliak háborodtak fel! Ez volt a cél?
3. Pofátlan hazugság, hogy a magyar hivatalos szervek nem kértek volna már sok ezerszer bocsánatot azért, amit tk. a magyar nép nem is követett el! Zsidó törvények életbeléptetése, deportálás nem egyenlő a holokauszttal! Ahogy a törvénytelenségek révén elkövetett büntettek sem! Kertész ugyanabból az alapálásból indul ki mint a MÁV ellen pert indítók! Nem a tényleges tetteseket, hanem a kényszerből cselekvőket ítélí el! Próbált volna meg valaki (csendőr, vasutas) ellenszegülni a parancsnak! Nem tudok róla, hogy a szlovákok Tisó, a románok Antonescu miatt nagyon bocsánatért esedeztek volna! Pedig ők jószántukból, s nem német fennhatóság nyomása alatt vettek részt a holokauszt végrehajtásában! Miért kellene az akkor meg sem született magyaroknak bűntudatuk legyen azért ami 44-45-ben történt? S az atrocitásokban részt nem vevőknek ? A bűnösök megfizettek érte, miért kellene hetediziglen megpróbálni a bűnösséget ráerőltetni valakikre, akkor amikor az ellenük elkövetett bűnökért soha senkit nem vontak felelősségre!

16. Nyifu1
2011. 09. 07. 9:50

15. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 9:16
..., NEM EZ A LÉNYEG!
- Mint fentebb, az 5.-ben mondám:
Ez a "Nyílt Levél" nem a Magyarságnak, s nem a Magyarságról szól, - Hanem a Magyarország( i ) Bal-Liberális ELITRŐL!
Nekik, - ÉS Róluk!
- DE ŐK NEM VESZIK A LAPOT! ...., nem az Ő INGÜK, azaz nem ismernek rá a saját ruhájukra, ... szégyenlik, inkább letagadják, elsunnyogják!
.... csak azon a Genetikán vagy miafenén vannak vérigsértődve .... !!!

17. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 10:07

OK, Funyi! de:
1. KÁ is közéjük sorolja magát, ergo tudnia kellene, hogy ha nem fejezi ki közérthetően magár a cimzettek nem fogják tudni, hogy nekik szól a levél!!
2. Nagyon erős a gyanúm, hogy Képiró nem elitélése is sokat nyomott a lantban a holokauszt felemlegetésében! Hogy jövünk ahhoz, hogy nem fogadjuk el Zuroff olvtárs utasitásait s nem szórunk hamut a fejünkre/ruhánkra, megszaggatva azt s nem itéljük el a csendőr századost száz évre! No ez verte ki a biztositékot a Kossuth- dijasunknál!

18. Osszián
2011. 09. 07. 10:21

Na, ha már egy ötperces írást félóráig kell magyarázni...

19. Nyifu1
2011. 09. 07. 10:32

17. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 10:07
Igen!
..., persze ez mind-mind! ..., meg az egész XX. századi frusztláltsága a Magyarországi Baloldali Értelmiségnek ...., hogy mindig IS lenézte, és MEGVETETTE Népét, Nemzetét, Fajtáját, Országát ...Történelmét, Sorsát! ....

20. Nyifu1
2011. 09. 07. 10:35

19. Nyifu1
2011. 09. 07. 10:32
.., S "Ezek után" még csodálkoznak, hogy a Magyar NÉP örökre elhajtotta ŐKET .....
???!

21. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 10:36

Kedves Jus!

Van abban valami, hogy a kontraszelektíven kitenyésztett elit csak úgy tudja fenntartani magát, ha a politikát sárban dagonyázássá aljasítja, hogy minden éppeszű potenciális vetélytárs messze meneküljön a politikai apátiába.

A baloldal nem veszi észre, nem akarja észrevenni, hogy ez a dagonya mindig is a jobboldalnak, főleg a szélsőjobbnak kedvezett. Mert ebben a kontraszelektív "Enyém a vár!" játékban ők is érintettek.

De nekünk, baloldaliaknak akik nem tartozunk ehhez az elithez és nem is akarunk oda tartozni, ez nem kóser.

22. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 10:39

20. Nyifu1 2011. 09. 07. 10:35

Kedves Funyi!

A politikában nincs "örökre". Legfeljebb 2014.

Azzal, hogy a kritika zöme nem nevesítve az MSZP-t érte, azzal egyetértek.

Persze most hogy mindenki Kertész seggét porolja, hülyék lennének közéjük állni, mondván "Ne bántsátok szegényt! Hisz elsősorban minket küldött el az anyánkba."

23. Nyifu1
2011. 09. 07. 10:41

17. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 10:07
BéDéKá Piréz nicktársunk nagyon korrektül kielemezte ennek a mechanizmusát ....
manzard.nolblog.hu/archives/2011/09/04/Kertesz_Akos_-_a_hetszer_kinos_ugy/
....................................
:))

24. Nyifu1
2011. 09. 07. 10:46

22. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 10:39
..., HÁT ÉPPEN "EZ AZ"! .... , - De mégis MI lettünk hétpofára LEFASISZTÁZVA!
- Ennek a "Baloldali Elitnek" egyszer ezért is el kell majd számolnia!

25. Nyifu1
2011. 09. 07. 10:56

22. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 10:39
...., Kériszépen blogjában már kifejtettem:
..., Évente 100ezer vénember meghal, .... ezek fele MSZPés volt, azaz 2014-re 200-250ezer szavazót veszít az MSZP csak a Gerontológia jóvoltából, mert a helyükbe lépő új választók, már nem is hallottak az Zemeszpéről, csak mint az avit rosszról .... , - de és mint egész Európában .....
Huss a Liberálbolsevizmus, .... mert már elfelejtették a hetvenesévek Eurókommunizmusát is Eurószocialistáit is!
NINCS ÚJ baloldali gondolat, némelyek még mindig Marxhoz kapkodnak ..... ??!!

26. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 10:56

Elolvastam BDK-t. Nem értek egyet azzal, hogy Kertész megsértette a magyarságot. Aki egy rasszizmus által sújtott kisebbséghez tartozik, és rasszista, sőt fajelméletből vett műszavakkal vagdalkozik vissza, az szimplán hülye.

Lehet-e idős zsidó származású magyar író egyszer hülye?

Hát persze. Még kétszer is.

27. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 10:59

25. Nyifu1 2011. 09. 07. 10:56

De ezzel ugye nem azt akarja mondani, hogy a gerontológusok célzottan irtják a szocikat?
("Gerontológia jóvoltából")
:o)

"...némelyek még mindig Marxhoz kapkodnak..."

Igen. Én is. Ha hagyná.

28. Osszián
2011. 09. 07. 11:21

..., Évente 100ezer vénember meghal, .... ezek fele MSZPés volt, azaz 2014-re 200-250ezer szavazót veszít az MSZP csak a Gerontológia jóvoltából, mert a helyükbe lépő új választók, már nem is hallottak az Zemeszpéről, csak mint az avit rosszról .... , - de és mint egész Európában .....
Huss a Liberálbolsevizmus, .... mert már elfelejtették a hetvenesévek Eurókommunizmusát is Eurószocialistáit is!
NINCS ÚJ baloldali gondolat, némelyek még mindig Marxhoz kapkodnak ..... ??!!"

Ekkora sötétséget egyetlen fejben...
Honnan szedi ez ezeket?

Komolyan mondom, kezdem érteni, hogy annyian becumizzák a fideszes tartalmatlan lózungokat, és hogy az ilyen homályagyakra épít a maffia. Elhisznek minden marhaságot, mert el akarják hinni.

Honnan veszed te szerencsétlen, hogy az évente elhunytak fele mszp-s volt?

A százezer elhunyt az a népesség (10 millió magyar) 1%-a, nem az mszp 50%-a!

Arról nem is beszélve, hogy fiatalok is vannak köztük.

"Sötét van, nem látok
Gyere babám gyújtsál világot"... :-DDD

29. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 11:50

Oszi, sajnálattal és részvéttel közlöm veled, hogy a választások óta értelmi képességeid/felfogó képességed rohamosan csökkenő tendenciát mutatnak! Értelmetlen fröcsögéseid ezt jól jelzik avatott szemlélők számára! !
Az mszp szavazótáborának nagyrészét nyugdijas korosztályúak teszik ki. Fiatalabb kb. annyi van köztük mint amennyi ezek részesedése az elhalálozottak közt. Így nem igazán látom értelmét az aprehendálásodnak.
Esetleg Kertész elvtársad fröcsögéséhez is lenne hozzáfűzni valód, vagy te is osztod a véleményt, akár Szanyi elvtársad?

30. Nyifu1
2011. 09. 07. 11:58

27. ZorróAszter (szerkesztő)
A Gerontoligia NEM "Tevőleges, beavatkozó tudomány", csak folyamatokat felmér, leír, dokumentál .... - vagy valami ilyesmi ....
:))!
..., mint mondám: - évente természetes uton IS legalább 50ezer potenciális MSZP szavazó elvész! .... - négyévente 200ezer .... (??!)
:)))

31. Nyifu1
2011. 09. 07. 12:01

29. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 11:50
...., valami tudatmódosítóval mérgezi magát, vagy Agysejtcsökkentőt szed!
:)) !

32. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 12:09

Elég ha a Népszava (itthoni s az ámerikai), a NOL , 168 óra s társaik marhaságait , no meg elvbarátai fröcsögéseit komolyan veszi! Ez már tökéletes szenilitást garantál számára pár lven belül!-:))

33. Osszián
2011. 09. 07. 12:14

Vasgereben, én nagyon keményen bíráltam Kertészt Rasid blogján.
Leírtam, hogy akkor, amikor Orbánt is bírálom a genetikázásért, akkor bizony nem hallgatom el a véleményemet Kertésszel kapcsoltban sem.

Emellett rámutattam a mondókája logikai képtelenségeire is.

"Most az egész magyar nép egy genetikailag elaljasult társaság volt világéletében, a baloldallal együtt, vagy azért nem egészen, mert volt a mai baloldalnak méltó öröksége?

Bizony Rasid zavaros az Ákos fejtegetése.

"Azóta a baloldal már önmaga felelős önmagáért, a magyarságért, az országért. Önmaga felelős azért, mert elherdálta minden pozitív szellemi vagyonát, teljes történelmi örökségét Dózsa Györgytől Petőfin és Adyn át Károlyi Mihályig, Bibó Istvánig, Nyers Rezsőig, a kelet-német turisták előtt a határt megnyitó Horn Gyuláig"

Milyen örökséget, ha itt mindenki alattvaló volt, az egész nép mindenestől, genetikailag?
Hogy jöttek a képbe a felsoroltak?
Vagy-vagy.
Vagy az egész nép, in situ alattvaló silány massza, vagy nem.
Mert ha igen, itt méltó örökséget se hagyhatott senki, ha mindenki alattvaló! Ha mindenki! bűnös a holokausztban, a diktatúrában dagonyázásban, akkor lehetetlen pozitív szellemi örökhagyás is.

Ha meg van pozitív szellemi örökség, akkor NEM lehetett minden magyar alattvalónak való genetikailag, nem lehet általánosítani, mert voltak ugye kivételek.

Na, logikailag mellélőtt az Ákos."

Gereben, én nem tudok a Te fejeddel gondolkodni. Én milliószor megírtam neked, hogy nagyon is bíráltam az előző kormányokat, de azt látom, hogy ennél aljasabb maffia nem volt még Mo-on Gritti óta.
És nem vagyok meghunyászkodó szolgalélek: amit látok, észlelek, érzek, azt le is írom.

A szellemi képességeimmel semmi baj. Egy dolog a politika, és egy dolog a munkám, ami hálistennek humán terület, és ami kell nekem, az a kisujjamban van - azzal, hogy az irodalomtörténet esetleg feltáratlan területét kutatom, új és információkat gyűjtök.

Amit funyi írt a gerontológiával kapcsolatban, lásd be, hogy tökéletes marhaság. És éppen logikailag cáfolható - na meg számokkal.

34. Osszián
2011. 09. 07. 12:23

31. Nyifu1
2011. 09. 07. 12:01

29. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 11:50
...., valami tudatmódosítóval mérgezi magát, vagy Agysejtcsökkentőt szed!
:)) !
32. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 12:09

Elég ha a Népszava (itthoni s az ámerikai), a NOL , 168 óra s társaik marhaságait , no meg elvbarátai fröcsögéseit komolyan veszi! Ez már tökéletes szenilitást garantál számára pár lven belül!-:))"

Gereben, ne hülyéskedj. Még 40 se vagyok. És az én családomban 90-en felül is ismeretlen volt a szenilitás.
Most dobjam vissza a labdát?
Minek, megcáfolni sem a blogomban, sem a hsz-mben úgy sem szoktatok. soha.
Egy-egy minősítés, (atyavilág, az ÉN AGYSEJTJEIM..:-DDD, miközben a tanulatlan, tudatlan funyié meg gyarapodnak...:-DDD)

Az én agyam szürkeállományát nem cserélném el 100 funyi és 50 vasgereben összes szürkeállományával. Nagyon pórul járnék.

Viszont valami jó kis cáfolat... hát annak örülnék, sértegetés és minősítés helyett.

Gereben, ugye még nem hagyod nyitva a gázcsapot??? (funyinál nem biztos, főleg ha bepályinkázik).

35. Nyifu1
2011. 09. 07. 12:26

34. Osszián
2011. 09. 07. 12:23
Inkább IGYÁL!
.., az legalább Meglátszik rajtad, s tudod is, hogy mi a bajod!
:))) !

36. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 12:32

30. Nyifu1 2011. 09. 07. 11:58

Kedves Funyi!

"A Gerontoligia NEM "Tevőleges, beavatkozó tudomány","
Ebben bízom én is.
:o)

Az MSZP mélyrepülése nem korfa kérdése. A bérből és fizetésből élők, akik bérből és fizetésből élnének, de nincs munkájuk, és akik bérből és fizetésből éltek, ma meg nyugdíjasok, előbb-utóbb rájönnek, hogy az érdekeik kemény pártpolitikai védelemre szorulnak. Nem lehet etetni őket hazafias lózungokkal és hazugságokkal.

Az MSZP ezt tagadta meg a néppártiságra való áttéréssel.

Mint már talán említettem, félek, az MSZP meg fogja nyerni a következő választásokat, talán elsöprő mértékben.

De anélkül, hogy akár egy jottányit is változna. És ez tragikus.

37. Osszián
2011. 09. 07. 12:49

"Mint már talán említettem, félek, az MSZP meg fogja nyerni a következő választásokat, talán elsöprő mértékben."

Na ettől én is félek.
Valami olyasmiben reménykedem, hogy civil, értelmiségi összefogás lesz sokkal inkább a kívánatos, mintsem a már összességében lejáratódott pártok.

Az mszp még mindig a kisebbik rossz, de akkor is rossz - a húzd meg ereszd meg folytatódna tovább, amit ezek raktak délig, leomlik estére, amit amazok, leomlik reggelre - és felelős meg soha nincs, mert szarnak kárnak nincs gazdája.
Valami újnak kellene már jönni...

38. Osszián
2011. 09. 07. 12:52

35. Nyifu1
2011. 09. 07. 12:26

34. Osszián
2011. 09. 07. 12:23
Inkább IGYÁL!
.., az legalább Meglátszik rajtad, s tudod is, hogy mi a bajod!
:))) !"

Oké.

Iszom az egészségedre.

39. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 13:07

Osszián
2011. 09. 07. 12:14:
bocsi, a kalifautánzat blogjaihoz nem ereszkedem le!-.)))
Amugy meg , miért lenne hülyeség az, hogy az évente 100-000-nyi örökre eltávozó jórésze balos nosztalgiázó lenne? Ez természetes, ha figyelembe vesszük az utóbbi 66 év történetét.
Ami meg elfoglaltságodat illeti, már ne haragudj, már csak ezért sem tudlak komolyan venni! Ahogy a műkritikusokat/szinikritikusokat/zenekrtikusokat/irodalomkritikusokat illetve történészeket sem! Ráfogni szerencsétlen, már rendszerint védekezni sem tudó alkotóra, hogy mit miért csinált, eléggé umbulda szerüség! Ld. szegény öreg Arany János akadémiai felhorkanását, amikor tudtára adták, hogy mit miért irt meg! -:)))

40. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 13:14

Osszián
2011. 09. 07. 12:23: no né a kis taknyos, hogy felvág!-:))
A családomban is jó átlag a 90 év, ne ugrálj vele, köztünk meg az is különbség (a szürkeállományon kivül, de nem a te javadra!), hogy mig én biztosan voltam már 40 éves, te nem biztos hogy leszel annyi mint én most!-:)) S szeretném meglátni, hogy miként működik az a szürkének nevezett (különben inkább rózsaszin) kocsonyás valamid jó pár évtized múlva!

41. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 14:09

37. Osszián 2011. 09. 07. 12:49

Kedves Osszián!

Ha alakulna egy új baloldali párt mondjuk Magyar Szociáldemokrata Párt vagy mondjuk Szociálliberális Párt néven, a sok haszonleső tetü azonnal ellepné ezeket is, mihelyt reális esély mutatkozna arra, hogy hatalomközelbe kerül. Ezerszer megtörtént.

Ennek semmi értelme sem lenne. Annak kell megújulnia, megtisztulnia, ami van: az MSZP-nek.

A múlt smafu - a szükségszerűség mindent elfeledtet.

42. Nyifu1
2011. 09. 07. 14:19

41. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 14:09
..., "AZ" meg lehetetlen! .....
Kell a "Negyven év bojongás a pusztában"! ..., csak egy Új és Tiszta generációval lehet belépni az Ígéret Földjére! .....
:))!
???!!

43. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 14:26

Kedves Funyi!

Csak magamat tudom ismételni: hazánkban a választás nem "Tiszta udvar, rendes ház" verseny és nem is szépségverseny.

A FIDESZ csak azért fog veszíteni, mert nem adott eleget, sőt a többségtől elvett.

És a választókat nem érdekli, miért?

Az MSZP akkor is nyerni fog, ha a pártvezetés símaszkban jelenik meg a választási gyűléseken mint a bankrablók, a volt polgármestereket meg hosszú tömött sorokban rabláncon viszik az előzetesbe.

Sajnos ez ma a politika Magyarországon.

44. Osszián
2011. 09. 07. 14:39

41. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 14:09

37. Osszián 2011. 09. 07. 12:49

Kedves Osszián!

Ha alakulna egy új baloldali párt mondjuk Magyar Szociáldemokrata Párt vagy mondjuk Szociálliberális Párt néven, a sok haszonleső tetü azonnal ellepné ezeket is, mihelyt reális esély mutatkozna arra, hogy hatalomközelbe kerül. Ezerszer megtörtént.

Ennek semmi értelme sem lenne. Annak kell megújulnia, megtisztulnia, ami van: az MSZP-nek.

A múlt smafu - a szükségszerűség mindent elfeledtet."

Hajaj.

Nagyon sokat beszélgetünk erről.

Miért kell kizárólag pártokban gondolkodni.

Szándékosan nem tettem kérdőjele - te értesz engem - de a receptet nem tudom.

Hogy mennyire igazad van:
1990-ben egy rézpitykét nem adott volna senki a az akkori szocialista pártért, 10%-on bekerültek - 38 emberük ült ott a karanténban, a patkóban - és 1991-ben nincs az a Szibilla, amelyik megjósolta volna, hogy 1994-ben elsöprő győzelmet aratnak.

Nem hal itt ki senki - amennyi szocialisat szavazó kihal, arányosan annyi fideszes és jobbikos is.

A vetésforgó talán működik - ám azt hiszem,nagyobb égzengés lesz.

45. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 14:51

Osszián
2011. 09. 07. 14:39
1. a Jobbikosok a te korosztályod, vagy még fiatalabbak. legfeljebb a gutaütés fenyegetheti őket!-:)))
2. az idősök körében túlreprezentált a baloldal (ismerem a korosztályom!), ergo bár vannak jócskán fideszesek - mint én is - távolról sem akkora az arányunk a párt szavazótáborához képest, mint az mszp-nél. Ergo, az mszpt évről évre nagyobb veszteség éri mint a többi pártot! Az viszont szintén igaz, hogy az utánpótlás náluk is minden évben gyarapodik, mert elég irigy -komcsi lélek születik évente s azok az mszp ideológiájában találják meg a nekik legmegfelelőbb politikai környezetet. de a számuk nem pótolja az "elkárhozottakét"!-:)))

46. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 15:08

Kedves Osszián!

Nem. Tényleg nem értem a "Miért kell kizárólag pártokban gondolkodni." mondatát.

Akkor miben? Mozgalmakban? Felkelésben, forradalomban?

Az MSZP szavazóbázisát tényleg el lehet bolondítani, de nem véglegesen.

Az 1990 -től az állami vagyon államadóssággá konvertálásából befolyt pénz elfogyott. Ez biztosította a látszatot, hogy jobban élünk mint Kádár alatt.

A fekete leves most jön.

47. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 15:22

Kedves Vasgereben!

Azt, hogy kinek szól a jegye lefelé, és kinek felfelé, azt csak a Jóisten tudja. Meg talán az ördög.

Ha a világ irigyei a kommunista pártokban gyülekeznének, gyülekeztek volna, elég békés lett volna a világ az elmúlt 100 évben. A sok sárgálló arcú komcsi ott világított volna az Irigyek Internacionáléjában és na bumm.

Ha a baloldal az idősek körében túlreprezentált, az csak azért van, mert őket éppen eleget etették rizsával ahhoz, hogy félmondatokból felismerjék a kóklert.

De ez a réteg nem hal ki, hanem folyamatosan újratermelődik.

48. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 15:32

ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 15:22
no igen, de az irigység szülte az osztályharcot! Az meg ugyebár, nem volt túl békés sehol és semmikor, nemde?
Persze ez a baloldal is újratermelődik, hiszen irigyek mindig szép számmal születnek s ez a nemes tulajdonságuk már kisgyerek(óvodás) korban is szépen megnyilvánul! Felnőtt korukra meg kivirágzik, értelmet nyer az mszp-be/MKP, stb. való beiratkozáskor! No de szélhámoson/karrieristákon kivül az óvodákban is csak minden 5-ik gyerek ha irigy!

49. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 15:47

Kedves Vasgereben!

Ha az osztályharc irigység, akkor a kizsákmányolás kapzsiság.

De így leírva első hallásra kicsit leegyszerűsítőnek tűnik ez a megfogalmazás.

Az osztályharcot a gátlástalan és minden ellenállás és korlát nélküli kizsákmányolás szülte.

Én sosem voltam párttag. Akiket körülöttem láttam kapzsi és törtető karrieristákat, naplopókat, azok már 1988-ban átpártoltak a jobboldalra, és most ugyanolyan lelkesen puffogtatják a nemzeti színű frázisokat, mint annak idején a vörös lózungokat.

50. Imitt-amott
2011. 09. 07. 15:58

kedves ZorroAszter

.."A parti a lovagiasság szabályai szerint folytatódik.." írja Ön.

Nos ha maradunk a lipótmezei példánál, abban az esetben a parti csakis a HELYI szokások szerinti szabályok szerint folytatódhat, sőt az "úriemberek" szintén a hely "szellemiségének megfelelő" lovagi értelembe vett úri emberek, nem?
Egyébként sajnos egyet kell hogy értsek Önnel, amikor a 9.-es kommentben ezt írta:

..."És persze okosabbak is lehetnénk. De akkor okosabban is hazudnának nekünk.."

Sajnos ez a lényeg :(

A mintha-érzés vesz körül bennünket, műbalhékkal, műfelháborodással, látvány-politizálással, látvány-törvénykezéssel, látvány-magyarsággal... Erre érzett volna rá Kertész (is)? Na ne...azért ezt mégsem hinném.

Nem akarok állást foglalni cselekedetéről, de valahogy úgy érzem beleillik a mára kialakult képbe...és ettől nem lesz jobb kedvem :(

Fanny

51. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 16:04

ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 15:47
A kapzsiság nem okvetlenül fedi a kizsákmányolást. Az eléggé tág fogalom, s meglehetősen szubjektiv is. Az irigység definiciója viszont rém egyszerű s megokolására ott van a kedves egykori jakobinusok kitalálta egyenlőség szlogen! Ez eltörli - névlegesen - a különbséget a buta és okos, a szép és csúnya, a szegény és gazdag, a szorgalmas és lusta, stb. közt!
Ráadásul az irigységhez rendszerint - a szent egyenlőség jegyében! - a kapzsiság is társul. Ennek alapján foglalták el a kommunista vezetők/alvezetők, stb. az osztályellenség még ki sem hűlt lakásait/ágyát/funkcióját. Én végig éltem azt a "szép" korszakot, de nagyon kevés önzetlen, altruista kommunistával találkoztam életemben! olyanok csak a regényeikben/szindarabjaikban/filmjeikben léteztek! Viszont az irigységet és sokban a kapzsiságot is lépten-nyomon fel lehetett fedezni! No meg a bigottságot: A nem bigottak meg vagy kaméleonok vagy szélhámosok voltak. Ezért azután a régi szocdemeknek sem sok babér nyíllott a 45 év alatt! Már ha túlélték!

52. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 16:06

Kedves Fanny!

Igen.

De én a "Lipótmezei Megnyitással" viccesebb szerettem volna lenni. Csak nem sikerült.

Remélem, csak azért, mert az olvasók nem ismerik a sakk szabályait és szóhasználatát, és nem az én humoromban van a bibi.

Bár valahányszor előadom ezt a poénomat, mindig tök jókat nevetek rajta.

De csak én. :o)

53. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 16:13

Kedves Vasgereben!

Ott a Pasaréten vagy a Rózsadombon nem is nagyon lehet. Én is pontosan ezt mondom.
Nézze meg a választási eredményeket.

Jöjjön le ide Kispestre a lakótelepre, ha ilyeneket akar látni.

Szabadság-egyenlőség-testvériség: Ezek a fogalmakat a francia forradalmat megelőző ötven évben halálra vesézték a felvilágosodás nagyjai - félrészegen a szalonokban, józanabban a vitairataikban.

Biztosíthatom, például az egyenlőségen nem azt értették, mint Ön.

54. Nyifu1
2011. 09. 07. 16:17

Igen!
Van ez "A Lipótmezei Megnyitás"! .... a Sakktörténelemben ....
- Magyar sajátosság.
:))!

55. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 16:29

53. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 16:13
No persze, olyan jól körülirták Mint Kertész Ákos a mondanivalóját! Pont az nem értette meg, akinek cimezte! Hagyjuk a felvilágosultakat! nem szeretem, amikor aki bort iszik, az vizet prédikál! A proli pont azt értette az egyenlőségen, amit én irtam! Azért lehetett olyan könnyen belevinni a táncba! Lám a parasztot nem volt könnyű, csak a napszámosokat. S nem megyek most Kispestre, mivel volt időm a negyvenes évektől elég alsóbb rétegekben élővel találkozni, mivel fizikai munkásként magam is gyárban kezdtem, anno. A lumpenproli akkor is az volt mint ma, a magát szocdemnek tartó szakmunkás meg a mai vállalkozó/vagy annak a jobbkeze. S nem az utóbbira jellemző az irigység! maximum a kapzsiság, de az is inkább manapság.

56. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 16:44

Kedves Vasgereben!

Feltehetően nem ugyanott húzzuk meg a határt proli és lumpenproli között.

A kommunisták a háború előtt sem voltak lumpenprolik. Amíg nem menekültek a hatóságok elől, nem éhbérért dolgoztak, és nem a szoba-konyhás földszintes "munkástelepeken" laktak, nem is a Mária Valérián, vagy barlanglakásokban, bádogviskókban.

Itt a közelben lakott például Demény Pál. És kispest szerte többen a KMP vezetői közül.

Nem kacsalábon forgó palotákban, de nem is "munkástelepen". Kis családi házakban.

Foglalkozásukra nézve gyári munkások. Legtöbben vasasok. Legtöbbjük fizetése több, mint az őket kihallgató csendőrtisznek.
(Kispest akkor még vidéki kisváros volt és a csendőrség politikai nyomozócsoportja volt illetékes.)

Még azt szerettem volna mondani, hogy a szocdem párt tagságának túlnyomó többsége és a kommunisták között annyi volt a különbség, hogy utóbbiak vállalták az üldöztetést. Előbbiek meg valamiért nem.

57. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 16:54

54. Nyifu1 2011. 09. 07. 16:17

Kedves Funyi!

Akkor végre Ön az én emberem!

Hogy hívják a Lipótmezei Megnyitásnak azt a variánsát, amikor gyalog B7-C8-ra világost nem a G8 gumilóval dobják homlokon, hanem orrbavágják a H8 bástyával?

58. Nyifu1
2011. 09. 07. 17:04

57. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 16:54
.., Ennyire nem ismerem a részleteket, ..... , de az biztos, hogy utánna "táblaborítás" következik!
:)))!

59. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 17:08

na persze, hiszen egy lumpentől hogy a fenébe lehetett volna illegalista fegyelmezettséget elvárni? kész öngyilkosság lett volna őket foglalkoztatni! De 45 után már jók voltak tölteléknek a pártba, főleg a piszkos munkákra (pl. padlás seprés)! Nem csak vasasok (azok inkább szocdemek), hanem borbélyok, szabók, suszterek voltak leginkább a párt tagjai, no meg szakadt értelmiségiek.. A szocdemek ténylegesen érdekképviseletnek tartották a pártjukat, mig a komcsik a munkásosztály vezérerejének, öklének! Ezért vállalták a konfruntációt!

60. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 17:11

Kedves Funyi!

Ön túl lobbanékony!

Én itt még nem adnám fel: Én itt még előbb vezér E1 -el tököndobnám sötétet. Főleg ha közben felugrott az asztaltól.

61. Nyifu1
2011. 09. 07. 17:19

56. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 16:44
..., mert a Szocdemek képzettebek, és józanabbak voltak, s nem mentek fejjel a falnak, - de Spanyolországba elmentek harcolni a Nemzetközi Brigádokba .... , - rá is basztak, mert később a Moszkoviták amerikai ügynököt csináltak belőlük, .... akik túlélték Gernikát, nem élték túl az Ávéhát!
..... A Lumpeneket, azaz a Kommunistákat Magyarországon a Bolsevikok segítették hatalomra, azaz a SZovjet-Orosz lumpenek! .....
.., szerintem ....
:)) ....

62. Nyifu1
2011. 09. 07. 17:20

60. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 17:11
Erre nem is gondoltam, - pedig logikus! ..., így utólag ....
:))!

63. szazados90
2011. 09. 07. 17:53

Zorró Amszter,
mondd, tulajdonképpen mi a témája a bejegyzésednek? Mert egy qrva szót sem írtá az atévés beszégetés témájáró. A kommentelők többese pedig valami holokausztról cseréli eszméit, -- már akinek van olyanja.
Lemaradtam valamirű? mer' olyan dógokra reflektának, amiket te nem is kottyantottá.
Százados.

64. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 18:08

Kedves Funyi!

Csak a pontosság kedvéért: Guernicában nem a nemzetközi brigádokat támadta a Kondor Légió, hanem civileket. És a "Spanyolosok" közül elsősorban a kommunistákat tartóztatták le. Főleg a Rajk per kapcsán. A szocdemek elleni perekben a spanyol polgárháborús részvétel már nem játszott szerepet.

A Szocdem Párt mindenkit, minden munkást befogadott. Márcsak ezért sem lehettek átlagosan képzettebbek a komcsiknál.

Egyik nagypapám például lisztet trógerolt a pékségeknek Angyalföldön. Tagja volt a fuvaros szakszervezetnek és a Szocdem Pártnak is. De sokan voltak nála iskolázatlanabbak és képzetlenebbek is. A félanalfabéta betanított munkás is ugyanolyan párttag lehetett, mint mondjuk egy ügyvéd.

65. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 18:10

63. szazados90 2011. 09. 07. 17:53

Ejnye kedves Százados Úr!

Méghogy "tulajdonképpen mi a témája a bejegyzésednek?"

Hát a sakk!

66. Vasgereben (látogató)
2011. 09. 07. 18:17

De ellentétben a komcsikkal, elsősorban a munkavállalók érdekvédelmét vállalta fel! Nem akarta a rendszert megváltoztatni, csak megjavítani. Persze, pár idióta fantaszta kivételével!

67. purim
2011. 09. 07. 19:34

65. ZorróAszter, erről jut eszembe egy régi blődli:
Két bolond kártyázik. Egyszer az egyik kijelenti: SAKK! Erre a másik: Meg vagy őrülve? Hisz a dominóban nincsen gól!?
Ilyenformán mulatságos, vagy éppen tragikus (nézőpont, de még inkább dogmatikus elkötelezettség függvénye), hányan mondtak véleményt K.Á. nyílt leveléről, illetve ennek kapcsán mindenről. Itt, e helyen a szerkesztő szimplán lehülyézi.
Az én bejegyzésemre (ami ugyancsak elítélő összegzéssel bír) Navigátor Bibóra hivatkozva piedesztálra emelné Kertészt.
Osszián részletesen kifejti az önellentmondásait, logikai bukfenceit az inkriminált írásnak, Jehu a maga blogjában viszont minden sorával egyetért, kizárólag a "genetikai" kitételt veti el.
S még mondja valaki, hogy az értelmiség nem egységes...-))((

68. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 19:45

66. Vasgereben (látogató) 2011. 09. 07. 18:17

Kedves Vasgereben!

Az MSZDP kitűzött célja a szocializmus felépítése volt. Ezelől még maga Peyer Károly se tért volna ki, ha valaki rákérdez.

Az MSZDP tagságának túlnyomó többsége simán elment volna KMP tagnak a nézetei alapján.

El is ment.

69. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 19:55

Kedves Purim!

Nekem is tetszett ez is.

Szerintem nem mondtam, hogy Kertész szimplán hülye. Legfeljebb hirtelen felindulásból.

Kertész Ákos nem hülye. Most hülyeségeket beszélt. Remélem, nem tartja meg jó szokásként.

Szerintem mindenkinek joga van időnként hülyeséget beszélni, sőt még ragaszkodni is hozzá - hogy a stílusnál és Kertésznél maradjunk - mint bolond a sapkájához. :o)

Nagyobb baj volna, ha mindenki mindenben egyetértene. Bár nem kizárt, hogy már ettől sem vagyunk megint olyan messze.

70. relatív (látogató)
2011. 09. 07. 22:18

Az igazán jellemző a magyar közéletre ( az egyes emberek lelkületére ), hogy valamely tény vitatása során nem annak igazságtartalma a fontos előttük - jelen vitatott eset IS kirívó példa erre -, hanem annak hangvétele, a személy 'megítélése' ( rögtön szankciók tömegével való fenyegetés IS jelentkezik személyével kapcsolatban - függetlenül az általa mondottak tényétől -, mint például a korábbi elismerések visszavonása ( jelesül megjelenik a visszamenőlegesség, mint jogi abszurdum ), esetleges 'felkoncolással' egyetemben ! ) és mindjárt a mondanivaló teljes elferdítése, mint törekvés jelentkezik !

Sajnos ez több esetben fordul elő, és ha ebben valaki IS kételkedne csak e blogot legyen szíves végigolvasni a hozzászólásokkal egyetemben és el fog képedni - ha egyáltalán erre képes !

Ennek tükrében, és a 'szerző- író' sorainak, reagálásának ismeretében alkosson mindenki a témával kapcsolatban egy önkritikus 'magyar' véleményt magunkról ! ( most hogy ez milyen pártszerű indíttatáshoz kapcsolható mindenkinek joga van állást foglalni, de először azt kell tisztáznia - ha ez egyáltalán lehetséges -, hogy mit IS jelent ez a fogalom : 'pártszerű' !

A felvetett ' alap-téma ' pedig egy erősen öntisztulásra buzdítást tartalmaz, melyben mindenkinek, és egyetemesen IS a végére kellene járnia, és önmagán kezdve találhatni meg a helyes választ rá !

71. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 07. 22:51

Kedves Relatív!

A magam részéről az említett cikkben Kertész Ákos egyetlen kijelentésével sem tudok egyetérteni. Az egészet úgy ahogy van, hülyeségnek tartom

Elsősorban a jobboldal/szélsőjobboldal "Bizzatok bennünk! Mi megvédjük a magyarságot Kertész Ákostól" lobogójú ellentámadását pedig irgalmatlannak. Mármint irgalmatlan nagy baromságnak.

De ha valaki meg akarja védeni akár Kertész Ákost, akár a magyarságot, itt megteheti.

Nem fogom megakadályozni.

72. relatív (látogató)
2011. 09. 07. 23:23

Tisztelt ZorróAszter !

Engedélyed köszönettel fogadom, és kijelentem, hogy a 22:51-es bejegyzésed első bekezdésében foglaltakkal ellenkező a véleményem, hiszen ha 'értelmesen értelmezzük' az inkriminált cikket, és a reagálásokra adott 'véleményét' a jelzett írónak más következtetésre ( nem teljesen egyet értve Vele) juthatunk a felvetett gondolatkört átgyúrva elménken !

De fenti hsz.-emben inkább egy általánosan észlelhető jelenségről írtam, melyet tekintve szíves elnézésed kérem.

A vélemények személyeskedési, és nem a témával foglalkozó hátrányát szerettem volna - e blogban IS észlelhetősége miatt - kiemelni, ami szerintem a vitát legtöbbször egészen más irányba viszi, mint az szükséges lenne.

A vélemények általában nem a blogban foglaltakról szól pro és kontra, hanem mindenki egy értelmezési szűrőn át, vagy annak apropóján saját gondolatait (leginkább már kikristályosodott, megingathatatlan formában ) adja elő, ami a lényegről igen távoli homályba viszi a vita fonalát, és sokszor az igen tapintható ismerethiányra utal. Ez nem az ellenvéleményről szól - ami a vita alapja lehetne -, hanem általában zagyva lózungok pufogtatásában merül ki !

73. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 08. 0:06

Kedves Relatív!

Tudom, van olyan szabály, hogy a moderátor igyekezzen a tárgy felé visszavezetgetni a beszélgetőpartnereit. Sőt egyesek a tárgyhoz nem tartozó kommenteket törlik is.

De én nem vagyok ilyen szigorú. Egyébként meg szeretek beszélgetni. És nemcsak a nekem kedves témákban.

Ezenkívül már a címben is igyekeztem megadni az alaphangulatot, vagyis hogy ez nem valami véresen komoly dolog.

74. relatív (látogató)
2011. 09. 08. 0:19

Kedves ZorróAszter !
Akkor - fentiekre hivatkozva - megkérdem mi a fene van a Kispesttel, ki akar esni a Liga Kupából ?

Mint Kispest szurkoló tényleg érdekelne a blogban tárgyalttól nem igen távoli témával kapcsolatos véleményed, mint 'egy genetikus magyar' véleményt.

75. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 08. 0:52

Kedves Relatív!

Ki kell ábrándítanom: Vasas drukker vagyok.

76. relatív (látogató)
2011. 09. 08. 1:02

Kispesti lévén, Vasas drukker ? Na ez a magyarok baja, nem a cikkekben írtak !

77. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 08. 7:58

Sajnálom, hogy csalódást okoztam.

78. relatív (látogató)
2011. 09. 08. 19:03

Vicc az egész ! Csak a vita levezetéseként vetettem fel....

79. ZorróAszter (szerkesztő)
2011. 09. 08. 20:05

Kedves Relatív!

Ön mindent komolyan vesz, ha nem teszem ki a vigyorgát.

De akkor most kiteszem:

:o)

Írja meg véleményét, kérdéseit!

Ez egy mentés. A cikk jelenleg ITT kommenthető »»»»

(A kommentek ide némi késéssel kerülnek át onnan)

Címkefelhő

@hm belfold @hm kulfold @hm kult @hm tech 1919 1956 20111023 2012 12 21 24 óra 56 A hetedik pecsét A természetfilozófia matematikai alapjai Ádám és Éva Adolf Hitler Albert Einstein Aljanépek Alkotmány állatok Alma Álmos álom általános alvási bénultság alvási paralízis Amerikai Népszava Anders Anton Pavlovics Csehov apokríf árják Árpád Atlanti charta ÁVH ÁVÓ Az Élet Értelme Az ember aki túl keveset tudott Bacsó Péter baloldal baromarcú Bary József Bástya elvtárs Bástya elvtárs lánya Bayer Zsolt Bayer Zsolt Orgovány Biblia Bibó Bizánc Bornyi Sándor brainstorming Bristol buddhizmus büntetőeljárási törvény Casablanca cenzor cenzúra Chai Christine Lagarde Churchill Clark Ádám tér Clifton híd Csatáry László Csehov Csillag csuklyás hacker Csurka István De Sade Demokratikus Koalició díj DK Dörner György Durrington Elbert János elhárítás ellenforradalom elővigyázatossági megállapodás előzetes mentesség Eötvös Kollégium Etűdök gépzongorára evangélium évszakok fajelmélet Farkas Mihály Farkas Vladimír fasiszta fekete mise feuillant FIDESZ filozófia fizika Fodor András forradalom földönkívüli filozófusok Galambos Lajos Galaxis útikalauz stopposoknak Galileo Galilei Generalplan Ost genetikailag Gironde globalizáció Gólem Google Google Street View Gömbös Gyula gravitáció gumiló György Gyurcsány Ferenc Hádész Hádész háza hamis vád Hankiss Elemér Harunalrasid a NOLBLOG ESZE Határon túli magyarság Hazug cenzorok HCJD hitel Hmmmm Homérosz hónapok Horthy Miklós Hubble huszárvágás hülyék logikája Hűség színHáza idő IMF Ingmar Bergman irodalomtörténész Isaac Newton Isambard Kingdom Brunel István jakobinusok James Nasmyth Jane Birkin Jézus JOBBIK József Attila Kádár Káin és Ábel Káin gyermekei Kalászos Karancskeszi Katyn Kazár Birodalom Kazária kémbotrány kémkedés kémügy Képíró Sándor KériSzépen Kertész Ákos Kertész Mihály készenléti hitel kettős állampolgárság Kettős mérce KGB Koan kollégium kommunista kontraszelekció Kopácsi Sándor kormány Kövér László köztársasági elnök közgazdasági Köztársaság tér Kubatov Gábor Kun Béla Laborc Sándor Lator László Lázár János liberális liberálisok liberalizmus lincstörvény Ling doktor lipótmezei megnyitás lobogó lobogója logika Löw rabbi Lubjanka Lukács György Lukácsy Sándor Magyar magyar kártya Magyar Köztáraság zászlaja Magyar Köztársaság Magyar Nemzeti Szocialista Párt magyar zászló Magyarország magyarság Maja naptár Manci néni márki Matolcsi Matyica mazochizmus médiatörvény Mein Kampf Michael Curtiz Michelangelo Antonioni MIÉP Miniszterelnök mise MOSZAD mozi Mumus Munka Törvénykönyv Munka Törvénykönyve műfelháborodás műmagyar náci fajelmélet Nagy Imre Nagyítás Nagymama nagypolgárság Nauszikaa Negyedik Köztáraság Nemzeti Felszabadítási Front Nemzeti Hírközlési és Média Hatóság Nemzeti Valutaalap nemzetközi nagytőke Nemzetközi Valutaalap népbiztosok Newton niceai hitvallás niceai zsinat NKVD Nobel nyelvújítás nyelvújító Nyikita Mihalkov nyilas nyilasok Nyírő József nyugger Odüsszeia Odüsszeusz Orbán Orbán Viktor orvos orvos elvándorlás Pál apostol Palócföld Palócország Pap Ignác Parlament patkó Perry Mason Persona perspektíva Pesti srácok Péter Gábor Philosophiae Naturalis Principia Mathema Pi Pieter Bruegel Piros László plágium Platonov Quodlibet Rácz Kálmán Rákosi Rákosi Mátyás Raoul Wallenberg REM rémhír Rendőrség Roosevelt Schmitt Pál sci fi horror Semmelweis Egyetem Sibrik Miklós felüljáró Sigmund Freud Sikorski Soho Solymosi Eszter SS SS Great Britain Stonehenge Szabó Dezső szadizmus szakdolgozat Szálasi Ferenc Szamuely Tibor Szent Korona Szent Korona tan Szent Péter esernyője szeretet Szilvásy György Színről színre Szovjetunió Sztálin T4 program Tanácskormány Tanácsköztársaság Tanú tárgyalás Tarlós Tarlós István Tarski TASZ tél tengeri népek Tiszaeszlár tömegvonzás Trafó transzcendens Turán Turáni Átok Tükör által homályosan Új Munka Törvénykönyv Új Munka Törvénykönyve Új Színház unortodox untermensch übermensch ügyvéd űrtávcső vadászok a hóban Vátra védőügyvéd vérvád vérvád tagadók Veszprém Victor Laszlo Vietkong Vietnami Néphadsereg Viktor Viktor László vlágvége Vo Nguyen Giap Wass Albert Wenceslaus Hollar woodhenge Yankari zászló Zen Zentai Károly zéta Reticuli zuhanás zsidó népbiztosok